- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Je hebt een punt, maar ik had nou eenmaal in mijn hoofd zitten dat je geen echt Nijmeegs student bent als je de 4daagse niet 1x hebt gelopen.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Propedeuse SPD bedrijfsadministratie behaald 
Niet slecht voor één avondje in de week
.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11897 votes
ook nog gefeliciteerd legan, veel succes 
Ruben. K.
-
- 155 messages
- 50 votes
In Overigen > Algemeen > Ik ben zenuwachtig voor....:
Vrijdag onderga ik de tests voor onderofficier (sergeant) bij de koninklijke landmacht bij de cavalarie verkenning...
Wish me luck!!!
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Veel geluk!
Maar hoort eigenlijk hier. Denk ik.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Ik heb zojuist ontdekt dat ik geslaagd ben voor mijn Cambridge exams en derhalve het Certificate in Advanced English in ontvangst nemen zal. Het was even billenknijpen, maar de zenuwen hebben inmiddels plaats gemaakt voor een gevoel van euforie! Billenknijpen bleek niet eens echt hard nodig; had voor de Writing en de Listening paper een band 5/5 (exeptional), voor de Reading en English in Use paper een band 4/5 (good-exeptional) en voor de Speaking paper een band 3/5 (borderline-good). Met dat laatste resultaat was ik overigens nog erg tevreden, aangezien ik het door de zenuwen behoorlijk verprutst had.
Nu eerst een klein feestje bouwen! 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
gefeliciteerd goodfella, en jij ook nog Legan.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Succes Ruben. K. en gefeliciteerd Goodfella!
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Succes Ruben. K. en gefeliciteerd Goodfella!
Van mij hetzelfde...!
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Gefeliciteerd Matthijs! Maar Cambridge, gaat dat uit van de Engelse uni dan, of is het gewoon een naam?
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3125 votes
Succes Ruben K. en gefeliciteerd Goodfella.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Gefeliciteerd Legan en Goodfella 
Maar Cambridge, gaat dat uit van de Engelse uni dan, of is het gewoon een naam?
Verder ben ik trots om te zeggen dat ik mijn propedeuse* voor Biomedische Wetenschappen in 1x heb gehaald 
(*propedeuse = alle eerstejaars vakken halen: dit moet binnen 2 jaar anders krijg je een negatief bindend studieadvies. Met een NBS mag je 4 jaar lang de studie die je volgde niet meer in dezelfde stad volgen. Je moet dan een andere studie kiezen of een andere stad)