• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.103 votes
Profile

Websites en filmblogs van gebruikers

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Hier in dit topic..?

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

feanaro surion wrote:

Ow had me wel al aangemeld(niet door dat het niet mocht) ik hou me verder stil. Kan je in de toekomst zelf ook series gaan toevoegen als lid?(die jullie dan controleren ofzo)

Daar gaat Manju meer over, maar ik denk het voorlopig niet... En als je sowizo een serie toe wil gaan voegen moet je ten 1e plaatjes hebben, je moet de aflveringen hebben en de cast en de algemene informatie..

Het is dus nog aardig veel werk om series toe te voegen

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Tja wat heeft de site eigenlijk te bieden wat je nergens anders (beter) kunt vinden? Daarbij zit de menustructuur -edit kos- niet functioneel in elkaar en is de lay-out wat flets.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Haal AUB de link weg...

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

En Quentin je moet wel even onthouden dat we nog maar middelbare school tieners zijn

Ik ben 14 en Manju 15 en vind ik dat we prachtig werk hebben gelevert

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

stan wrote:

Hou AUB de link weg...

Komaan zeg. Je laat iedereen een screenshot zien en dan ben je kwaad als men de site makkelijk vindt. Het zijn hier geen ezels hoor. Er zijn trouwens al 68 stemmen in je poll...

In elk geval prachtig en fris werk. Doe zo verder.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

speedy23 wrote:

Er zijn trouwens al 68 stemmen in je poll...

Des te stommer dus dat Stan het adres 'geheim' wil houden

Het is toch niet erg dat er nog niet zoveel opstaat ? Dat komt allemaal wel. Als je regelmatig blijft updaten zullen de bezoekers wel blijven komen. De (schoonheids)foutjes moeten ze nu dan nog maar even voor lief nemen. Logisch ook, de site is net gelanceerd.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ja oke, maar ik vind wel dat als ik vraag of jullie nog niet naar de site willen gaan en geen link willen neerzetten dat jullie dat da ook niet moeten doen...

Voor Manju en mij is het ook een raadsel hoe al die stemmen op de pol komen..

Wel bedankt voor alle complimenten

En die ene negatieve reactie die zie ik door de vingers

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

stan wrote:

Haal AUB de link weg...

ff een tip voor op je site:

"vindt u" schrijf je met -DT (en dus niet vind u), dat is een fout die ik op 10 sec. surfen 2x ben tegengekomen.

Dit is geen verwijt hoor, ik wil alleen maar helpen om je website professioneler te doen overkomen.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

weet ik

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Link verwijderd op verzoek.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

geregisseerde -> dubbel s

uittreksel -> dubbel t

alfevering -> aflevering

Succes! Leuk initiatief

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Dustyfan wrote:

geregisseerde -> dubbel s

uittreksel -> dubbel t

alfevering -> aflevering

Succes! Leuk initiatief

Dank U

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Persoonlijk gekibbel verwijderd.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Haha, ik denk dat we voortaan even de spellingscontrole erdoor moeten halen (ookal haalt die niet alle fouten weg).

Ik ben idd bezig met een scriptje waar je zelf series kan toevoegen, de basis info, want om nou aan een gebruiker te vragen om de hele afleveringen lijst, samenvatting e.d. te vragen is natuurlijk té erg. Maar ik moet jullie wel waarschuwen dat je geen SerieMeter moet verwachten, want wat Jordy heeft gemaakt met MM is voor mij (nog) onmogelijk om te maken. Dat we consequent moeten zijn met dat "jij" en "u" was me ook opgevallen, vandaar dat we nog niet willen dat er al flink gediscussiërt word op het forum.

Maargoed, even een korte uitleg over de site: Het idee kwam dus nadat ik aan Jordy enkele maanden geleden had voorgesteld een seriemeter te maken. Toen die er definief niet kwam vond ik dat echt jammer. Ik was er zelf oppervlakkig mee begonnen en kreeg toen pas door hoe moeilijk het was wat Jordy heeft gedaan. Toen Stan er ook voor was om een seriemeter te maken bedacht ik dat hij misschien interesse had in het helpen, en dat heeft hij dus gedaan. In november ben ik begonnen met een "echte" site te maken, we zijn nu ruim twee maanden, vier looks en heel wat series verder. Er zitten idd nog schoonheidsfoutjes in die ik weg wil halen. Het is inderdaad niet moeilijk om het adres te raden en wat dat betreft is het moeilijk jullie ervan te weerhouden om te gaan kijken. Ik zou het op prijs stellen als jullie je, geeft verder niets feano, nog niet registreren en als jullie dat wel doen, alstublieft geen nieuwe topics starten. Het algemene topic mag je dan weer wel gebruiken want het is ook zo iets om hier al het "commentaar" of goede advies te zetten. Maar ik stel het wel op prijs!

Bedankt iedereen!

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Heb d'r weinig tot geen verstand van, maar is het niet mogelijk om offline aan een site te sleutelen en als je hem goed genoeg acht voor gebruikt, hem online te zetten? Lijkt me toch heel wat handiger...

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Uiteraard kan dat. Je kunt ook een "under construction" pagina uploaden natuurlijk.

Agony

• 1985 messages
  • 1256 votes

je zet idd gewoon je "index" pagina (tenminste als het een HTML website betreft) op blank. Dan kun je de rest gewoon uploaden en testen zonder dat je last hebt van bezoekers.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

gotti wrote:

Heb d'r weinig tot geen verstand van, maar is het niet mogelijk om offline aan een site te sleutelen en als je hem goed genoeg acht voor gebruikt, hem online te zetten? Lijkt me toch heel wat handiger...

Dat is inderdaad mogelijk, maar ik werk samen met stan dus als ik iets verander sein ik dat door aan hem en dan kan hij van internet weer downloaden naar zijn PC en andersom.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Het heeft eigenlijk ook geen zin om jullie iets te verbieden. Komt dat allen zien en als je in TV-series geïnteresseert bent, registreer je dan op het forum.

http://www.topseries.nl/ voor diegene die dat nog niet hadden ontdekt.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

haha oke dan is de site nu officieel open

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Laat ik me maar registreren dan. Eens even zien of dat wat geworden is.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Wat zijn een ICQ nummer en een AIM naam Stan/Angrod? Misschien ook handig om dat erbij te zetten voor de leken zoals ik.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Hij is net offline. Weet iemand ander wat ik daar moet invullen?

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Dat zijn geen belangrijke dingen, als jij je naam, wachtwoord en je email neerzet is dat voldoende

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Oh, ok.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik zie dat je aangemeld bent

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Leuke site Stan! Wat er misshien nog mist is een optie om ook berichten te plaatsen bij de series zelf. Wanneer het gebruikersaantal van deze site flink gaat stijgen, zal het alleen nog maar vooruit gaan.

EDIT: Ik zei niks, ik zie het nu.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

mijn nieuwe site!

http://www.artiproducties.nl

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Je moet meer Angrod badanken hoor hij is degene die dit allemaal heeft mogelijk gemaakt

Over de berichten bij de serie zelf is nog in overleg en komt waarschijnlijk nog niet want het is moeilijk om dat te maken.. Maar we houden jullie (als er wat nieuws is) op de hoogte

Leuk Gedaan Reinbo...!!!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.