- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Websites en filmblogs van gebruikers
Websites en filmblogs van gebruikers
stephan73
-
- 6269 messages
- 14442 votes
Bedankt..
Zal wel nog het een en ander moeten bekijken voordat ik een duidelijke "stijl" heb, maar dat moet wel lukken!
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Succes.
Het wordt nu een kwestie van frequentie en consistentie (en een update van de Wordpress-theme
), maar lonend als je je draai gevonden hebt.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14442 votes
Heb besloten om naast mijn "oude" blog iets nieuws te beginnen.. Een filmposterblog!!
The Explosive Generation - filmjournal.net
Ik wil proberen daar 2 á 3 keer per week iets te posten, met de meeste aandacht voor b-films en exploitatie films!
viewtiful
-
- 135 messages
- 489 votes
In Film > Algemeen > Movie Art:
hi, ik heb een blogger: Little Big Comic - littlebigcomic.blogspot.com waar ik mijn art op zet, o.a. eentje van Jack Sparrow en Michael Scofield (Prison Break). Helaas ben ik in vakanties altijd inspiratieloos
. Dus vraag ik aan jullie: welke filmacteur/actrice of filmmoment moet ik tekenen. Liefst iets origineels, ik ben op dit moment bezig met de Titanic scene dat de twee geliefde voorop het schip staan, niet origineel, maar wordt wel tof.
--- Je kan reacties op mijn blogger zetten, misschien wel tips voor verbeteringen ---
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Doe je ook animatiefiguren? Dan wil ik een verzoekje doen voor een leuke Jack Skellington
Of nee, liever Sally! Als je Nightmare Before Christmas tenminste gezien hebt..
Staan best aardige dingen op je blog! Jammer dat sommige van die portretten niet volledig uitgewerkt zijn, want ze zijn best mooi.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Sinds een tijdje heb ik ook weer een plekje op het web:
Staat momenteel enkel een blog op, na verloop van tijd zullen er hopelijk een aantal extra dingen aan toegevoegd worden.
Blogje zal gebruikt worden voor vanalles en nog wat, waaronder ook een aantal filmbesprekingen.
http://www.onderhond.com/blog/onderhond/kantoku-banzai
Zal er dus af en toe bij films wel eens naar doorlinken.
Artifact
-
- 229 messages
- 0 votes
Aah ik kan eindelijk een échte naam aan Onderhond verbinden 
Verder ziet het er wel leuk uit. Erg duidelijk, strak design, lekker 'onderhondiaans'.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Aah ik kan eindelijk een échte naam aan Onderhond verbinden 
Dat is mij ook direct opgevallen. Dat hij een Sinjoor was dat had ik al langer door. 
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
*me is trots op mijn vriendjes mooie site* 
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Ziet er mooi uit Onderhond. Lekker strak design.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Dank 
Design komt niet van mezelf maar weet dat het geslaagd is aangezien al een aantal mensen gezegd hebben dat het helemaal bij me past.
Ben trouwens geen echte Sinjoor, import uit het Waasland vrees ik 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik heb mijn site vernieuwd. Eerst was het een portfolio site, nu een site voor vrienden en geïnteresseerde :
Hij is nog niet zo geel groot, maar ik heb grootse plannen 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Hey, een spamtopic
--> http://www.lucidreflections.nl
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Een nieuwe (Engelstalige) filmmuziek website die nu net een paar maanden online is. Maak onderdeel uit van het team.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8540 votes
Een nieuwe NeerlandsFilmdoek website komt er ook aan, web 2.0 enzo
.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8540 votes
Een nieuwe NeerlandsFilmdoek website komt er ook aan, web 2.0 enzo
.
waarvan akte; http://www.NeerlandsFilmdoek.nl
Quentin
-
- 10202 messages
- 8540 votes
Thanks. Was ook wel nodig, de vorige leek wel uit de pre-historie te stammen. Maar er is nog wel wat werk te doen, we moeten nog alle schrijfsels van de afgelopen twee jaar gaan toevoegen.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
De Mees
-
- 558 messages
- 64 votes
leek wel uit de pre-historie te stammen. Nou nou dat viel wel mee hoor.
Maar deze ziet er wel strak uit.
Klopt het nou dat nog niet alle besproken films er in staan?
Quentin
-
- 10202 messages
- 8540 votes
Alleen de laatste tien staan erop, we moeten nog zo'n 227 DVD-recencies en tientallen artikelen, interviews en andere publicaties gaan toevoegen. Dus dat kun je wel zeggen ja
(en dan kunnen we ook nog onze oude nieuws database met zo'n 350 entries invoeren ...).
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Bij deze leg ik even mijn functie neer, totdat alles is toegevoegd...