• 178.414 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.724 actors
  • 9.378.621 votes
Profile

Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!

Miss Daisy

• 321 messages
  • 2291 votes

Dju en ik dacht dat ik een feestje (met een uitnodiging) voelde afkomen

Dead01

• 1167 messages
  • 1977 votes

Hehe zou zeggen nog geduld. Er is al iemand die een uitnodiging wilt van movie meter,wie weet worden het er 2

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Goodfella_90 wrote:

Misschien niet zo indrukwekkend als een diploma, maar ik ben er wel blij mee, omdat het er niet naar uitzag: ik ben bevorderd naar vwo5!

Gefeliciteerd Matthijs! Zelf ga ik ook over, maar dan naar VWO6.

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Jij ook gefeliciteerd dan! Dan zal ik komend jaar maar een voorbeeld aan jou nemen.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Gefeliciteerd Matthijs!!!!

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Inderdaad, goed gedaan Matthijs! Wel goed je best blijven doen, he?

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

gefeliciteerd!

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Dank jullie!

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Freud wrote:

maandag krijg ik mijn uitslag en het ziet er deze keer echt niet zo goed uit

Hehe, ik ben er toch door .

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd dan maar

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Freud wrote:

Proficiat!

aegron

• 4030 messages
  • 1268 votes

goed bezig Freud!!

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Freud wrote:

(quote)

Gefeliciteerd Freud! Goed gedaan

timbo_

• 13116 messages
  • 3863 votes

Gefeliciteerd Freud. Dat zijn de mooiste als je het niet verwacht.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Goed zo Freud.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Goed bezig man !

Voor mij hopen dat ik mijn tweede jaar MBO Plus haal

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

Gefeliciteerd iedereen met het behalen van je diploma of de klasovergang! Zoiets is echt een mijlpaal in je leven dat je niet moet onderschatten.

Ik ben zelf geslaagd voor MBO 4 Administrateur. Omdat ik bij mijn huidige werkgever geen toekomst meer zie heb ik besloten om de komende jaren in deeltijd door te gaan studeren tot masterboekhouder en wellicht ook AA-accountant. Meer mensen hier die in boekhouding en/of accountancy zitten?

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Bedankt allemaal, ik was er zelf erg blij mee . Ik zag me al elke avond in Italie oefeningen betonconstructie maken...

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Freud van harte! Leuk dat je tóch geslaagd bent!

U-96 ook van harte gefeliciteerd met je diploma en veel succes met je vervolgopleiding!! Jammer trouwens dat je niet bij de marine belandt.

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

U-96 ook van harte gefeliciteerd met je diploma en veel succes met je vervolgopleiding!! Jammer trouwens dat je niet bij de marine belandt.

Inderdaad wel jammer, had wel graag collega van je willen zijn. Ik blijf de Marine wel een fantastisch bedrijf vinden.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Freud

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Freud wrote:

Teveel films gekeken zeker het afgelopen jaar . Proficiat natuurlijk ook alle andere slagers, overgangers en diplomisten.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Iedereen nog van harte gefeliciteerd!

Ik kreeg net een telefoontje... dat ik ben ben bevorderd naar Havo 5. Wiskunde een 5 en volgens mij op bijna alle andere vakken een 7. CKV was nog een heel gedoe, ik zou nog een presentatie doen maar de lerares had daar geen tijd meer voor, vanwege 1 lullig opdrachtje(ik heb de presentatie wel helemaal gemailed alleen nog niet uitgevoerd) kan ik nu maandag terugkomen voor een taak ckv en sta ik nog een onvoldoende op ckv. Ach, ik ben over en daar gaat het mij nu om aangezien ik daar nog lang niet zeker van was met de komst van die nieuwe lerares die in tegenstelling tot m'n vorige ckv-lerares alles heel strict beoordeelt.

*Zucht van verlichting*

Post Scriptum: als ik in een roes verkeer leidt dit soms tot een rare zinsopbouw.

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Goed bezig Dennis!

Werwolf

• 4604 messages
  • 1197 votes

Proficiat Rogier, Dennis & Freud!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Gefeliciteerd Dennis. En Rogier ook nog natuurlijk. Ik had hem niet gezien, hij was net even onder.

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

Dank je wel.

V

• 8369 messages
  • 3366 votes

Iedereen van harte met al het behaalde!

Ik ben twee weken geleden over gegaan naar een mooi, rustig straatje in de Leidse binnenstad. Er zat ook nog een vriendin bij. Dus ja, ik woon nu samen. Ik werk nu zes dagen in de week. Alle verhuisperikelen daar nog bij zorgen er voor dat ik amper op moviemeter te vinden ben. Misschien komt dat ook omdat ik thuis nog geen internet heb.

Nu inrichten. Het belangrijkste staat al: home cinema plus dvd's. Nu nog een paar filmposters ingelijst aan de muur (The Godfather part III, Amélie en een nog niet bekende) en ik vind het gezegend (m'n vriendin waarschijnlijk niet, maar dat merk ik dan wel ). Over een week of twee, als mijn stage is afgerond, zal ik mijn geliefde moviemeter weer omhelsen.

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Ah, je gaat beginnen aan het echte leven. Veel scuces!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.