- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Wat ben ik altijd blij geweest dat ik nooit een bril of lenzen heb hoeven dragen. Maar mijn dagen zullen nog wel komen, aangezien 3/4 van de familie een bril of lenzen draagt..
On topic: bijna afgestudeerd, het einde is dicht in zicht (zonder bril
)
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
~Dan is het een halve felicitatie Van Nunen, de andere helft krijg je dan als je afgestudeerd bent

gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
al 2maand aan het werken ondertussen (eerste job) en tegen de zomer samenwonen met vriendin.
het volwassen leven en al!
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Gefeliciteerd Gondwana. Samenwonen is heel leuk, geloof me 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Waar ben je nou terecht gekomen als japanoloog?
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Europ Assistance, niet echt m'n branche maar ik onderhou m'n talen en kan mensen helpen, is erg aangenaam werk, veel entoesiaste pas-afgestudeerden als collega's.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Gefeliciteerd!
(en spellen kun je ook al
)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
HEB ME HAVO 
Gefeliciteerd!
Nog even twee jaartjes vwo en je kunt Nederlands gaan studeren. 
Lui (crew films)
-
- 3492 messages
- 11904 votes
yeahhh ik ben ook geslaagd gister, ben net al ff lekker wezen shoppen bij de mediamarkt 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Op t KKC? Gefeliciteerd in ieder geval
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
De meeste zullen nu wel de uitslag weten, iedereen (alvast) van harte gefeliciteerd met het behalen van hun diploma!!!
Geniet van de vakantie 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hier in Vlaanderen moeten ze op de unifs nog tot einde volgende week examens afleggen. Enfin, mijn dochter op de VUB toch.
Als ze thuis studeert is het op de tippen van mijn tenen lopen. 
*Nientjah*
-
- 1441 messages
- 369 votes
Gefeliciteerd iedereen met zijn/haar examens 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Hier in Vlaanderen moeten ze op de unifs nog tot einde volgende week examens afleggen. Enfin, mijn dochter op de VUB toch.
Als ze thuis studeert is het op de tippen van mijn tenen lopen. 
Ik bedoelde ook de middelbare scholieren. Bij ons gaan de universiteiten en hoge scholen nog even door. Ik heb morgen nog tentamen en dan nog 2 weken les eer ik vakantie heb*...
(* herkansingsperiode valt in de vakantie, voor mijn studie halverwege juli, voor andere studies in augustus)
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Wij gingen op de universiteit altijd door tot de derde week van juli en half augustus begonnen de hertentamens weer. Dus naast twee weken kerstvakantie hadden we niet veel meer dan 5 à 6 weken echt vrij.
Maar goed, alle geslaagden gefeliciteerd en geniet van je vrijheid! 
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Ik ben ook geslaagd en ik mag dus binnenkort mijn vwo-diploma ontvangen. Mijn lijst viel wat tegen, met betrekking tot het inloten van geneeskunde. Desalniettemin heb ik er gisteravond een gezellig feestje van gemaakt, heerlijk om van die spanning af te zijn!
Bazillion, sinterklaas, klute, stan en iedereen die ik vergeten ben gefeliciteerd!
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
Gefeliciteerd!
Ook alle overigen die ik nog ben vergeten van harte! 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is!
Zelf mag ik ook niet klagen. Mijn eerste jaar op de universiteit weten af te sluiten zonder ook maar een onvoldoende te halen.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd iedereen met het behalen van zijn of haar diploma.
Ook mooi, TOR, om direct je eerste jaar te halen, zonder gedoe, herkansingen, inhalen enzovoorts. Zo is het bij mij gelukkig ook gegaan, om me heen hoor ik nog wel eens wat anders 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8161 votes
Gefeliciteerd iedereen met zijn of haar diploma! 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Iedereen die geslaagd is: gefeliciteerd! En nu op naar het studentenleven 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Op t KKC? Gefeliciteerd in ieder geval
Nee het HWC 
Dank jullie wel