- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Het grote hobbytopic
Het grote hobbytopic
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Heb nu hopelijk een vrijwilliger gevonden. 
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Ik wil misschien wel meedoen aan het grote mm-pokertoernooi hoor
.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Prachtig topic.
Ik poker zelf elke dag op school.
Dan pokeren we in de tussenuren altijd met een blind van een euro en lopen de raises soms wel op naar de 10 euro.
Veel geld voor nodig dus maar gelukkig win ik redelijk vaak en ga ik bijna altijd met een dikke winst naar huis.
Verder speel ik wel eens toernooitjes met vrienden en kijk ik het als het op tv is ook altijd.
Ook speel ik wel eens op PartyPoker. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb het vroeger geprobeerd, maar ik heb echt geen geluk in die dingen. Ik kan voor 1000% een pokerface opzetten, maar krijg nooit een deftige kaart bijeen. En dat weten na verloop van tijd je tegenspelers ook. Voor mij geen poker meer.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Ik wil misschien wel meedoen aan het grote mm-pokertoernooi hoor
.
Klinkt leuk, waar en wanneer? 
Je hebt ook helemaal geen geluk nodig, speedy, je moet gewoon goed spelen
.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Je hebt wel een beetje geluk nodig met je kaarten en wat er op de flop valt. Maar als je het een beetje doorhebt kan je redelijk inzien hoeveel procent kans er is dat een medespeler een betere combinatie heeft. Zo leer je steeds beter in te schatten wanneer je moet folden, callen of bluffen 
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Waarom word mijn topic na 5 minuten verplaatst omdat het maar een "Hobby" is en mag dit topic wel?
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Poker is meer dan een hobby.
Het is een manier van leven 
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Vroeger speelde ik erg vaak op Pokerstars (Volgens mij de beste online-poker).
Een paar keer men Play Money verkocht voor echt geld maar dat dan al snel verloren.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik speelde een paar weken geleden op Pokerstars. Toen hoorde ik dat een paar bekende op Everest spelen en toen vond ik die leuker.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5736 votes
iets zegt me dat dit er toch nooit gaat komen
Ja, maar het slaat dan ook nergens op. Een filmsite die een pokertoernooi organiseert? 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
En alle trucjes uit Rounders gebruiken, ik neem wel koekjes mee
.
X. Hernandez
-
- 180 messages
- 429 votes
Grootste passie is toch wel voetbal. Speel bij een zalige ploeg met gasten waarmee ik reeds 12 jaar voetbal, in de ploeg vooral veel sfeer, waarbij de welgekende 3de time hoog in het vaandel wordt gedragen. Ook passieve voetballiefhebber, veel weetjes vooral 
Uitgaan kan ik ook wel beschouwen als één van mijn "hobby's"waarbij op café dan ook deftig gekaart
( manillen, presidenten) wordt. Ook een goeie fuif wekelijks is zeker welkom, maar toch liefst gezellig op café, tenzij in de examenperiodes natuurlijk..
Als ik dan eens avondje rustig tijd heb, staat er zeker film op mijn programma, maar kijk dan ook enkel film als ik er genoeg tijd voor kan vrijmaken 
darius666
-
- 42 messages
- 0 votes
gamen
slapen
tv kijken
slapen
rondhangen met vrienden
slapen
basketballen
slapen
slapen
en had ik al slapen gezegd???
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Niet film kijken met Niels?? 
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
mijn hobbies zijn gitaar spelen, eigenlijk muziek over het algemeen, lekker veel kletsen en natuurlijk films kijken
.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Mijn hobbies zijn gitaar spelen, eigenlijk muziek over het algemeen, lekker veel kletsen en natuurlijk films kijken
.
!
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
Je vergeet het belangrijkste: Johnny Depp dingen kopen, Esther, foei!
!
haha
. hoe kon ik dat nou vergeten? 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Een beetje vreemde verslaving. Of ik ben de enige, of niemand durft er voor uit te komen (ik eerlijk gezegd ook niet). Dus voor de draad ermee...
![]()
Liefst deze uit de nrc, met extra grijze vakjes. Zonder sudoku 's morgens voel ik me een beetje leeg. En af en toe eentje van 16x16 hokjes, om lang mee bezig te zijn.
Bestaat er al een anonieme zelfhulptherapiegroep voor sudokuverslaafden? 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Ik doe ze altijd in de Metro en de Spits als ik die te pakken krijg
. Die in de Metro zijn in ieder geval veel te gemakkelijk.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Sudoku heb ik ook een tijdje veel gedaan. Totdat ik het truukje doorhad en ze te makkelijk werden. Er is een manier waarop je ze gemakkelijk foutloos in kunt vullen. De standaard-versies dan, de varianten ken ik niet.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Dit is nou echt zo'n spel waar ik alleen aan zou beginnen als ik op een verlaten eiland aanspoel.
street-racer
-
- 81 messages
- 13 votes
ik heb geen geduld voor een sudoku in mijn vrijetijd speel ik liever race games