- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Wie heeft er de meeste films in zijn/haar bezit? (originelen)
Wie heeft er de meeste films in zijn/haar bezit? (originelen)
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Kopieren is voor mietjes, heb er ongeveer evenveel allen orgineel.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ambachtelijk zelf bakken houdt het huishoudboekje gezond 
-
- 7484 messages
- 1715 votes
de filmbuisiness heeft een hoop meer centen dan Madecineman die al genoeg inversteert vindt ie zelf, maar dit is off-topic. Slotje dus 
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
248 tel ik er. Wellicht komen er binnen enkele weken een stuk of twintig dertig bij (mijn verjaardag
).
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
470, ca. 15% origineel de rest zelf gebakken 
Hecht je ook waarde aan je dvd's, of brand/download je ze gewoon 'om ze te hebben'? 
Ik heb er op dit moment 153... Allemaal orginele dvd's 
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ik hecht niet zo zeer aan DVD's op zich nee, wel aan bepaalde films. Ik geef eerlijk gezegd niet zoveel om menus en extras, leuk om een keer gezien te hebben maar de film vind ik toch echt het belangrijkste. Ik haal alle bijzaken weg (DTS Hongaars e.d onzin) en hou dan alleen de film over (meestal nog maar minimale compressie nodig).
Verder download ik niet (dat doen andere wel) maar ik huur wel vrij veel. Veel films vind ik ook leuk om een keer gezien te hebben maar dan wel wanneer het mij uitkomt. Ik maak dus veel back-ups zeg maar.
Als ik een film echt bijzonder vind en de DVD goede kwaliteit heeft koop ik hem wel, en anders print ik een mooi hoesje en staat ie bij mij ook in de kast.
Uiteindelijk vind ik het natuurlijk wel leuk om een flinke verzameling films in mijn bezit te hebben.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Ik kom op 184 dvd's nu, uiteraard geen enkele gekopieerd.
Miss Daisy
-
- 321 messages
- 2291 votes
een twintigtal 
Ik hecht niet zoveel belang aan het hebben van dvd's. Meestal ga ik er in de videotheek of bibliotheek huren, kopiëer ik ze, bekijk ze en wis ik ze nadien.
Heel af en toe koop ik een dvd, als ik het echt belangrijk vind om ze te hebben
KristofBeckers
-
- 1733 messages
- 4739 votes
295 op mijn 17de
en natuurlijk allemaal origineel:p
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Mijlpaaltje: vandaag mijn 100e dvd gekocht. 
Dennis Evahi
-
- 842 messages
- 565 votes
Kopieren is voor mietjes, heb er ongeveer evenveel allen orgineel.
En dat maakt jou een hele stoere bink! 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Dat mij hij van mij zijn als ie ze in zijn bezit heeft op de manier zoals het hoort....
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
En dat maakt jou een hele stoere bink! 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
ik heb er ±10 maar ik koop ook niet echt films, ik huur die dingen altijd
ap1947
-
- 132 messages
- 1463 votes
Ik zit nu aan de ruim 750 en nog lang niet uitgekeken.
Allemaal orgineel.
Hoop dat er nog vele titels bijkomen maar dat hangt van het aanbod af en dat gaat in ons land niet zo hard als in Amerika, Duidsland etc.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
1134 originele DVD's. Daarnaast nog een stuk of 100 originele videobanden. En dan nog wat DVD-opnames van films/series die nog niet op DVD verkrijgbaar zijn (ongeveer 150).