• 177.896 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.872 votes
Profile

Hoeveel films heb je in totaal gezien?

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Maar dan heb je nooit een film 2 keer gezien?

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

ja, eigenlijk wel. dan komen er nog wel 150 films bij.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Ik heb op zo'n 450 films gestemd (op IMDB, en op MM iets minder), maar ik hou het pas de laatste jaren een beetje bij. De films die ik langer geleden heb gezien staan er alleen bij als ik ze nog goede genoeg kan herinneren om ze te beoordelen (meestal alleen de films die ik goed vond). Ik schat dat ik in totaal tussen de 700 en 1000 films heb gezien.

Dit jaar ben ik begonnen met het precies bijhouden van alles wat ik kijk. Mijn streven is dit jaar 1x per week naar de bios te gaan en daarnaast nog 2 films te kijken op tv/video (per week). Dan moet ik dus op 150 uitkomen dit jaar. Tot nu toe sta ik op 16 in januari, dus ruim op schema

Ik ben benieuwd of ik het volhou...

Yeah!

• 16 messages
  • 77 votes

Stuk of 150?!

Jah, ben ook nog maar net 15 hea.. don't forget!

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Geen idee hoeveel ik er in totaal gezien heb, maar ik heb er op 435 gestemd op MovieMeter. Maak daar 436 van want ik heb zojuist Marathon Man gekeken, maar daar moet ik nog op stemmen. Verder weet ik 't echt niet.

Don Gertus

• 1543 messages
  • 0 votes

Ik heb in mijn hele leven ongeveer 800 films gezien en ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen met actief filmkijken. Voor die periode heb ik ongeveer 200 films gezien. Ik ben 14 jaar oud, dus:

------------------______------------------------------ ------------------

800 / 14 = 57,142857 per gemiddeld per jaar in mijn leven en 800 - 200 = 600 het afgelopen jaar.

J.S.

• 11754 messages
  • 3060 votes

Yeah! wrote:

Stuk of 150?!

Jah, ben ook nog maar net 15 hea.. don't forget!

Ik ook,en ik ken een hele hoop 15 jarigen die meer films gezien hebben dan mij .

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ik heb eens zitten nadenken net en ik vermoed dat ik met 3177 toch al zeer dichtbij alles films zit die ik tot nu toe heb gezien. Heb nu soms nog dat ik wat eruit vis wat net pas is toegevoegd, was ooit veel vaker. Of de verkeerde dingen worden op de site gezet. (maar dat zal wel niet )

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Een stuk of 150, maja ik kijk dan ook overweegend oorlogsfilms.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

3288 stemmen + 17 die niet op de site staan + ongeveer 50 waarvan ik te weinig meer weet om een serieuze stem te geven. En dan nog de rest die ik heb overgeslagen.

En films die ik dubbel heb gezien tja ... Pulp Fiction minstens 40 keer en de eerste films uit mijn collectie heb ik ook HEEL vaak gezien : Look Who's Talking Too, One Flew over the Cuckoo's Nest, The Survivors, Cliffhanger, Undeclared War. Is niet te doen om daar een fatsoenlijke gok bij te wagen.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Om een beeld te geven van het aantal films dat ik kijk heb ik mijn lijst er even op nageslagen en kom ik tot deze cijfers :

Januari : 70

Februari : 58

Maart : 64

April : 55

Mei : 42

Juni : 40

Juli : 67

Augustus tot dusver : 41

2005 tot nu toe : 437 verschillende films die ik nooit eerder zag.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Whajoo!!

Hou jij dat allemaal bij

Ik heb denk ik rond de 500 films gezien, maar sommige herriner ik me niet meer (bijv. films op tv ofzo die vergeet ik dan altijd)

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Damn dat zijn er nogal wat moviefreak... damn!!

Ga ook is nakijken waar ik op uit kom per maand, in de vakantie is het ongeveer gemiddelde van 2/3 per dag

citybird

• 4964 messages
  • 4139 votes

Vanaf 1995 +- 2432 films gezien.

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

in ieder geval veel meer dan waar ik op gestemd heb hier bij MM.

zijn er erg veel die ik mij niet meer herinner, en ben nog niet zo lang op MM ingeschreven.

ik schat zo'n 400 films

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik heb hier nu op zo'n 2730 films gestemd en ze ook allemaal van begin tot eind gezien. Totaal zal ik zo rond de 3000 uitkomen. dat is exclusief films die ik slechts ten dele heb gezien of waarvan ik via trailers making of's en recensies een goed beeld van heb gekregen...

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Paar duizend,

Heb nog een heele lange weg te gaan om die allemaal te herinneren, op te zoeken en op deze site op zn minst een cijfer voor te geven.

Is er niet een optie dat je een lijst krijgt met alle films die op deze site staan. Zou een stuk sneller gaan met zoeken.

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

Ik heb meer films gezien dan waar ik op heb gestemd.

Van veel films ben ik de titel vergeten.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ondertussen heb ik steeds meer een compleet gevoel met alle films die ik heb gezien. Nu 3538 stemmen en kom steeds minder films op de site tegen waar ik nog niet op had gestemd, maar wel gezien had.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

film_kaza wrote:

Ik heb meer films gezien dan waar ik op heb gestemd.

Van veel films ben ik de titel vergeten.

Dat heb ik ook

Maar zelf kijk ik ook heel veel dezelfde films

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Meer dan dat ik nu gestemd heb, kom telkens weer films tegen die nog in mijn geheugen staan, maar waarop ik gek genoeg nooit heb gestemd, maar tot de duizend zal ik niet komen.

Sutherland

• 676 messages
  • 1075 votes

Ik gok op zo'n 450 ofzo....

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Ongeveer 700, Er zijn nog veel Turkse films die ik gezien heb en die niet op MM staan. Ik kom hier soms ook films tegen die ik wel gezien heb, maar nog niet op gestemd heb.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

467 films heb ik gezien maar dat zullen er waarschijnlijk wel meer zijn omdat ik van toch wel veel films de titel niet meer goed weet ... Maar der zullen nog wel veel bijkomen want ik ben nog maar 15

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

ik zit nu op

670

gaat goed

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

De teller staat op 2422, denk dat daar nog een titel of 20/30 bij komen die niet op MM staan of niet meer herinner. Laatste 2 jaar gaat het wel erg hard met het aantal films per dag/week .

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Ik zal er wel zo rond de 1000 gezien hebben, maar ik ben er al heel veel vergeten.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Rond de 1300, inclusief een aantal korte films.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Rond de 750 films gezien.

Ongeveer begonnen zo een 2.5 jaar geleden.

daarvoor rond de 250/300 films gezien.

Dus in 2.5 jaar zo een kleine 400 films.

Komt neer op 1 film per 2/3 dagen haha , ik heb zo mijn tijden maar vaak houd ik gewoon bij tv of ben ik niet eens thuis.

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

Don Gertus wrote:

800 - 200 = 600 het afgelopen jaar.

Als je dat serieus in een jaar hebt gehaald dan zijn dat er wel absurd veel.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.