- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Op dit moment zijn Yak en ik aan het genieten van onze huwelijksreis in Japan. Op 30 juni, de dag dat we 5 jaar samen waren, zijn we getrouwd. Toen wij ons inschreven op Moviemeter hadden we nooit kunnen denken dat we hier naast een heleboel filmtips ook een huwelijk aan over zouden houden. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd SelmaDuim! Geniet van jullie huwelijksreis. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
En dat er maar veel Musicmeter/Moviemeter kinderen mogen komen
! Felicitaties. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Gefeliciteerd Selma en veel geluk in Japan! 
nummervlinder
-
- 1463 messages
- 365 votes
Ik ben (nu al iets meer dan twee weken, haha) afgestudeerd! Wat ik na het middelbaar juist ga doen is nog niet zeker. Ik twijfel tussen eventueel TEW of recht. Iemand die ervaring heeft met deze richtingen? Info/overtuiging is altijd welkom.
L_T_B
-
- 266 messages
- 504 votes
En dat er maar veel Musicmeter/Moviemeter kinderen mogen komen
!
Ja, baby's! 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Bedankt voor de felicitaties. Gisteravond zijn we weer thuis gekomen na achttien dagen rondreizen in het land van de rijzende zon.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik ben (nu al iets meer dan twee weken, haha) afgestudeerd! Wat ik na het middelbaar juist ga doen is nog niet zeker. Ik twijfel tussen eventueel TEW of recht. Iemand die ervaring heeft met deze richtingen? Info/overtuiging is altijd welkom.
Beetje laat, maar nog gefeliciteerd 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Niet een wereldprestatie maar wel een enorme opluchting, geslaagd voor mijn theorie (Rijbewijs B)! 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
theorie hé jongens, praktijk komt binnenkort. Heb zo'n anwb 10 daagse cursus, dus gaat lekker vlot 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
10 lijkt me niet echt super. Het is best een hoop wat je moet leren en dan nog in het verkeer rijden en het onder de knie krijgen in 10 dagen. Ik weet niet hoeveel uur per dag je gaat lessen, maar dit lijkt mij best stressvol.
Veel geluk, in ieder geval. Ben benieuwd over 10 dagen.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Je rijdt dan 4 uur per dag, daarnaast heb ik nog 2 extra simulatordagen gehad, van beide 9 uur.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Na 10 dagen cursus heb ik dan toch vanochtend in een keer mijn rijbewijs B gehaald
Helemaal blij haha 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Van harte! Netjes hoor. En nu gelijk veel rijden zeker?
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Eerst maar rijbewijs aanvragen, dat schijnt ook nog een weekie te duren. Maar inderdaad, even veel gaan rijden, want ik heb nu eigenlijk pas de basis. Maar wel een opluchting dat het in een keer klaar is haha
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Klopt, duurt ook even. Lekker een paar uur op het stadskantoor gaan wachten. Althans, bij ons is het daar altijd stervensdruk op de normale tijden.
Dat begrijp ik. Ik had em pas de derde keer 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Super zeg, en dat in zo'n korte tijd! Keigoed van je Jesse!
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Bedankt!
En schram, uiteindelijk is het alleen de teleurstelling en het geld wat ter zake doet als je hem in meerdere keren haalt. Je moet ook geluk hebben en je zenuwen in bedwang kunnen houden. Nu was ik dan wel heel erg zenuwachtig maar viel het gelukkig allemaal af wanneer ik de ''V'' als ''V'' kon uitspreken i.p.v. de ''F'' haha (kenteken benoemen) 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Knap hoor! Gefeliciteerd 
Ben nu ook met theorie bezig, maar het gaat nog niet zo hard haha. Ben blijkbaar ook erg gevoelig voor die zogenaamde instinkers 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ja ik reed bij Naarden Bussem af, heb je veel van die sneaky-rechtse straatjes. Maar het is gewoon opletten. driversonly.nl vond ik erg handig om theorie te oefenen, zijn ook bestaande CBR examens! Moet je wel voordeelpakket nemen (4 euro voor 24 euro of zo) en dan heb je wel 80% van de stof behandelt! Succes ermee!
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Gefeliciteerd met je B, Jessen0wnt.
Eerlijk gezegd had ik het indruk dat je niet zou slagen, m.b.t. stress en druk.
Nu nog alle andere rijbewijzen ook in 10 dagen-curcus.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Haha ja het was even slikken omdat ik ook nog tijdens die 10daagse cursus me theorie moest leren/halen... Ik wil alleen nog een slipcursus volgen en me E rijbewijs halen... Maar eerst maar ff genieten van deze vrijheid