• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.947 actors
  • 9.370.964 votes
Profile

Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gefeliciteerd Jordy! Dat alles maar goed mag verlopen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Proficiat, Jordy. Tuurlijk heb je dan nog wel tijd over. Ik krijg in augustus m'n derde dochter

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt allemaal we zullen zien

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Geweldig nieuws Jordy, gefeliciteerd!

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3417 votes

Gefeliciteerd Jordy!

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

AHWA wrote:

Ik krijg in augustus m'n derde dochter

Feitelijk gezien krijg jij geen kind, maar je vrouw .

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3417 votes

Maar ze zijn wel samen zwanger.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

GESLAAGD!! [en nu mis ik de pom pom smiley heel erg!!]

Na anderhalf jaar opleiding en negen schriftelijke examens heb ik twee diploma's binnen!

Afgelopen zaterdag had ik nog een pittig slotmondeling, maar vanmiddag heb ik te horen gekregen dat ik dat heb gehaald. Nu ben ik gediplomeerd 'Uitvaartverzorger' - een vak (of is het een roeping?) dat je uiteraard pas leert in de praktijk, maar toch. Vorig jaar behaalde ik al het diploma 'Piëteitsvolle overledenenverzorging'.

Ik ben al ruim een jaar als oproepkracht/part-timer bij een uitvaartondernemer in de buurt aan de slag. Bijzonder dankbaar en betekenisvol werk. Ik doe dit nu nog naast mijn huidige baan. De bedoeling is op den duur helemaal in de uitvaartbranche te gaan werken.

Nu eerst even genieten. Viel me niet altijd mee al dat leren en blokken voor examens en de bijkomende examenstress. Dat was ik al bijna verleerd, omdat het al bijna 20 jaar geleden is dat ik de universiteit afrondde en mijn laatste examens deed.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

soom wrote:

(quote)
Feitelijk gezien krijg jij geen kind, maar je vrouw .

Tuurlijk krijgt hij wel een kind, hij hoeft het alleen niet te baren.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Bijzondere baan Rokuro. Erg interessant. Gefeliciteerd met je diploma's!

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Gefeliciteerd Swim! (ik mis die andere smiley ook )

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

GESLAAGD!! [en nu mis ik de pom pom smiley heel erg!!]

Na anderhalf jaar opleiding en negen schriftelijke examens heb ik twee diploma's binnen!

Afgelopen zaterdag had ik nog een pittig slotmondeling, maar vanmiddag heb ik te horen gekregen dat ik dat heb gehaald. Nu ben ik gediplomeerd 'Uitvaartverzorger' - een vak (of is het een roeping?) dat je uiteraard pas leert in de praktijk, maar toch. Vorig jaar behaalde ik al het diploma 'Piëteitsvolle overledenenverzorging'.

Gefeliciteerd mijn vader doet het al bijna 30 jaar

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Elineloves wrote:

Tuurlijk krijgt hij wel een kind, hij hoeft het alleen niet te baren.

Ik zal je vast wel horen als het voor jou zover is, hahaha. Of dat echt het geval is.

De vader heeft het namelijk in elk geval wel net een stukkie makkelijker vind ik. Die hoeft het wonder niet 9 maanden te dragen, wordt niet misselijk van bepaalde geuren, krijgt alleen wel vreemde eet verzoeken waarschijnlijk, al versterkt het wss wel de band en de liefde die er is tussen partners en heb je idd gelijk dat "we zwanger zijn" ipv " ik ben zwanger ".

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nu heb ik niets te klagen, nee. Als ik straks met vier vrouwen in huis elke week chocola moet inslaan, is dat wellicht een ander verhaal

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Van harte gefeliciteerd!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

soom wrote:

(quote)
Ik zal je vast wel horen als het voor jou zover is, hahaha. Of dat echt het geval is.

De vader heeft het namelijk in elk geval wel net een stukkie makkelijker vind ik. Die hoeft het wonder niet 9 maanden te dragen, wordt niet misselijk van bepaalde geuren, krijgt alleen wel vreemde eet verzoeken waarschijnlijk, al versterkt het wss wel de band en de liefde die er is tussen partners en heb je idd gelijk dat "we zwanger zijn" ipv " ik ben zwanger ".

Ik zal het je in de zomer, wanneer we hopelijk zwanger zijn, vertellen.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Je moet er gewoon vanuit gaan dat je zwanger wordt. Gewoon alles doen wat je hoort te doen om een kind te krijgen . Wie weet is het bij de eerste 4 meteen al raak.

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Ik heb er nog geen diploma voor gekregen, of een contract voor hoeven tekenen, maar ik ben nu

6 maanden en 3 dagen geleden gestopt met roken.

Van gemiddeld 30 sigaretten per dag, naar 0, zonder hulpmiddelen (die het afkicken alleen maar langduriger maken.)

In tegenstelling tot andere keren was het deze keer erg makkelijk, omdat ik blijkbaar de juiste methode te pakken had en de omstandigheden goed waren. Ik ben ook niet zo bang dat ik weer ga roken, al ben ik er wel alert op.

Ik post het hier omdat het rookwaar topic voor rokers zou moeten zijn, die hebben het al zo zwaar.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Moo! Kan het zijn dat ik je dan in de toekomst ook niet meer herken?

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

Ik weet hoe moeilijk het is, want ik ben zelf inmiddels zo'n dertien maanden geleden gestopt. Zonder hulpmiddelen ook. En ik rookte als een ketter.

Gefeliciteerd!

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Moo! Kan het zijn dat ik je dan in de toekomst ook niet meer herken?

hahaha omdat ik altijd een sigaret in mn handen had?? Of omdat ik er nu knapper uitzie? (smiley met aureool )

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Ebenezer Scrooge wrote:

Ik weet hoe moeilijk het is, want ik ben zelf inmiddels zo'n dertien maanden geleden gestopt. Zonder hulpmiddelen ook. En ik rookte als een ketter.

Gefeliciteerd!

Dank je wel. Jij ook gefeliciteerd!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hoe cool is dat! En dan nog op de voorpagina van de Telegraaf ook! Trots op onze Rico!!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Wat goed! Gefeliciteerd, Nicolage Rico!

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Dank.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Gefeliciteerd Rico

stinissen (crew films & series)

• 23436 messages
  • 76920 votes

Gefeliciteerd, Nicolage Rico!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik neem aan dat alle MM users een gratis versie krijgen, Nicolage Rico?

Mooi idee trouwens, denk dat er wel mooie verhaal in staan. Gefeliciteerd!

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Bedankt.

@ Ajax&Litmanen1 148.309 users. Moet lukken!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.