- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Als ik een boek over het Wilde Westen ga schrijven zeker!
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Cool, nog gefeliciteerd Nicolage Rico! En verder succes ermee gewenst. Weet ik ook meteen wie nou mijn Sportpools concurrent is
Hier geen postbode, al heb ik het in een ver duister verleden wel even gedaan.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Haha, jij bent een grotere concurrent. Althans, tijdens de Giro. De Tour is van mij. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Whatwhatwhat, de sympathieke voetbal- en muziekkenner NicoRico heeft zijn hersenschrijfsels aan den boze buitenwereld toevertrouwd? Waarom is dit nieuwsch langs mij heen gegaan?
Ik wil een gesigneerd exemplaar !!
Ik dus ook!
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Zo, meneer is met gezin en alle spullen verhuisd. Weg uit de grote stad. Hallo stuk 'grote stad' dat nog niet geannexeerd is door Rotterdam, de kenners weten het dan wel, Capelle aan den IJssel. Groen, groot, tuin en de vermiste telefoonlijn is inmiddels door de KPN meneer gevonden zodat we ook internet etcetera hebben (zodat ik jullie lastig kan vallen met (in?)coherente bijdragen). Hoera. Langere reistijd nu naar de cinema, maar dat neem ik voor lief...denk ik... 
Prinz
-
- 1085 messages
- 4221 votes
Met twee maanden vertraging, ook afgestudeerd.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Afgelopen dinsdag is onze derde dochter Romee geboren.
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3417 votes
Gefeliciteerd Roel! Ze is een schatje.
4 vrouwen in huis. Ik wens je veel succes. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Echt een poppetje Roel, ze gaat vast zo'n knappe meid worden als die twee andere hartenbrekertjes van je. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ahw lief! Gefeliciteerd en geniet ervan 
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Gefeliciteerd Roel met Romee!
Onze eerste videoclip is afgelopen vrijdag uitgekomen (ik schrijf de liedjes o.a.). Heel blij met m'n rolletje daarin ook! 
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Die opmerking komt goed overeen met je naam. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Nu is weer duidelijk dat kanker een vreselijke rot ziekte is, vandaag op het werk gelezen dat een (ex) Collega, waar ik dik 1,5 jaar met veel plezier een lol mee heb mogen samenwerken 10 september euthanasie heeft laten plegen ivm ernstige vorm van kanker. Mijn maat is op 47 jarige leeftijd heen gegaan.
Rust zacht Jp. zal je missen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
M'n vrouw is gisteren bevallen van onze tweede
een zoon dit keer, genaamd Stian