- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoeveel films heb je in totaal gezien?
Hoeveel films heb je in totaal gezien?
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ehh.. zie je die komma?
Yes. Er staat Honderd éénenzeventig biljard tweehonderdtweeendertig triljard achthonderdzesenzeventig ****jardzeven zevenhonderdtwaalf en ga zo maar door.
Oftewel: er staan al 21 cijfers achter de komma. 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Dat staat er helemaal niet, en het is ook niet over de miljard zoals je beweert in het bericht daarvoor.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
171. En wat zijn die 21 cijfers erachter dan?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Geen idee. Weet wel dat het minder dan 1 is.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Geen idee. Weet wel dat het minder dan 1 is.
Huh. 
Ja ik ben niet meer zo'n rekenwonder als vroeger.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
171. En wat zijn die 21 cijfers erachter dan?
Als je het met een rekenmachine uitrekend komt er dat uit. als je die 171 niet mee zo tellen zou er meer dan een biljardste uitkomen. Meschien bedoeld hij dat.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Een biljardste is 1 / biljard. Volgens mij bedoelde je dat niet. Alles achter de komma is altijd minder dan 1.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ja dat bedoelde ik.
Dat is wel heel iets anders.
Dat scheeld dan 1 miljad keer 1 miljard.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Zit allemaal een beetje vaag in elkaar, maarja, zo is het uitgevonden. 
x_ShamieeJ
-
- 158 messages
- 70 votes
Voor mijn jonge leeftijd [Bijna 14]
Hééééééél erg veel.
Ben voor leeftijdsgenoten en zelfs oudere een wandelende videoteek 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Voor mijn jonge leeftijd [Bijna 14]
Hééééééél erg veel.
Ben voor leeftijdsgenoten en zelfs oudere een wandelende videoteek 
alles is een begin 
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Hier kan je nooit een kloppend antwoord opgeven.... Het zijn er iig veel.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5736 votes
Yes. Er staat Honderd éénenzeventig biljard tweehonderdtweeendertig triljard achthonderdzesenzeventig ****jardzeven zevenhonderdtwaalf en ga zo maar door.
Oftewel: er staan al 21 cijfers achter de komma. 
Dit is echt een Nederlandse site, waarin na een komma een hondertse, duizendste, tiende etc. getal komt 
Bijv. 1,500 is in Nederland anderhalf.
In Amerika is dit wel vijftienhonderd.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
In Amerika is dit wel vijftienhonderd.
Staat er bij jou boven in www.moviemeter.com dan? 
SilverGun
-
- 1151 messages
- 818 votes
Ik heb veel meer films gezien dan waar ik stemmen op heb uitgebracht, maar die heb ik te lang geleden of te onaandachtig gezien om een weloverwogen aantal sterren aan te geven.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ja net zo veel films gezien als hier dus 720 nu op dit moment
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ik zit nu aan 1420 films waar ik ook een stem aan gegeven heb. Ongetwijfeld heb ik voor men moviemeter tijd nog wel meer films gezien. Heel veel meer denk ik, vooral op tv dan. Maar ik kan ze me niet herinneren of toch in elk geval niet direct de titels ervan. Af en toe schiet me er een te binnen en als ik nog genoeg van de film ken zet ik een stem. anders zal het bij een herziening zijn. Stemmen op een vage herinnering is ook maar niks.
Geen slecht aantal vind ik dat. Omdat ik filmkijken nog steeds moet/probeer te combineren met relatie/werk/sociaal leven + hobby's/passie voor muziek en ik zelf soms een film wel eens twee maal wil zien vanwege de commentaartrack of een tijdje bezig ben met tv-series op dvd (zoals de 9 seizoenen van The X-Files)
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Heb op 888 films gestemd. Heb er in totaal echter zo'n 1450 - 1550 gezien.
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Ik zou niet weten hoeveel films ik heb gezien, want namelijk ik hou dat niet bij. Want dat is me toch een rekenwerk, dat wil je niet weten joh! Ik ben al zo slecht in wiskunde 
Maar ja, ik heb op dit moment ongeveer 250 films. Heb er op 150 gestemd ofzo. En heb er naast dat misschien nog eens paar honderd gezien zonder ze te hebben of de titel er van te weten.
Dus ongeveer +/- 550
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Ik bedoel: in mijn leven heb ik iets van een miljoen films gezien, dus van m'n 0de tot mijn 16de. Alleen ken ik me er een hoop niet meer herinneren.
Woow, 161 films per dag..
Je hebt hard gewerkt joh.. Maar volgens mij heb je geen één film begrepen.. Als je elke dag 161 films kijkt heb je namelijk geen tijd voor school.. snap je wat ik bedoel?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3573 keer gestemd, laat ik er nog een paar honderd vergeten zijn/gedeeltelijk gezien hebben/niet op de site staan, dus kom zo rond de 4000. Da's 100 per jaar. 
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Dus je bent 40 jaar? Maar dat betekent tog niet, dat je sinds je geboorte al 100 films per jaar kijkt 
Maar 100 is niet echt veel vind ik, beetje aan de lage kant.
Maar ja, je hebt het over een gemiddelde..
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
404(aangezien de stemmen van moviemeter)
vroegerkeek ik nooit veel films.. dus ik hou het maar op 434..
de laatste 2/3 jaar pas meer films gaan kijken.. 100 per jaar red ik nu ookwel 
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
1333 films. Net zoveel als ik heb gestemd. Meschien dat ik er nog wel wat naast zit. Bijna 15 dus dit gaat de goede kant op. Alleen als we een film op school kijken heb ik hem bijna altijd al gezien. Dit jaar bijv. The Lion King, Astrix en Obelix missie Cleopatra, Madelief en de krassen in het tafelblad (of zoiets), Left Luggage (wel lang geleden), Minority Report, Life of Brian, Bruce Almighty en La Vita É Bella heb ik had ik al gezien en Fucking Åmål
en The Bible: Joseph waren nieuw voor me.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Bij ons zie je echt bijna nooit films 
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Bij ons met tijden. Morgen gaan we beginnen met een franse film en we zijn bij trivium Minority Report aan het kijken en binnenkort bij levensbeschouwing komt weer een film.
En ze moeten de uren ook maar volmaken he. 
Wat is het toch een rot vrouwke, die staatssectretaris van onderwijs.