- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En mijn dochter heeft ook haar examens 'Eerste Masters Psychologie' met grote onderscheiding afgelegd.
Toch leuke kinderen die op hun papa lijken. 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Dikke proficiat aan 'padre' Speedy y su hija. (kan een foutje in zitten, maar ik heb dan ook geen Spaans gestudeerd, en al helemaal geen onderscheiding behaald)
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2632 votes
Gefeliciteerd speedy, en Eline uiteraard ook veel succes gewenst
.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik ben vanaf de eerste keer voor de theorie van mijn rijbewijs B geslaagd
45/50 en het minimum dat je moest hebben was 41 dus ik ben nog eens met wat overschot geslaagd.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Gefeliciteerd Metalfist!
Ik ook in 1 keer geslaagd....16 jaar geleden 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Gefeliciteerd Metalfist!
Ik heb begin van de maand de eerste verlenging van mijn rijbewijs opgehaald. De jaren gaan zo hard voorbij.
Ik was zelfs vergeten dat ik die had aangevraagd, een dag voor het verlopen van de 3 maanden ophaaltermijn ging ik hem halen.
- "Sorry meneer, u bent te laat, hij is al met archiefvernieteging mee."
- "Dat kan niet, morgen is de 3e maand voorbij."
Zij naar achter lopen, komt terug:
- "U hebt geluk, mijn collega liep net met het krat naar de archiefvernieteging toe."
Iets met oog en naald, pfoe!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Bedankt allemaal
Het was trouwens nog een heel historie vooraleer ik mijn examen effectief kon doen. Ik had de mogelijkheid om dit gratis via het school te doen wat dus resulteerde in een aantal theorie uren en een eenmalig examen op woensdag. Maar nu was mijn identiteitskaart een aantal weken geleden kapot gegaan (de elektronische chip was eruit gevallen) dus brave burger als ik ben ging ik hem direct laten vervangen. De identiteitskaart moest worden opgestuurd dus ik kreeg een groot A4 blad met foto, stempel en alles dat noodzakelijk was inclusief de belofte dat ik de nieuwe kaart over 2 weken kon komen afhalen. Ondertussen waren er 3 weken voorbij en ik had nog steeds geen nieuwe kaart maar ik dacht bij mezelf: geen stress want je hebt dat vervangend papier. Allemaal goed en wel maar wanneer ik mijn examen wou doen zei de instructeur doodleuk dat hij dit niet mocht aanpakken...
Maar dan moet je weten dat ik met dit papier wel naar het buitenland mag, eender wat je maar kunt bedenken waar je je identiteitskaart voor nodig hebt mag ik doen maar dus blijkbaar geen examen afleggen. Ik ben daar half uit mijn krammen geschoten tegen de instructeur, misschien onterecht want de man in kwestie kon er niets aan doen, maar ik zag mijn kans om gratis te slagen voor mijn theorie met de rest van mijn klas serieus in het water vallen. Uiteindelijk belde ik uit pure frustratie naar mijn moeder maar die wist me gelukkig te vertellen dat vanmorgen de brief waarin stond dat ik mijn nieuwe kaart mocht gaan halen was aangekomen.
Ik als een zot naar huis gekoerst in de gietende regen om de brief te gaan halen om dan voor een gemeentehuis te staan dat pas over een half uur open ging. Soit, ik had dan uiteindelijk mijn identiteitskaart dus terug naar het school gereden, het was ondertussen wel wat opgeklaard, om dan mijn examen te kunnen afleggen.
Was ik even blij dat het dan toch allemaal de moeite waard was!
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Amai mijne frak Metalfist, dat is zo'n situatie waarin je gaat hopen dat je zometeen ontwaakt uit een slechte droom.
Maar het voelt dan wel goed wanneer het uiteindelijk toch nog op zijn pootjes terecht is gekomen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
@ Brix: Dan moet je weten dat ik sowieso niet al één van de rustigste mensen op de wereld ben maar het voelt dan inderdaad heerlijk aan dat ik netjes ben geslaagd.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Proficiat Metalfist en evenveel succes met het behalen van de praktijk!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik heb vandaag mijn rijbewijs gehaald!!! 
Dus nog voor mijn 40e ! Mede door de geboorte van mijn dochtertje vorig jaar bleek dat een auto toch wel handig is. Mijn vriendin heeft al een auto, maar ik zal voornamelijk met de trein blijven reizen denk ik, zeker voor mijn woon-werk verkeer...
En de examniatrice van het CBR vond dat het heel goed ging, dus geen grappen over een nieuw gevaar op weg graag 
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Gefeliciteerd MR! Ook al ga je het niet vaak gebruiken, je hebt het toch maar he
.
Ik heb mijn examen maandag
. Hoop met het zelfde nieuws te kunnen komen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Succes! Voor je 40e moet het lukken toch?
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2632 votes
Gefeliciteerd
. Komende vrijdag ben ik aan de beurt om een poging te wagen.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Gefeli Mochi, suc6 belchinees en Wyatt
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Gefeliciteerd MR en succes belchinees en Wyatt.
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
Gefeliciteerd MR en Metalfist! Binnenkort ook maar eens voor theorie op, want 'k heb al zo'n 15 praktijklessen gehad.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Gefeliciteerd MR! Ik begin 30 maart met mijn praktijk