• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.199 actors
  • 9.373.881 votes
Profile

Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Gefeliciteerd BJK!

DVD-T

• 15565 messages
  • 3124 votes

Gefeliciteerd BJK!

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd BlueJudaskiss!

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Mooi BlueJudaskiss! Goed gedaan!

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Gefeliciteerd BlueJudaskiss! Hoe was je verslag over Nazisploitation films gegaan ?

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11906 messages
  • 5310 votes

Voor dat verhaal had ik een zeven, leuk dat je daar nog aan dacht! Ik heb rondgevraagd op het forum van cinemaextreme.com en kreeg daar een aantal erg handige links, o.a. een radio-interview met de producent van Ilsa. Omdat het laatste-nippertje-werk werd heb ik er niet alles uit kunnen halen wat er in had kunnen zitten, maar een aantal klasgenoten waren heel erg positief (en daarbij ook met stomheid geslagen, ghehehe). M'n docent - zelf ook cultliefhebber - vond het jammer dat ik er geen psycholoog of een seksuologe had bijgehaald.

Jeauhan

• 879 messages
  • 0 votes

Ga nu toch eindelijk, na 6 jaar, samenwonen! Wordt de komende tijd veel klussen en weinig film kijken, maar dat laatste is vaak in de zomer toch al niet echt het geval...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gefeliciteerd Jeauhan, veel geluk samen! En succes natuurlijk met het klussen.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

proficiat johan...veel geluk en klussen is leuk hoor

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Proficiat

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd Jeauhan!

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Leuk hoor Jeahan! Ik lig nog een stapje op je achter, ga komend weekend het huis uit.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

BlueJudaskiss wrote:

Voor dat verhaal had ik een zeven, leuk dat je daar nog aan dacht! Ik heb rondgevraagd op het forum van cinemaextreme.com en kreeg daar een aantal erg handige links, o.a. een radio-interview met de producent van Ilsa. Omdat het laatste-nippertje-werk werd heb ik er niet alles uit kunnen halen wat er in had kunnen zitten, maar een aantal klasgenoten waren heel erg positief (en daarbij ook met stomheid geslagen, ghehehe). M'n docent - zelf ook cultliefhebber - vond het jammer dat ik er geen psycholoog of een seksuologe had bijgehaald.

Ik heb je nog die link gegeven (niet die Deadpit radio show) op cinema-extreme. Ben daar ook een vaste gebruiker.

Jeauhan

• 879 messages
  • 0 votes

Goodfella_90 wrote:

Leuk hoor Jeahan! Ik lig nog een stapje op je achter, ga komend weekend het huis uit.

Waarschijnlijk op kamers? Maak je één keer in je leven mee, dus geniet en maak er wat van! Hoewel het nu tijd is voor een nieuwe stap had ik het niet willen missen...

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Toch niet in een Selwerd-flat? .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ben niet getrouwd, bevallen of afgestudeerd... maar ik heb wel sinds 19 jaar weer mijn halfzus gezien. Zij wou geen contact meer met ons toen ik nog net geen 2 jaar was, en sindsdien hebben we haar nooit meer gezien. Totdat zij mij geruime tijd geleden op hyves vond en nieuwsgierig naar me was. Onlangs dus de eerste ontmoeting gehad, en het klikte erg goed. Blijkbaar lijken we erg veel op elkaar. Spannende tijd, ineens een (half)zus erbij.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

heel erg cool, eline. Ikzelf ben de jongste thuis met oudere zussen

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Leuk voor je Eline

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Jeauhan wrote:

(quote)
Waarschijnlijk op kamers? Maak je één keer in je leven mee, dus geniet en maak er wat van! Hoewel het nu tijd is voor een nieuwe stap had ik het niet willen missen...

Gaat wel goedkomen. Kom waarschijnlijk over een paar jaar met eenzelfde post als jij. Weet niet in welke fase jij je tegen die tijd bevindt?

kos wrote:

Toch niet in een Selwerd-flat? .

Hehe, nee. Wordt een plekje in Rotterdam. Maar onze 3e huisgenoot heeft net gecancelled waarop de makelaar het huis naar iemand anders heeft doorgespeeld. Dus mocht iemand nog een plekje in R'dam weten, ik heb nog zo'n 14 dagen.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

BlueJudaskiss wrote:

Vandaag met een 7 naar huis gegaan na mijn eindgesprek op de Faculteit Communicatie & Journalistiek. Ik ben nu officieel geslaagd voor mijn HBO opleiding Journalistiek!

Waar heb je Journalistiek gestudeerd. Ik hoop in ieder geval volgend jaar (Of misschien iets langer) daar te zijn waar jij nu bent. Gefeliciteerd.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Ik ben vandaag voor de tweede keer vader geworden.Van een zoon dit keer(we hebben al een dochter). Moeder en kind maken het goed. Zijn naam is William Lucas en hij weegt acht pond en een beetje.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Zo wimnoot, veel geluk met je (hopelijk) toekomstige filmfanaat

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Gefeliciteerd wimnoot!

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Gefeliciteerd!!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

gefeliciteerd, geniet ervan

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Van harte gefeliciteerd!

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Schattig!

Proficiat Wim

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Leuk man, gefeliciteerd!

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

Gefeliciteerd wim!

Don MN

• 3120 messages
  • 1562 votes

Gefeliciteerd Wim!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.