- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Wellicht ook ergens geplaatst? Zou ik best eens willen lezen.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Weet niet of ik de kwaliteit van mijn werk daarvoor genoeg vertrouw.
Aldus de overzelfkritische Phoenix.
Daarnaast heb ik geen flauw idee of het online neerzetten van zoiets zomaar kan. Ookal is het van mij.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Weet niet of ik de kwaliteit van mijn werk daarvoor genoeg vertrouw.
Aldus de overzelfkritische Phoenix.
Daarnaast heb ik geen flauw idee of het online neerzetten van zoiets zomaar kan. Ookal is het van mij.
Waarom zou het niet kunnen? Als jij jou werk aan de wereld zou willen tonen, is internet daar Het medium voor toch? Kijk maar naar youtube waar de meest afgrijselijke pogingen worden gedaan.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Geen flauw idee of het in dit topic thuishoort, maar ik wilde het toch ff melden. Gisteren m'n ogen laten laseren, zodat ik vanaf nu zonder bril door het leven kan. Voorlopig nog rustig aan doen, maar de eerste na-controle was goed. Kan ik ook eindelijk zonder bril posten op Moviemeter. 
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Pfff brillen zijn voor echte mannen dat weet je toch 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Nou ik kan het je aanbevelen. Ik heb nooit lenzen gedragen en ik wilde nu eindelijk eens af van die reputatie als 'brilsmurf'. Want hoe je het wendt of keert, uiterlijk is nu eenmaal erg belangrijk en een brildrager wordt toch altijd in een hokje geplaatst. En daar wilde ik na 11 jaar wel eens uit...
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Brillen zijn kei hip joh! Maar ik ben dan ook nooit in een hokje geplaatst.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Ik ook niet, ben zonder bril niet compleet meer, onherkenbaar zoals superman 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Echt een sieraad, ik zou niet zonder willen! Maar ik hoop dat je je beter voelt zonder en wellicht heb je beter zicht op de meesterwerken zo...
(ik voel trouwens een nieuw brillentopic aankomen...)
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Pfff brillen zijn voor echte mannen dat weet je toch 
Nu wel ja, maar ik kom nog uit de tijd dat je het mikpunt was van pesterijen als je een bril droeg.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
(ik voel trouwens een nieuw brillentopic aankomen...)
Deze kende je al?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Ik voel me met een bril op vooral erg kwetsbaar (in praktische zin), dus probeer dat zoveel mogelijk te vermijden.
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 messages
- 5077 votes
Mijn eerste bril droeg ik al als peuter van dik twee jaar. Het zou echt enorm wennen zijn als ik ineens geen bril zou hebben. Ik zou me halfnaakt voelen denk ik.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Waarom toch?
Ik mag me gelukkig prijzen met een prima visie... *oeps* sorry ik bedoel natuurlijk "zicht".
Brillen zijn toch prima ok?
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Ik voel me met een bril op vooral erg kwetsbaar (in praktische zin), dus probeer dat zoveel mogelijk te vermijden.
Jij loopt altijd tegen dingen aan en zo?
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Alleen wanneer er vrouwelijk schoon aan de overkant van de straat loopt, die kos pas zien kan mét bril.. 
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Hahaha. het is meer een gevoel dan dat het echt gevaarlijk is natuurlijk.
Maar ik heb altijd het idee dat zo'n ding kan vallen of whatever en dan zie je geen zak meer. Het is sowieso een raar gevoel om zo'n ding op je neus te hebben.
Komt ook omdat ik altijd alleen binnenshuis een bril op heb gehad.verder altijd lenzen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Ik heb brillenaversie nooit begrepen. Bij meisjes vind ik het overigens zeer aantrekkelijk staan.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Alleen wanneer er vrouwelijk schoon aan de overkant van de straat loopt, die kos pas zien kan mét bril.. 
Dat is natuurlijk ook de enige reden dat ik m'n ogen heb laten laseren; het vrouwelijk schoon. Ik begrijp kos wel. 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Brillen zijn toch prima ok?
Prima natuurlijk als je er voor kiest een bril te blijven dragen; heb ik zelf ook 11 jaar gedaan. Ik ga uiteraard geen kritiek geven op deze mensen, zoals sommige gestopte rokers de passie kunnen preken. Laseren is de meest drastische oplossing om het brillenprobleem op te lossen, maar dat neemt niet weg dat het overgrote deel van de jongeren lenzen om precies dezelfde reden draagt. Lenzen zag ik echter nooit zo zitten en daarom heb ik jaren gewacht tot ik de financiele middelen had om deze operatie te kunnen betalen.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes
Vandaag het resultaat van de Cambridge Advanced Exam (CAE) teruggekregen en ik ben daarvoor geslaagd met een B. 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Zijn die uitslagen er nu pas? Ik dacht dat de uitslag al rond februari bekend werd gemaakt 
In ieder geval gefeliciteerd salvatore 
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes
Zijn die uitslagen er nu pas? Ik dacht dat de uitslag al rond februari bekend werd gemaakt 
In ieder geval gefeliciteerd salvatore 
Ik deed het in maart, je doelde waarschijnlijk op die in december plaats vond.
Bedankt voor de felicitaties!
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Ja dat kan wel kloppen, ik wist niet dat het examen 2x per jaar werd afgenomen. Ik had hem zelf in december gedaan 
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Geen flauw idee of het in dit topic thuishoort, maar ik wilde het toch ff melden. Gisteren m'n ogen laten laseren, zodat ik vanaf nu zonder bril door het leven kan. Voorlopig nog rustig aan doen, maar de eerste na-controle was goed. Kan ik ook eindelijk zonder bril posten op Moviemeter. 
Misschien krijg je nu ineens een ander zicht op Cinema