- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Gefeliciteerd BlueJudaskiss! Hoe was je verslag over Nazisploitation films gegaan ?
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11906 messages
- 5310 votes
Voor dat verhaal had ik een zeven, leuk dat je daar nog aan dacht! Ik heb rondgevraagd op het forum van cinemaextreme.com en kreeg daar een aantal erg handige links, o.a. een radio-interview met de producent van Ilsa. Omdat het laatste-nippertje-werk werd heb ik er niet alles uit kunnen halen wat er in had kunnen zitten, maar een aantal klasgenoten waren heel erg positief (en daarbij ook met stomheid geslagen, ghehehe). M'n docent - zelf ook cultliefhebber - vond het jammer dat ik er geen psycholoog of een seksuologe had bijgehaald.
Jeauhan
-
- 879 messages
- 0 votes
Ga nu toch eindelijk, na 6 jaar, samenwonen! Wordt de komende tijd veel klussen en weinig film kijken, maar dat laatste is vaak in de zomer toch al niet echt het geval...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gefeliciteerd Jeauhan, veel geluk samen!
En succes natuurlijk met het klussen.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
proficiat johan...veel geluk
en klussen is leuk hoor
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Leuk hoor Jeahan! Ik lig nog een stapje op je achter, ga komend weekend het huis uit. 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Voor dat verhaal had ik een zeven, leuk dat je daar nog aan dacht! Ik heb rondgevraagd op het forum van cinemaextreme.com en kreeg daar een aantal erg handige links, o.a. een radio-interview met de producent van Ilsa. Omdat het laatste-nippertje-werk werd heb ik er niet alles uit kunnen halen wat er in had kunnen zitten, maar een aantal klasgenoten waren heel erg positief (en daarbij ook met stomheid geslagen, ghehehe). M'n docent - zelf ook cultliefhebber - vond het jammer dat ik er geen psycholoog of een seksuologe had bijgehaald.
Jeauhan
-
- 879 messages
- 0 votes
Leuk hoor Jeahan! Ik lig nog een stapje op je achter, ga komend weekend het huis uit.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben niet getrouwd, bevallen of afgestudeerd... maar ik heb wel sinds 19 jaar weer mijn halfzus gezien.
Zij wou geen contact meer met ons toen ik nog net geen 2 jaar was, en sindsdien hebben we haar nooit meer gezien. Totdat zij mij geruime tijd geleden op hyves vond en nieuwsgierig naar me was. Onlangs dus de eerste ontmoeting gehad, en het klikte erg goed. Blijkbaar lijken we erg veel op elkaar. Spannende tijd, ineens een (half)zus erbij. 
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
heel erg cool, eline. Ikzelf ben de jongste thuis met oudere zussen
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Gaat wel goedkomen. Kom waarschijnlijk over een paar jaar met eenzelfde post als jij. Weet niet in welke fase jij je tegen die tijd bevindt? 
Toch niet in een Selwerd-flat?
.
Hehe, nee. Wordt een plekje in Rotterdam. Maar onze 3e huisgenoot heeft net gecancelled waarop de makelaar het huis naar iemand anders heeft doorgespeeld. Dus mocht iemand nog een plekje in R'dam weten, ik heb nog zo'n 14 dagen. 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Vandaag met een 7 naar huis gegaan na mijn eindgesprek op de Faculteit Communicatie & Journalistiek. Ik ben nu officieel geslaagd voor mijn HBO opleiding Journalistiek!
Waar heb je Journalistiek gestudeerd. Ik hoop in ieder geval volgend jaar (Of misschien iets langer) daar te zijn waar jij nu bent. Gefeliciteerd.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ik ben vandaag voor de tweede keer vader geworden.Van een zoon dit keer(we hebben al een dochter). Moeder en kind maken het goed. Zijn naam is William Lucas en hij weegt acht pond en een beetje.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Zo wimnoot, veel geluk met je (hopelijk) toekomstige filmfanaat 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
gefeliciteerd, geniet ervan
starbright boy (moderator films)
-