- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Wat verzamelen jullie?
Wat verzamelen jullie?
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
ik verzamel geld, alleen ik breng het er niet zo goed vanaf!

klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Geinig, ik wist niet dat Laforet dat nummer had gecoverd.
Overigens een goede zangeres Laforet. 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
vroeger was ik een ontzettende Star Wars Fan en heb ik toch een kleine verzameling in mijn kast staan.
in het 6de leerjaar met het uitkomen van de 3de Star Wars heb ik actiepoppen gekocht waaronder Yoda, Ki Adi Mundi, Aayla Secura, Stormtrooper, Grievous, Han Solo, Jango Fett en Palpatine. heb ook een Death Star en Millennium Falcon dat toch een grootte heeft van 20 cm. In de schuif eronder liggen al mijn Lightsabers waaronder die van Darth Maul, Quiqon Jinn, Mace Windu, Obi Wan Kenobi en Anakin Skywalker. De strips dat ik heb zijn
Star Wars Episode I: deel 1 en 2
Star Wars Episode II: deel 1 en 2
Star Wars Clone Wars deel 1, 2, 3 en 4.
de schuif ernaast liggen mijn Dvd's waaronder Episode I tot en met VI, Star Wars Clone Wars Volume 1 en 2.
en op mijn kast ligt een gehandtekende poster van Star Wars Episode IV en III. (wel vals natuurlijk, stond er op toen ik hem kocht) er is ook een poster van ongeveer de grootte van mijn deur en dat is Anakin en Obi Wan die in Episode III met elkaar zaten te vechten.
van Lotr Battle Games heb ik ongeveer 500 plastieken mannetjes en 40 ijzeren dacht ik.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
ik verzamel vrouwen
dan zal je je verzameling helaas niet kunnen completeren 
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ik verzamelde:
Yu-Gi-Oh flippo's (van die plastic dingen met een randje)
Yu-Gi-Oh kaarten
Pokemon Flippo's
Pokemon kaarten
Van die tol dingen van dijimon
Knuffels (héél lang geleden heb er nog een aantal van winnie de pooh enz.
)
Bassie & Adriaan videobanden
EN NU:
Dvd's (is me te duur, geef de laatste weken per week gem. €40,- uit !! )
Ewing Oil
-
- 146 messages
- 49 votes
Ik verzamel voornamelijk mijn favoriete tv-series op dvd, en dan voornamelijk series uit de jaren 70 en 80, maar ook series zoals 24 en Lost natuurlijk. 
Verder verzamelijk ik ook nog pianoboeken van bekende artiesten, en het liefst van mijn favoriete artiesten, al hoewel ik op dit moment even weinig tijd heb om piano te spelen. 
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11859 votes
Wat een verzamelaars hier. Het enige wat ik verzamel is DVD's, daar gaat ook vrijwel al mijn geld naar uit.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Ooit gespaard / verzameld:
- Donald Duck (van 1997-2004 gedaan)
- Flippo's
- Stenen (als je geïnteresseerd ben stuur maar PM)
- Sleutelhangers
- Harry Potter spulletjes
Dingen die ik "actief" verzamel:
- DVDs (wie niet
)
- Anime: met name studio Ghibli films
Dingen die ik niet actief verzamel, maar waar ik een mooie mini-verzameling van heb:
- Lion King
- Final Fantasy
- WDCC / Walt Disney Classic Collection beelden. Maar gezien de prijs van die beelden zal ik niet veel verder verzamelen. Ik heb er nu 6 en daar ben ik erg blij mee 
Op DVDs na ben ik dus niet echt een actieve spaarder 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Boeken! Ik word altijd hebberig als ik ze zie...
Ook van woordenboeken en telefoonboeken?
crack1
-
- 475 messages
- 0 votes
Vroeger kreeg je in Antwerpen een ''Programma''.
Je ging de zaal in en kreeg een dun boekje met beknopte uitleg over de film die je ging zien.
Ik had er honderden,daar ik zaterdags soms 4 vertoningen zag op een dag!
Nu komt het,...nieuwe relatie en een verhuis!!
M'n programma's allen bij het grootvuil( bij deze bedank ik nog altijd m'n vrouw!)
Voor de rest na 18 jaar nog alles oke,behalve deze enorme flater!
Jeauhan
-
- 879 messages
- 0 votes
Heb je destijds ook een wraakactie ondernomen?
Zijn er hier ook trouwens mannen die door hun vrouw opgegeven zijn voor het tv-programma 'help mijn man heeft een hobby' i.v.m. met het verzamelen en kijken van vele films?
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Zijn er hier ook trouwens mannen die door hun vrouw opgegeven zijn voor het tv-programma 'help mijn man heeft een hobby' i.v.m. met het verzamelen en kijken van vele films?
Meld je 't even wanneer je op tv komt? 
Jeauhan
-
- 879 messages
- 0 votes
Nee, ik vroeg me alleen van anderen af wanneer ze op tv komen 
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
'help mijn man heeft een hobby'
.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Rode Ridder- strips, ik en mijn pa hebben ze allemaal dus! 
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
AH - Voetbalplaatjes.
.
Het voordeel van de enige volwassene zijn die zoiets in zn hoofd haalt is dat iedereen die je kent toch niks wil met die dingen en ze aan jou geeft.
.
En ik zie inmiddels jaloerse blikken.
.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Zekers, zal binnenkort even een lijstje maken.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
missl
-
- 3866 messages
- 5796 votes
Ik spaar niks, maar ik vind dat ik iets moet verzinnen om te sparen want het lijkt me leuk om iets te sparen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
- Speciale edities van mijn favoriete films
- Batman en The Darkness comics
- Marilyn Monroe stuff
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
-Special Editions
-Series
-Disney beeldjes (en andere spullen)
- Fantasy boeken
-Spullen van Buffy (heb nu het eerste originele script van seizoen 1, en daarbij wil ik ook de comics sparen van de serie)
niethie
-
- 7319 messages
- 7239 votes
Bedoel je soms die comics van seizoen 8 Rianneke? Die zijn in hun orginele uitgavens namenlijk absoluut nergens te krijgen, nouja via normale wegen dan. 
Heb er hier overgens nog eentje liggen, het is wel aardig maar haalt het niveau van de serie nergens, al kan ik je dat na een boekje eigenlijk niet bepalen natuurlijk. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Nee niet specifiek van seizoen 8, maar gewoon alle comics van vroeger. Als je op ebay kijkt staan er aardig wat te koop. Maar ik ga wel proberen die van seizoen 8 te krijgen, want ik zou best eens willen lezen wat er verder gebeurd. En het zal het niveau ook wel niet halen dat is logisch, maar ik vind het wel leuk om te hebben 
Edit: die van seizoen 8 kan je ook krijgen op Ebay, maar dat zullen wel niet de originele uitgavens zijn denk ik 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
dvd-me
-
- 329 messages
- 418 votes
- Special editions van mijn favoriete films.
- opgezette dieren.
- Filmvalleys , ik heb jaargang 2008 al en ga nu voor 2009.
- lege flesjes van wodka
(maar 3)
- DVD's natuurlijk 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja en juist die zijn zo duur helaas!