• 177.896 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.876 votes
Profile

MM'ers, leeftijd en het maatschappelijk leven

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

In De Site > Gebruikers > Even voorstellen..:

Geen kritiek op jullie hoor, maar ik blijf me altijd gigantisch verbazen over dat geklaag over leeftijd. Ik hoor het zoooovaaaak! Men noemt 20 al oud, 30 is een ware dieptepunt in je leven, bij 40 ben je een wrak en tegen de 50 kom je in je midlife-crisis. Mensen, je mag tegenwoordig wel blij zijn dat je de 60 mag halen! Pffff.

En dan laat ik die domme faceliftprofiteurs maar terzijde.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ik ben al sinds jaar en dag 11 jaar, fuck the leeftijden

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

hehe eerder keek ik ernaar uit om gewoon 20 te worden, of 18. MAar wanneer het eenmaal zover is, Doom je bent 20.

Tja das toch wel effe schrikken, je bent ineens uit de tiener zone, geen tiener meer. Is gewoon wennen

Nu lijkt me 30 ook niks, dat klinkt me echt iets te oud.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Ik ben 24 met 3 jaar ervaring. Dat klinkt al ineens een pak jonger.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ach, je bent zo oud als je je voelt. Ik voel me nu 3 maanden oud

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Ik zou het niet erg vinden om 30 te worden als ik maar voor een twintiger kan doorgaan.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7935 votes

Ik word 30 maar dat geeft niet omdat ik toch over het algemeen 23 wordt geschat of zo Dan nog is het trouwens niet zo oud, toch? Ik vind het i.i.g. allemaal niet zo heel erg.

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Jeetje wat zijn we allemaal zo met leeftijden bezig! Ik moet zeggen dat ik het wel lekker vindt om steeds ouder te worden… Elke leeftijd heeft wel weer iets moois! Ik zou niet weten waarvoor ik nog jonger zou willen worden. Ik hoop dat de mensen hier toch niet ontevreden zijn over hun leeftijd?

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Ik vind het niet erg om ouder te worden wel om ouder te lijken. 't Zal waarschijnlijk wel de schuld zijn van al die veertienjarige fotomodellen.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

ik ben een begin 30-er, maar ik lijk wel 18 (mentaal dan wel he).

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Of is dat beledigend voor die 18 jarigen?

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Nee je beledigd jezelf er alleen mee!

Wat is het nou waarom vrouwen er toch altijd zo jong eruit willen zien...

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Wil je dat als man dan niet? Of zie je er graag oud uit

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ik heb geen last met het feit dat ik er ouder uit begin te zien (op mijn 19e, dat zou nogal idioot zijn ), het is gewoon het imago van de 20'er dat me tegenstaat. Ik zou veel liever nog even tiener blijven, ik heb geen boodschap aan opengaande werelden en zo.

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Rujar wrote:

Wat is het nou waarom vrouwen er toch altijd zo jong eruit willen zien...

Omdat vrouwen aantrekkelijker zijn als ze jonger zijn. Dat is geen uitspraak van mij, het is een puur biologisch gegeven. Een jonge vrouw is vruchtbaarder en daarom aantrekkelijker voor mannen. Haar features die 'vruchtbaar' uitstralen zijn dan nog volop aanwezig. Na haar 30e gaat dat achteruit.

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

mikey wrote:

Ik dacht écht dat je 14 was, Mikey.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

mikey wrote:

Je nummer één heeft je al lang verraden .

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Je nummer één heeft je al lang verraden .
Hoe bedoel je?

Een jonge vrouw is vruchtbaarder en daarom aantrekkelijker voor mannen.

Tja..

gemaster

• 1005 messages
  • 2715 votes

Rujar wrote:

Jeetje wat zijn we allemaal zo met leeftijden bezig! Ik moet zeggen dat ik het wel lekker vindt om steeds ouder te worden… Elke leeftijd heeft wel weer iets moois! Ik zou niet weten waarvoor ik nog jonger zou willen worden.

Naarmate je ouder wordt, wordt het leven ook minder leuk. Met ieder jaar erbij krijg je steeds meer verantwoordelijkheden waar niemand op zit te wachten. Als 8 jarig jongetje voetbalde ik heel de dag buiten op het grasveldje, wat is er nou leuker dan dat?

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

oke dat is waar je hebt totaal geen zorgen.

Maar goed je mag nu teminste zolang op blijven als je wilt en je mag alles op TV kijken!

Om de hele dag te voetballen hoef je geen 8 meer te zijn! er zijn mensen die er gewoon rijk mee worden

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

gemaster wrote:

Naarmate je ouder wordt, wordt het leven ook minder leuk.

Dat is het stomste dat ik deze week al gehoord heb. Het leven is wat je er van maakt. Je bent nog geen 21 en je klinkt zo ontzettend pessimistisch. Leer eerst leven, en dan is het leven altijd leuk, of je nu 15, 35 of 65 bent.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

mikey wrote:

Ow , ik ben 17 en lijk 30

gemaster

• 1005 messages
  • 2715 votes

speedy23 wrote:

Dat is het stomste dat ik deze week al gehoord heb.

Dank je

Het leven is wat je er van maakt. Je bent nog geen 21 en je klinkt zo ontzettend pessimistisch.

Pessimisme is juist makkelijk. Als je het allemaal heel zwart inziet, dan kan het alleen maar meevallen.

Leer eerst leven, en dan is het leven altijd leuk, of je nu 15, 35 of 65 bent.

Oh ik zeg niet dat het niet leuk is, ik zeg alleen dat het minder leuk wordt naarmate je ouder wordt.

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Ik deel die mening dat je eigenlijk half dood bent als je 30 bent. Kijk maar hoe kleine kinderen aankijken tegen mensen die 30 zijn.

Ik voel en gedraag me 16, maar ben helaas al 27 . En ik merk toch al veranderingen, minder zin in onzinnige gekkigheid, (haalde vroeger altijd kattekwaad uit, ben zelfs al eens van een school getrapt, maar ik merk dat de drang om met jeukpoeder en dergelijke in de weer te gaan minder wordt helaas). En ook lichamelijk. Vroeger sloeg ik zelfs wel eens een nacht slapen over, maar tegenwoordig loopt het terug, en ga ik vaak al voor 1 uur snachts slapen.

Ach ach ouder worden. Wat is het toch erg

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Ik heb dat ook. Als ik een nacht dronken word, ben ik twee dagen niet goed. Kom, zeg. Met als gevolg dat ik eigenlijk niet meer drink. Als ik uitga wil ik op een redelijk uur weer thuis zijn. Een mens moet uitgeslapen zijn en je wil nog iets aan de volgende dag hebben... Ook gaat het allemaal niet meer zo vlot. Als ik dans, begint m'n nek te kraken. En je moet ook meer op je voeding letten.

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Ja inderdaad, vroeger at ik elke dag bij de Burger King, en dronk de hele dag cola. Maar na wat toenemende maagzuug op oudere leeftijd, drink ik tegenwoordig steeds vaker gewoon water, en eet ik ook wat meer groentes (at ik vroeger echt nooit). Mijn maag trekt mijn oude gewoontes niet meer. Ook nemen de kilos sneller toe als vroeger bij een slecht dieet.

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Volgens mij narmate je ouder wordt, wordt het leven juist leuker en gezelliger en veeeeel interessanter.

Je moet er alleen voor zorgen dat je geen kind(eren) en/of vaste partner hebt. Dat is het denk ik het probleem van de meeste mensen.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Mwha ik denk niet dat ik er echt tegen op zie om ouder te worden in leeftijden, maar meer het feit dat mensen nu ook telkens meer van jou verwachten en eisen aangezien je ouder wordt.

Verantwoordelijkheid, hoe je gedraagt, een baan enzovoort. Noem maar op, ik ben juist bang dat je aan zulke verwachtingen niet kunt voldoen en met andere woorden gezien wordt als een mislukking, luilak enzo.

Daarom blijf ik liever nog effe jong, maar ja helaas dat wil niet

Dat het leven steeds minder leuk wordt ben ik het niet met je eens. Een vrouw, kinderen ? Om maar even wat dingen op te noemen waar je toch wel naar mag uitkijken. Althans, dat doe ik.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Goeie God!!! Ik moet in december 49 worden en als ik dit allemaal hoor, denk ik dat in nog de jongste ben. Natuurlijk spring ik niet meer over een tafel of leg ik mijn benen niet meer in mijn nek, maar het leven is veel en veel meer dan dat.

Achilles

• 1049 messages
  • 218 votes

Iedere leeftijd heeft zijn charmes..concentreer je op deze charmes en geniet ervan!!

Live life to the fullest!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.