- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Schandalig dat je deze nog niet hebt gezien!
Schandalig dat je deze nog niet hebt gezien!
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Shawshank Redemption
Pulp Fiction
Alle Godfathers
& Matrix triologie
(vind ik zelf schandalig omdat ik al jaren plan deze te kijken, en telkens krijgt een goedkope Hollywood-film voorrang).
Edit:
Oja, ik ben ook heel erg fan van de films
Psycho & The Shining zonder deze gezien te hebben, moet ik ook nog doen.
Gelukkig ben ik nog jong XD
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Shawshank Redemption
Pulp Fiction
Alle Godfathers
& Matrix triologie
(vind ik zelf schandalig omdat ik al jaren plan deze te kijken, en telkens krijgt een goedkope Hollywood-film voorrang).
Dat is schandalig he 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ik weet, en hoe meer ik kijk naar die lijst, hoe meer ik er weet op te noemen. Ik ben sinds 2 maanden pas fanatiek de toplijsten ''af werken'' ... Maar ik wil de genoemde films niet met slechte kwaliteit illegaal op het internet kijken, dan wil ik wel het sfeertje (voor de tv, avond, popcorn enz.) Vandaar...
maar het is eigenlijk niet goed te praten, haha.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
En deze Beautiful Mind, A (2001)
Ben ik nu aan het kijken.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ook nog niet gezien 606, maar ik moet ook bekennen dat ik de Matrix Trilogie nog niet heb gezien.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik heb aardig wat nog niet gezien van wat hier langs komt, heb alleen niet het gevoel dat ik veel zal missen. The godfather heb ik nog in bezit gehad, nooit zin gekregen om er eens voor te gaan zitten en zijn ondertussen alweer de deur uit. Af en toe probeer ik nog een top250 film maar daar heb ik ook niet elke week zin in.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ook nog niet gezien 606, maar ik moet ook bekennen dat ik de Matrix Trilogie nog niet heb gezien.
Ondertussen heb ik het gezien
En 4 sterren gegeven.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Godfather-box en Scarface eindelijk in bezit dus daar ga ik van de week een gokje aan wagen. Ein-de-lijk!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je moviemetert terwijl je een film kijkt? Werkt dat niet afleidend?
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
2001: A Space Odyssey, omdat het als één van de meest invloedrijke films aller tijden wordt gezien.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Maak daar maar twee van. Ben onderhand een enorme Kubrick fan maar al zijn andere films zie ik liggen in de schappen i.p.v. 2001... Zag hem wel laatst bij v&d liggen alleen doosje inclusief hoesje was beschadigd en er lag er nog maar een. Even verder zoeken dus 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Het schijnt schandalig te zijn als je die nog niet gezien hebt, maar lijkt me he-le-maal niks.
simonvinkie
-
- 2271 messages
- 827 votes
2001 moet ik ook nog zien, maar dat lijkt me net als moviemafketel ook helemaal noppes.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Matrix trilogie
Star Wars
Apocalypse Now
C'era una Volta il West
Fight Club
Kick-Ass
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
2001 moet ik ook nog zien, maar dat lijkt me net als moviemafketel ook helemaal noppes.
simonvinkie
-
- 2271 messages
- 827 votes
Absoluut, maar alsnog trekt de film me totaal niet.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Alle boekverfilmingen van The Lord of the Rings natuurlijk.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
2001: A Space Odyssey, omdat het als één van de meest invloedrijke films aller tijden wordt gezien.
Haha, die ligt hier al zo'n 3 jaar, maar ook nog steeds niet gezien. 
Verder komt the Good, the Bad and... juistem in me op. Ook nog niet gezien. Nogmaals: 
O ja, en the Deer Hunter ligt hier ook al zo'n jaar of 3 ongezien. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Niets om je voor te schamen hoor, Rico! Ik heb ze ook niet gezien. 
Ik ben een enorme Lynchfan, maar ik krijg het niet voor elkaar om Dune te kijken, al geloof ik niet dat ik me daarvoor hoef te schamen, als ik de meningen over deze film lees.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Se7en, en Lord of the Rings Trilogy... Hoewel die laatste totaal niet mijn ding is,,,
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dan heb je ook geen goede reden om ze te gaan kijken, toch? Ik kijk vrijwel nooit naar films die me niets lijken en voel eigenlijk nooit de druk om iets gezien te hebben.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Bepaalde films moet je als liefhebber gewoon gezien hebben.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Vind ik onzin. De films die ik vind dat een echte filmliefhebber gezien moet hebben, zijn hele andere films dan waarvan jij vindt dat een echte filmliefhebber gezien moet hebben.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
En Blade Runner en alle films van Aliens? 
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Top 250:
Once Upon a Time in America
Rear Window
The Shining
Ikiru
Casablanca
Bom Yeoreum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom
M
Tonari no Totoro
Kikujirô no Natsu
Solyaris
Metropolis
La Passion de Jeanne d'Arc
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
En Blade Runner en alle films van Aliens?
Ook niets ergs aan. 
Als ik alle films moet gaan noemen die ik niet gezien heb en die ik volgens de massa wel gezien zou moeten hebben dan word ik met pek en veren afgevoerd.
Maar daar staat tegenover dat ik voornamelijk veel goede films gezien heb en ik mijn filmlijst niet heb laten vertroebelen door films waarvan ik van te voren al kon inschatten dat ik het niets zou vinden. 
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Gelukkig maar. 
De films die ik opnoemde, zal ik wel snel gaan kijken. Er is zoveel aanbod qua films, dat ik alleen nog maar films kijk, waarvan ik denk dat ze goed of interessant zijn, of die goed beoordeeld zijn. Geen slappe romcom's meer voor mij, of andere troep.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb The Good, The Bad & The Ugly echt al jaren in mijn kast staan, maar het plastic zit er nog omheen. Redelijk schandalig al zeg ik het zelf.