- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En mijn dochter heeft ook haar examens 'Eerste Masters Psychologie' met grote onderscheiding afgelegd.
Toch leuke kinderen die op hun papa lijken. 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Dikke proficiat aan 'padre' Speedy y su hija. (kan een foutje in zitten, maar ik heb dan ook geen Spaans gestudeerd, en al helemaal geen onderscheiding behaald)
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2632 votes
Gefeliciteerd speedy, en Eline uiteraard ook veel succes gewenst
.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik ben vanaf de eerste keer voor de theorie van mijn rijbewijs B geslaagd
45/50 en het minimum dat je moest hebben was 41 dus ik ben nog eens met wat overschot geslaagd.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Gefeliciteerd Metalfist!
Ik ook in 1 keer geslaagd....16 jaar geleden 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Gefeliciteerd Metalfist!
Ik heb begin van de maand de eerste verlenging van mijn rijbewijs opgehaald. De jaren gaan zo hard voorbij.
Ik was zelfs vergeten dat ik die had aangevraagd, een dag voor het verlopen van de 3 maanden ophaaltermijn ging ik hem halen.
- "Sorry meneer, u bent te laat, hij is al met archiefvernieteging mee."
- "Dat kan niet, morgen is de 3e maand voorbij."
Zij naar achter lopen, komt terug:
- "U hebt geluk, mijn collega liep net met het krat naar de archiefvernieteging toe."
Iets met oog en naald, pfoe!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Bedankt allemaal