- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Linda's filmmarathon
Linda's filmmarathon
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
zoals sommigen al weten ga ik zaterdag een filmmarathon houden van 24 uur!. ik ga samen met selma , een vriendin van me van zaterdagmiddag 12uur tot zondagmiddag 12 uur deze uitdaging aan. we ga 12 films kijken met 4 keer een kwartier pauze. we zullen natuurlijk de nodige dosis cola , chips , snoep en chocola inslaan en broodjes voor het middageten en voor het avondeten laat ik mijn broer pizza of patat halen. schemaatje is :
1. the rock
2. hard target
3. interview with te vampire
dan een pauze van 15 minuten
4. arlington road
5. pitch black
6. pearl harbor.
pauze van 15 minuten
7. die hard
8. natural born killers
pauze van 15 minuten
9.sleepy holllow
10. the exorcist
pauze van 15 minuten
11. sixth sense
12. rambo
het zijn gewoon films bij mij uit de kast want om nou naar de videotheek te gaan en 12 films te huren staat ook een beetje dom.
we hebben er allebei erg veel zin in. ik denk wel dat we na 6 films een beetje vierkante ogen krijgen maar we gaan uiteraard gewoon door. en zondag 12 uur ga ik dan maar eens aan mijn huiswerk beginnen. maandag proefwerk duits dus dat zal een goed cijfer worden. en 'savonds gewoon om 21.30 naar bed dus dan heb ik iets van 36 uur niet geslapen.
NERD
-
- 1718 messages
- 1429 votes
36 uur niet slapen is best goed te doen hoor, ik adviseer je wat Red-Bull in te slaan naast de Cola. 
Maar is het niet interessanter om films uit de videotheek te bekijken die je nog niet gezien hebt, dan je eigen films die je waarschijnlijk al een paar keer gezien hebt......??
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
brr... niks voor mij, dit soort filmmarathons. ik vind een horrornight van vier films al een hele zit. denk dat mijn overkill-grens gewoon een beetje laag is.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
ik heb al best vaak een filmnacht georganiseerd, maar dan wel met verschillende soorten films. niet zoals linda doet met haast allemaal actiefilms.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Ik vond Lord of the rings al lang dus ook niks voor mij.
En Pearl Harbor raad ik af want die is SAAI.
vic
-
- 618 messages
- 2464 votes
nou ik zou zeggen linda, veel plezier. Ik heb meerdere malen al een all night movie night bij vrienden gehad en het geheim van volhouden zal ik je nu toe lichten:
-niet gaan liggen kijken want dan val je van in slaap maar rechtop zitten
-geen hele saaie films kijken (valt wel mee gezien je lijstje)
- niet teveel cola en xips eten (anders voel je je echt heel erg verrot na 6 uur)
- die pauzes zijn erg belangrijk
Ik denk persoonlijk dat je het erg moeilijk gaat krijgen met dat proefwerk maandag maar je hebt dan wel erg genoten 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
DE tip:
een snelle ijskoude douche in de pauzes, en een koffie-infuus
narva77 (crew films)
-
- 12722 messages
- 6540 votes
DE tip:
Veel bier voor 's-avonds en nog meer koffie voor overdag 
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Golden Power
Al ga je daar wel enorm van naar de kl#te hoor. Het stimuleert immers naast je lichaam ook je geest.
Sorry Linda, maar ik denk niet dat je het gaat redden, de 5e film kun je echt al bijna niet meer volgen, je wordt er zo ontzettend gaar van. Het scheelt trouwens wel enorm dat je al 's middags begint, maar ik weet zeker dat je de ochtend niet overleeft. Wel wens ik je enorm veel plezier en sterkte toe, ik hoop niet dat je je teveel aantrekt van mijn ietwat negatieve motivatie hierboven.
ps. Wel slim van je dat je veel actie films gaat kijken, blijf je tenminste een beetje wakker van.
Oh nog even De Tip II: Als je een beetje indut, sta dan op en gaa springen terwijl je de film kijkt, als je hartslag hoog is kun je namelijk niet in slaap vallen!
Succes
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
nou ik overleef het wel en ik val al helemaal niet in slaap. ik kan heel lang wakkerblijven hoor en hoe meer moe ik ben hoe meliger ik wordt dus dan blijf je ook wel wakker. maar van die actiefilms en horrors blijf je toch juist wakker!
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
mik , je denkt niet dat ik het ga redden?
tuurlijk wel ik ben een echte die hard.
ik heb laatst een kampeerfeestje gehad en ben toen ook 36 uur wakkergebleven en heb de hele nacht gezeten op een stoel! maar dat ik 's middags begin liijkt mij juist leuker want 's avonds is het toch leuker met horrors enzo. maar ik kijk trouwens veel actiefilms omdat ik dat leuk vind niet om goed wakker te kunnen blijven. ik heb trouwens alleen maar acties/thrillers en horrors. ik heb maar 1 comedy.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ik stel voor om "The silence of the hams" in je marathon op te nemen, Linda. Houdt de geest scherp 
narva77 (crew films)
-
- 12722 messages
- 6540 votes
Of Problem Child om het niveau wat omhoog te krikken 
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
of The Big Sleep, After Hours, When Nature Calls.
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
when nature calls vind ik wel heeeeeel leuk
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Golden Power
schijn je ook goed wakker van te blijven. 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
mijn broer heeft een keer een silvester stallone marathon gehouden en ook een keer leslie nielson marathon. Erg gaaf natuurlijk 
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Ook erg saai, verandering van spijs doet eten
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
leslie nielson marathon lijkt me niet veel aan hou niet zo van zijn films, maar sylvester stallone marathon lijkt me wel kick'n
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
De Tip Heimat van Edgar Reitz ( 924 minuten ) en Die Zweite Heimat ( 1532 minuten )
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
zou ook wel een halloween marathon willen doen , allemaal horrorfilms , maar helaas is dat op een donderdag , dus helaas met school komt dat niet uit
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
ach de films die ze hadden gingen van slecht naar slechter, wat natuurlijk niet zo moeilijk is 
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
bestaat er echte een film van 1532 minuten , dat is iets van 22 uur ofzo
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Interessante discussie over lange films is hier te vinden.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Ik zou 't erg knap van je vinden als je het volhoudt Linda. Mijn dagrecord films kijken komt niet boven de 4 uit. Daarna heb ik het gewoon gehad.
Enne... Ja, om wakker te blijven zorgen dat je veel caffeïne binnen krijgt. Veel koffie dus, of als je dat niet lust idd Golden Power, zoals tovenaar al zei. Is gewoon precies hetzelfde als Red Bull, alleen 4x goedkoper.