• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.277 votes
Profile

Het grote hobbytopic

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

In m'n vrije tijd ben ik medewerker in een dansgroep: http://www.malisa.be waar ik ook techniek mee verzorg bij optredens. Het blijft bij bestuurslid en technieker, zelf dans ik niet. De groep mikt van oorsprong vooral op jongeren die het financieel niet altijd gemakkelijk hebben. We proberen ook om zoveel mogelijk gratis te houden voor hen. In ruil daarvan kunnen we gelukkig rekenen op de vrijwilligheid van oa hun ouders en andere medewerkers.

Heel leuke bedoening omdat ik vanuit de jeugbeweging van vroeger graag met kinderen werk en ook muziek één van mijn passies is. En je krijgt ook wel wat kansen via die dansgroep. Niet alleen het plezier op zich van de groep maar ook kans op grotere optredens en 'achter de schermen' beleven. Uit Malisa zijn zo de M-Kids en Buzz Klub gekomen. De groepen zelf draaien niet meer, maar de meisjes dansen nog wel bij ons. Tijdens de hoogdagen zullen we maar zeggen, heb ik ook veel kansen gehad om met andere artiesten samen te werken.

Maar vooral het plezier ook nu nog met de toffe groep en muziek is een leuke hobby van mij. (naast film natuurlijk)

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Leuk om te lezen dat de gebruikers van MovieMeter naast films nog meer leuke passies hebben. Nu kan ik dus ook niet achterblijven.

In m'n vrije tijd, dat de laatste tijd helaas vrij gering is, mag ik graag mountainbiken. Het is namelijk heerlijk om met dit mooie weer door de veluwe te crossen. Het liefst gezamelijk, maar helemaal alleen door een stuk verlaten bos is ook genieten.

Naast het mountainbiken mag ik ook graag karten. Deze sport geeft gewoon zo'n heerlijke kick. Lekker snel, laag over de grond met een kart. Geweldig! Het is alleen spijtig dat het wel heel erg prijzig is, vandaar dat het geen wekelijkse bezigheid kan zijn.

Naast deze twee sporten mag ik ook graag achter de computer zitten. Een beetje internetten, chatten, gamen etc. Je kent het vast wel. Autosport heeft overigens ook mijn interesse. Ik kijk graag naar de Formule 1, ondanks dat het de afgelopen seizoenen een beetje saai is.

Verder zal het niemand verbazen dat ik graag films kijk.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Films kijken is zonder twijfel een heel grote hobby, net als series trouwens want daar ben ik ook wel een beetje gek op, vooral dingen als Prison Break, Heroes, Grey's anatomy, ...

Daarnaast lees ik ook nog heel graag al heb ik er veel te weinig tijd voor. Als ik tijd heb lees ik vooral romans/chicklit of thriller/horror

Internetten is ook nogal een verslaving, vooral forummen (niet enkel filmforums) of een beetje gamen of info zoeken (dan wel vooral over films/series) en natuurlijk muziek ontdekken en downloaden

Aangezien ik een vrouw ben hou ik ook enorm van shoppen, of dat nu voor kleren, dvd's, juwelen of boeken is. Misschien iets minder vrouwelijk: ik haat schoenen kopen omdat ik daar nooit m'n zin in vind

Voor de rest: op stap gaan met m'n man, iets gaan eten, wandelen, cinema, familie bezoeken, gewoon samen windowshoppen

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Films kijken hoort er ongetwijfeld bij,

zwemmen daarna en ik geef zelfs les

computeren als laatste en dan eigenlijk internetten gamen niet zo.

sherena

• 261 messages
  • 123 votes

puzzelen vind ik ook leuk. Daarnaast neemt mijn paardje veel tijd in beslag.

misschien ga ik binnenkort een nieuwe vechtsport beoefenen

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Films kijken

Op movie meter zitten

Schermen

Elvis ea. rock 'n roll luisteren

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

The One Ring wrote:

Sudoku heb ik ook een tijdje veel gedaan. Totdat ik het truukje doorhad en ze te makkelijk werden. Er is een manier waarop je ze gemakkelijk foutloos in kunt vullen. De standaard-versies dan, de varianten ken ik niet.

Ik-HAAT- Sudoku! Sorry voor iedereen die het leuk vind, maar om de een of andere reden klopt er op een gegeven moment altijd iets niet in mijn oplossing, waardoor ik weer opnieuw moet beginnen! Altijd! Vervolgens kan ik er geen vinden, en dan stijgt het bloed naar mn hoofd en - heb ik grote behoefte aan film.

HeresJohnny

• 104 messages
  • 5 votes

Ik haat sudoku ook, maar dan haat ik ook alles wat bij voorbaat al een hype is, of gaat worden...

Mijn hobby's:

Verhalen schrijven

Amerikaanse auto's van 1955-1969

Of Meter-fora zitten

Op andere fora zitten

Muziek

Een beetje de atheïst uithangen...

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Ik weet dat Sudoku's slecht zijn, maar als je er eenmaal aan begint kom je er niet meer vanaf Ik heb nu geeneens meer tijd om me lekker te vervelen...

Verhalen schrijven is inderdaad geweldig Schrijf wel eens wat stukjes, maar dat is dan meer voor mijn vriendenkring, als ik iets echt goeds zou willen maken heb ik nou eenmaal wat meer geduld nodig.

HeresJohnny

• 104 messages
  • 5 votes

Ik schrijf gewoon voor mezelf. Ik heb al eens drie verhalen opgestuurd, maar alledrie werden ze afgewezen.

Ik weet nooit of ik iets goeds maak tot ik het lees en denk: Ja, dit is goed!

Ben net klaar met een verhaal van 34 pagina's....

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Wie begint er nu niet met korte verhalen he? Ik schrijf af en toe een stukje verder aan een verhaal over tijdreizen, een heerlijke manier om allerlei vreemde verhaalkronkels door elkaar heen te laten lopen en te proberen ze allemaal samen te brengen. Verder is het eigelijk niet verder gekomen dan korte gedichten en duistere sprookjes. Wel heb ik lange tijd een fictief dagboek bijgehouden, gaf een best interessant resultaat

HeresJohnny

• 104 messages
  • 5 votes

Okee dan

Ik hou het doorgaans op korte verhalen (2-5 pagina's) maar altijd wordt het verhaal zo lang als nodig is.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Vroeger vond ik het altijd leuk om verhalen te schrijven (en dan spreek ik over groep 8-eerste klas). Het vetste vond ik dan om allemaal details aan te brengen in het verhaal om dan later te kijken of je er nog iets mee kunt. Gewoon maar wat schrijven dus, zonder te weten waar het heen gaat. En nooit achteraf stukken doorstrepen. Maar dat doe ik nu eigenlijk nooit meer...

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Wat ik vooral doe als hobby tegenwoordig:

Dvd's aanschaffen en kijken.

Veel strips lezen en kopen.

En natuurlijk af en toe een plaatje draaien op m'n pickup

Dat was het wel weer.

niethie

• 7319 messages
  • 7239 votes

Haha, ik doe precies hetzelfde, nou behalve strips lezen dan he, houd niet zo van lezen (ook niet van strips).

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

Haha, ik doe precies hetzelfde, nou behalve strips lezen dan he, houd niet zo van lezen (ook niet van strips).

Aah, strips lezen is een heerlijk tijdverdrijf!

Het is wel zo dat ik de laatste tijd minder strips lees, en meer films kijk

niethie

• 7319 messages
  • 7239 votes

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Haha, ja dat kan alleen maar aangemoedigd worden!

Adrenal

• 1381 messages
  • 0 votes

Mijn hobbies:

Muziek luisteren en ik speel ook basgitaar.

Strips lezen. (nu wel even wat minder)

Ik koop, kijk en huur natuurlijk ook heel vaak films.

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

Voetbal.

wfiret

• 39 messages
  • 0 votes

Ik bespeel een muziekinstrument

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

wfiret wrote:

Welk instrument? Leuk trouwens, ik speel zelf keyboard (ondertussen zo'n dikke 20 jaar)

Artemis

• 3868 messages
  • 2395 votes

wfiret wrote:

Triangel ?

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Lad wrote:

Voetbal.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

voetbal (niet in club, maar mocht ik kiezen bij Genk), boeken lezen (zit nu te lezen in 's werelds beruchte Serial Killers en het boek heeft mij echt gechoqueerd.), muziek (vooral System Of A Down, Gorillaz en Serj Tankian), MovieMeter en Msn.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Kevin13 wrote:

zit nu te lezen in 's werelds beruchte Serial Killers en het boek heeft mij echt gechoqueerd.

Gisteren heb ik dit gelijksoortige boek besteld. Toevallig gelezen?

Zonet trouwens van de bieb teruggekomen met Spry-Leverton's Japan, Mythe en Werkelijkheid en Fernández-Armesto's Ideeën die de Wereld Veranderden.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

nee, bij mij worden 5 seriemoordenaars beschreven en ik heb het boek gespaard met het Nieuwsblad.

hier de seriemoordenaars:

- The Night Stalker: Brengt het verhaal van een satanist die aan zijn meester wou bewijzen dat hij net zo erg was als Jack The Ripper.

- Robert Pickton: Het schokkende verhaal van een varkenskweker die verantwoordelijk wordt geacht voor de dood van meer dan 60 vrouwen. (denk dat Brick Top uit Snatch. hier lichtjes op gebaseerd is.)

- John Wayne Gacy: Of hoe een gerespecteerde zakenman een monster bleek te zijn die zijn jonge mannelijke werknemers op een systematische manier verkrachtte en vermoordde.

- Gary Leon Ridgway: Schrijft het langst lopende moordonderzoek in de VS op zijn naam, maar uiteindelijk werd zijn DNA toch gelinkt aan de Green River Murders die seattle lange tijd teisterden.

- Anatoly Onoprienko: Alias ' Het Beest van Oekraine' werd haast per ongeluk gearresteerd voor huishoudelijk geweld en bleek één van de bloedigste seriemoordenaars ooit te zijn.

Mijn grootste hobby is natuurlijk films kijken, vooral cult/arthouse films en horror (zombies!!). Daarnaast hou ik ook veel van muziek, lezen, schrijven, gezellig uitgaan en koken.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

klute89 wrote:

Veel strips lezen en kopen.

Voornamelijk:

Kuifje- Herge

Lefranc- J. Martin

Alex- J. Martin

Blake & Mortimer- E. P. Jacobs

Tardi's

Taniguchi

Michel Valliant (de oude strips)

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

ben ik ook vergeten, heb alle boeken van Kuifje buiten het allereerste boek van de Sovjet-Unie. kun je deze nog ergens kopen ?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.