- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
(*propedeuse = alle eerstejaars vakken halen: dit moet binnen 2 jaar anders krijg je een negatief bindend studieadvies. Met een NBS mag je 4 jaar lang de studie die je volgde niet meer in dezelfde stad volgen. Je moet dan een andere studie kiezen of een andere stad)
.
Toch interessant om te weten!
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Zo gaat het in Leiden, en voor zover ik weet ook in andere steden waar de studies een propedeuse hebben. Maar het is toch veel leuker om te kunnen zeggen dat je het in 1x hebt gehaald 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Zeer netjes hoor, lordsnoopy, het merendeel lukt dat niet binnen één jaar. 
Gefeliciteerd Matthijs! Maar Cambridge, gaat dat uit van de Engelse uni dan, of is het gewoon een naam?
Thanks. Het is een internationaal examen in Engels, dat inderdaad vergeven wordt door de University of Cambridge. Het is een handig papiertje, dat niet alleen goed op je cv staat wanneer je gaat solliciteren voor een baan waarbij je hoofdzakelijk Engels spreekt, maar ook als eis gesteld wordt voor enkele internationaal gerichte studies. 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Tis mij zelfs nog nooit gelukt....
Nouja, niet zo slim maar ok, 'ik kom er wel' 
Gefeliciteerd Sonja!
Ruben. K.
-
- 155 messages
- 50 votes
Allereerst bedank voor al de geluks wensen en wil hierbij mee delen dat ik de fysieke, conditionele en psychologische test, boven gemiddelde, heb gehaald en voor cluster 4 ben geslaagt(hoogst haalbare en minimum voor de functie)
Het was echt zo zwaar jongens, vooral de psychologische test waarbij je twee uur lang gedrilt word over waarom jij een goede leidingevende bij de landmacht zou zijn en etc etc etc, je werd op een manier gedrilt waarbij het leek alsof de psycholoog echt ruzie met je zocht en hij je op verschillende sneerende manieren uit de tent probeerde te lokken.
Hij bleef ook vragen of ik makkelijk boos te krijgen was en of ik al pissig was, hetgeen ik absoluut niet was ( of leek te zijn)
Uieindelijk dacht ik echt dat ik het niet gehaald had maar het enige wat hij na een korte pauze zij was, gefeliciteerd je bent door..!!!!
En Mathijs en Lord Snoopy jullie ook gefeliciteerd!!
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Gefeliciteerd iedereen!
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik weet niet wie ik allemaal al gefeliciteerd heb maar nogmaals gefeliciteerd iedereen!
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Er blijven maar mensen slagen voor van alles en nog wat en ik dacht dat het juist vakantie was. Iig gefeliciteerd allemaal.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Bedankt allemaal 
Het is vakantie, ook voor professoren, dus daarom komt de uitslag van bepaalde tentamens ook later dan verwacht 
Jij ook nog gefeliciteerd Ruben 
gotti
-
- 14075 messages
- 5889 votes
Niet geslaagd, bevallen of getrouwd. Wel aangenomen bij Lemming film voor een stage als medewerker op de scenario ontwikkeling afdeling. Enkele dagen in de week, de rest van de week ga ik gebruiken voor het schrijven van een scenario, onder begeleiding van Lemming.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Gefeliciteerd met deze mijlpaal!
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Geweldig leuk, Gotti!
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Gefeliciteerd gotti 
Ikzelf heb zojuist mijn rijbewijs gehaald, waarmee de weg rond Roosendaal een stuk gevaarlijker wordt 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Ikzelf heb zojuist mijn rijbewijs gehaald
Gefeliciteerd!