• 177.896 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.872 votes
Profile

Schandalig dat je deze nog niet hebt gezien!

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Zeker doen ja . Gedeelde smart is halve smart zeggen ze.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Er schiet mij enkel Christina F te binnen. Voor de rest komt er niks in mij op waar ik echt hoog nodig naar moet gaan kijken. Wat maar op mijn pad komt

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Ik moet bijna alle films van Sam Peckinpah nog zien. Schaam Schaam.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

It's A Wonderful Life

Christiane F

1900 Novacento

Tetsuo (word aan gewerkt)

Alle Zatoichis (zijn onderweg )

en om me echt voor te schamen :

Ikiru

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Ik heb nog zoveel films in te halen joh, kijk de laatste tijd zoveeel films maar heb nog geen 10 % van de top 120 gehad volgens mij..

Dus heb alle reden om mij te schamen! Maar geef me effe de tijd, heb al veel toppers gezien dankzij MM

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Goodfellas

Taxi Driver

Raging Bull

The Good the bad and the Ugly

Veel recente films zoals Saw

En eigenlijk moet ik The Godfather ook nog eens herzien

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Waar moet ik beginnen?

The Godfather (geen van de drie), Pulp Fiction, Resevoir Dogs, Goodfellas, Taxi Driver (maar is vanavond op tv), Kill Bill, Dumbo, Amelie, Saving the Private Ryan, The Shawshank Redemption, Scarface, The Naked Gun, Close Encounters of the Third Kind... moet ik nog doorgaan?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Niet zo veel. Ik heb vrijwel alle films uit de MM top 250 gezien en het laatste jaar veel klassiekers ingehaald. Ook ken ik de voltallige ouvres van mijn favoriete regisseurs grotendeels en vrijwel alle films die andere noemen in deze tread

Ik moet Double Indemny, Tokyo Story, Bicycle Thieves en Il Gattopardo nog zien (om een paar klassiekers te noemen), maar een schande vind ik het niet..

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Veels te veel, maar voorop zet ik de films van Léone en Coen die ik nog niet gezien heb en Brazil en Reservoir Dogs.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

The Godfather 1,2 en 3

Pulp Fiction

Platoon (gelukkig op dvd nou, nu nog een keer gaan kijken )

Apocalypse Now

The Deer Hunter

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Ach waarom nou schandalig dat je bepaalde films nog niet gezien hebt. Je kan hooguit zeggen dat het jammer is, maar er zijn zoveel leuke en/of goede films

Schizonoid

• 356 messages
  • 188 votes

* Begotten - Elias.E.Merhige (GEZOCHT !!! )

* Visitor Q --> in bestelling

* China Town (R.Polanski)

* Le cercle rouge --> in bestelling

* Tetsuo

* Altered States

* Un Chien andalou & L'Age D'or (L.Bunuel) --> in bestelling

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Ik moet zeeeeeeeeeeeer dringen enkele klassiekers zien. Een schande voor mezelf dat het er nog niet van gekomen is:

Godfather, Scarface, Schindler's list, La vita e bella, reservoir dogs, Deer Hunter, Platoon, Apocalypse now, Taxi Driver, ...

En dan te bedenken dat ik er al een deel van in men bezit heb. Ook bij de westerns moet ik men schade trouwens nog inhalen: Once upon a time in the west, Unforgiven, For a few dollars more, A fistful of dollars, High Noon. Van de allergrootste westerns heb ik enkel The good, the bad & The Ugly en Magnificent Seven al gezien...

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Heb voor de grap eens alle films die op deze pagina worden genoemd die ik nog niet heb gezien verzameld. Hier komen ze :

Christiane F (komt morgen op tv)

It's A Wonderful Life

1900 Novacento

Tetsuo

Zatoichi

Ikiru

Goodfellas

Raging Bull

Saw

Double Indemny

Tokyo Story

Bicycle Thieves

Il Gattopardo

Brazil

Platoon

Apocalypse Now

The Deer Hunter

Begotte

Visitor Q

China Town

Le cercle rouge

Altered States

Un Chien andalou & L'Age D'or

La vita e bella

Unforgiven

For a few dollars more

A fistful of dollars

High Noon

En dan te bedenken dat ik de meeste wel wil zien

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

Wordt dringend tijd dat ik ook eens een paar van die klassiekers ga bekijken: Heb zelf Apocalypse Now wel in huis, maar gekgenoeg nog nooit gezien.

ook deze nog:

-The godfather 1,2,3

-Scarface

-Once upon,,,,,,in America

-Unforgiven

-Taxi Driver

ook wat van de hedendaagse topfilms :

-Der Untergang

-Saw

-Simon

-La Meglio Gioventu

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

CAPIpsv wrote:

-Taxi Driver

'Schandalig dat je deze nog niet hebt gezien !!!'

Ik heb er spijt van dat ik hem ooit gezien heb

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Oh jee! Er schiet me net iets te binnen! Ik heb nog nooit een Ernest film gezien!

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Ik heb de Titanic nog niet gezien. Niet omdat ik dat stoer zou vinden ofzo, er zijn gewoon meerdere redenen om hem aan mij voorbij te laten gaan. De belangrijkste reden is toch wel die song van Celine Dion, een MTV-trauma dat ik liever niet opgerakeld zie. Bovendien gedroeg die Cameron zich toch wel als een vreselijke omhooggeblazen windmakende aansteller op de oscarnight. He was playing God. Letterlijk. Ik hou verder ook niet van geforceerde romantische drama's/komedies met kamerbrede close ups waarin onze helden romantisch smachtend mooi dienen te wezen. Dat helpt allemaal niet om mij de Titanic te verkopen.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Doom wrote:

(quote)

'Schandalig dat je deze nog niet hebt gezien !!!'

Ik heb er spijt van dat ik hem ooit gezien heb

'Schandalig dat je deze niet goed gezien hebt!!!'

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

hehe lol, schandalig dat ik 1 van de enige ben met goede smaak

Nee maar is gewoon niet mijn film, net zoals American Beauty... Die langzame, trage drama verhalen interesseren me niet zoveel.

Moet ik het mooie waarschijnlijk nog achter vinden, maar ik zeg niet dat er geen enkele goede drama film bestaat. Want ik ken hele mooie uit die categorie, om er gewoon effe een paar te noemen; American History X en Nobody Knows.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Doom, ga jij eens even snel The Godfather trilogie zien!

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Ik heb in ieder geval een film die zeer schandalig is. Dat is "The Usual Suspects" maar ik heb hem laatst meteen gekocht toen ik hem zag liggen in de winkel, en zal hem zo spoedig mogelijk bekijken!

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Goodfella_90 wrote:

Doom, ga jij eens even snel The Godfather trilogie zien!

Yes Sir!

Stond toch al op me planning, binnenkort dus

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

The Godfather is trager dan Taxi Driver. Ik vond Taxi Driver sowieso niet traag, maar ik heb geen enkele film meer traag gevonden sinds 2001: A Space Odessey

Doom, ga liever een briljant komedie als Monty Python and the Holy Grail kijken

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

Of Doom , bekijk The Green Mile eens, o die heb je al gezien ja klopt, een 1,5 of wat.

Ieder zijn smaak ja.

Maar heb al wel eens een klein beginstukje gezien van een half uur van Taxi Driver, maar was zo moe dat ik in slaapt viel, dus ben benieuwd als ik hem eens helemaal zie wat mijn stem zal zijn.

In ieder geval zeker niet zo hoog als die wat ik de Green Mile heb gegeven.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

The One Ring wrote:

The Godfather is trager dan Taxi Driver. Ik vond Taxi Driver sowieso niet traag.

Hmm traag misschien het verkeerde woord, slaapverwekkend misschien ?

Net zoals American Beauty, die films kunnen me niet boeien, totaal niet.

The One Ring wrote:

Doom, ga liever een briljant komedie als Monty Python and the Holy Grail kijken

Zou ze op me lijstje zetten! Maar hou meer van horror/mysterie en sinds kort ben ik ook weg van Aziatische films, zitten hele goede tussen.

CAPIpsv wrote:

Maar heb al wel eens een klein beginstukje gezien van een half uur van Taxi Driver, maar was zo moe dat ik in slaapt viel

Kan het helemaal begrijpen, had zelf ook wat moeite om me ogen open te houden met die film... Maar heb hem afgezien, dat was me toch een prestatie

CAPIpsv wrote:

Of Doom , bekijk The Green Mile eens, o die heb je al gezien ja klopt, een 1,5 of wat.

Dat doe ik mezelf niet meer aan...

hehe nee maar dat is het leuke van films enzo, de smaken kunnen gewoon erg verschillen. Zolang je maar mee gaat in je eigen mening en niet de rest nadoet dan ben je goed bezig

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Uit de top 20 heb ik nu 19 films gezien dus ik schaam me eigenlijk nergens meer voor

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Welke is die ene die je niet gezien hebt?

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

The One Ring wrote:

Welke is die ene die je niet gezien hebt?

Goodfellas.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

'Schandalig dat je die nog niet hebt gezien !!!'

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.