• 177.896 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.876 votes
Profile

Linda's filmmarathon

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Mijn eindexamen in herinnering roepend (oef, dat is lang geleden) staat me qua energie kweken nog iets bij van heel veel Supradyn Forte en, believe it or niet: bananen.

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

en, believe it or niet: bananen.

Ik believe 't helemaal. Was zelfs een tijdje geleden m'n ritueel voor een sportwedstrijd: banaan eten.

Bwen

• 113 messages
  • 150 votes

Ah EmDee, niet zo zeikerig doen hoor!

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Met de nadruk op 'zeikerig'

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

ik hou nog steeds vol dat ik het ga halen!!!

we beginnen al over minder dan 2 uur , heb er echt zin in. en zometeen eerst nog ff naar de supermarkt.

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

tros bananen halen en veel golden power dus

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Succes Linda, Hou je ons op de hoogte. ?

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Pffffffff...... 12 films! Mijn record is 5 films en toen had ik het wel gezien! Vind het erg knap als je dit volhoudt!

Wolkenmeter

• 640 messages
  • 1448 votes

Precies, mijn record is ook vijf, en dat leek er mij ook al ééntje teveel. Ik heb er ooit eens vier achter elkaar gezien in de cinema, en dat ging nog net.

Veel succes Linda!

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

mijn broer heeft een keer een silvester stallone marathon gehouden en ook een keer leslie nielson marathon. Erg gaaf natuurlijk

en jij hebt natuurlijk heel enthousiast meegekeken

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

we hebben de eerste 3 films met gemak gehaald. we zullen de volgende 3 ook makkelijk halen. we zijn verder nog niet duf. we gaan wel ons schemaatje aanpassen omdat mevrouw de zeikerd (=selma, een vriendin van me) pitch black niet leuk lijkt, daarom vervangen we die voor final destination. we houden jullie op de hoogte.

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Bijna op de helft Linda, gaat het allemaal nog zo gemakkelijk?

Good luck in ieder geval verder !!

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

we zitten nu in de 2e pauze en zitten nu op 12,5 uur en hebben al 6 films! gezien. we zijn nog niet moe en hebben nog geen golden power nodig gehad. we hebben nog steeds zin om te kijken. we hebben net wel even wat ochtendgymnastiek gedaan en wat heen en weer gesprongen om goed wakker te blijven.

nog 11,5 uur te gaan en we gaan het halen

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Is het inmiddels al 'kouwe douche'-tijd?

Persoonlijk kom ik net uit de kroeg en oh my god wat ga ik zometeen heerlijk slapen

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

3e pauze

ik ben nu een klein beetje moe.

selma is heel moe is al 3 keer in slaap gevallen. ik heb haar 2 keer wakker gemaakt en 1 keer laten slapen. na een uur werd ze wakker. we hebben nog maar 4 films te gaan.

eerlijk gezegd vermaak ik me nog steeds.

heb ook geen douche nodig. 4 keer kwartier pauze is genoeg. ga maar weer verder met de volgende 2 films en dan de laatste pauze.

ik ga het echt halen.

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

de allerlaatste pauze!

tot de 18 uur ging alles makkelijk maar

nu wordt het moeilijk. selma was net een 1 lang in een diepe , diepe slaap. we zitten nu op de 20 uur en zijn heel erg moe. we moeten nog 4 uur , nog 2 films :sixth sense en rambo. ik ga nog steeds proberen het te halen. het zal me ook lukken. ik heb nog maar 1 blikje golden power dus het zal zwaar worden.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Petje af

Ik word eerlijk gezegd al slaperig als ik het lees .

Ben 1 keer naar de Weekend of Terror geweest en hoewel het erg leuk was lag ik na de 3e film al te pitten.

Niets voor mij dus zo'n marathon.

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Net klaar? En heerlijk onder de wol zeker...

Knap, zowieso al 20 uur ... jongens toch..

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

zoals tovenaar al zei petje af

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

Net klaar? En heerlijk onder de wol zeker...

Knap, zowieso al 20 uur ... jongens toch..

onder de wol? das voor watjes

ik ben nu bezig met mijn huiswerk en moet

nog folders vouwens en ga gewoon vanavond pas naar bed , dan heb ik dus iets van 36 uur niet geslapen.

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

was echt heel erg gezellig.

ik ben maar 3 uurtjes echt moe geweest ofzo.

tussen 5en 8uur ofzo. selma heeft het niet volgehouden en heeft nog iets van 5uur geslapen. heb haar nog een paar keer wakkergemaakt maar ze hield het echt niet meer was wel grappig. ben nog wel misselijk geworden van de energiedrankjes maar dat duurde niet zo lang gelukkig. we hebben ook afgesproken dat we het nog een keer gaan doen want het was echt heel erg leuk. iedereen dacht ook dat ik het niet zou halen maar heb het dus wel gehaald , heb ook maar kleine walletjes.

gimli f

• 1454 messages
  • 0 votes

Goed gedaan Linda!

En groot gelijk dat je niet gelijk je bed bent ingedoken, want anders kun je vanavond/ vannacht ECHT niet slapen en ben je morgen HELEMAAL verrot - echt!

Hail Linda!

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

ik doe het je niet na.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nee, ik ook niet. Daar voel ik me nu al te oud voor...

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

het is wel leuk voor een keertje

je kunt natuurlijk ook 6 films kijken ofzo dat overleef je vast wel. ik heb 12 films gekeken en ik heb me bij 9 daarvan prima vermaakt.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

ik heb 12 films gekeken en ik heb me bij 9 daarvan prima vermaakt.

de reden dat je je bij 3 films niet vermaakt hebt was moeheid, of lag het aan de films?

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

overigens:

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

(quote)

de reden dat je je bij 3 films niet vermaakt hebt was moeheid, of lag het aan de films?

moeheid

gimli f

• 1454 messages
  • 0 votes

Toch:

O ja, wwe willen natuurlijk wel weten hoe dat tentamen Duits afliep ( )...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.