- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoe kom je aan je nickname?
Hoe kom je aan je nickname?
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Ik durf hem bijna niet te vertellen omdat iedereen die film haat. Barbara Streisand in The Way We Were. Ik kon me erg in haar rol en het verhaal herkennen. In haar rol, niet in haar uiterlijk.
Yeah!
-
- 16 messages
- 77 votes
Ik luisterde naar Usher..
niet iets wat 'k vaak doe.. k baal wel wat van deze naam.. weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Helaas voor je kan dat niet. Het is tenminste een positieve naam en makkelijk herkenbaar.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Inderdaad, je kan toch best leven met "Yeah!" ik bedoel, vergeet Usher en wees een lekkere, uhm, schreeuwer? 
Yeah! Baby, yeah! (Austin Powers
)
=Untouchable=
-
- 44 messages
- 238 votes
The Untouchables vind ik een erg vermakelijke film. Vind het wel een stoere naam, dus vandaar is het mijn nickname geworden.
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Had een stomme nickname meestal, en ben wel fan van Transformers, zo doende heb ik op een andere forum tijd geleden een poll gehouden met een aantal keuzes, en deze won. Klinkt ook wel lekker met all de S'en
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Lastige vraag, is alweer even geleden,
Ik geloof dat in ieder geval "superswindle" en "superswipe" er tussen zaten. Heb altijd super voor mijn nicknames gehad, dus die wou ik wel behouden.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7943 votes
Je nick nu is i.i.g. inderdaad leuker dan die twee
Die drie S-en doen het em!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Mijn nickname bij een muziekforum waar ik bij zit is Pegasus. Genoemd naar het mythische paard met de vleugels. Omdat die naam hier al bestond, heb ik er Film voor gezet.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Toch raar hoe sommige mensen aan een nick komen. 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Tsja, sommige zijn echt een raadsel anderen niet echt. Namen als Mikoz, Goodfella en Hannibal laten zich niet zo heel lang raden.
Muja
-
- 56 messages
- 58 votes
Mn echte nick name is " Zulfiqar " ( Zo heette het zwaard van de Profeet Muhammad SAW ) maar ik heb toch voor Muja gekozen, afkorting van " Mujahideen "
...
S.Y
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Omdat Eternal Sunshine of the Spotless Mind te lang is als nickname natuurlijk, suffie
.
zip
-
- 119 messages
- 236 votes
Ik zou m'n naam willen veranderen. (en m'n email ook) Weet iemand of dat kan?
Zip is een hip personage uit een kinky jeugdboek, waarvan ik de naam liever niet vermeld. Achteraf bekeken was het toch maar een moralistisch, slijmerig en vooral puberaal verhaaltje.
Maar hé, ik was 16 ...
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
een kinky jeugdboek
Bestaan die?
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Zip is zeer ziek. Ze zevert, zeurt en zucht. Haar zus Zup zuivert de zuurpruim zelfs zonder te zagen. Zwak en zwaarmoedig zit ze in de zetel, zwammend over zon en zout zeezand. Zut, zonde zeg, zo'n zootje.
Kinkyer kan ook, maar ik vond dingen als zaad zuigen niet zo geschikt voor publicatie
.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Kinkyer kan ook, maar ik vond dingen als zaad zuigen niet zo geschikt voor publicatie
.
Is wel zeer leuk.

zip
-
- 119 messages
- 236 votes
Bestaan die?
Jeugdboeken lijken mij vaak stukken rauwer dan boeken voor volwassenen. Zeker zo van die jeugdrama's (mishandeling, incest, prostitutie ...), die verslond ik vroeger bij de vleet. 3/4 daarvan is achteraf bekeken ontzettend slecht.
En nu ben je oud! je bent al 18. 
Oei, misschien klonk dat wel wat hooghartig...
Maar ik hoop en hoop maar dat ik uit die 'niemand aanvaard mij en de wereld is zwart' fase ben gegroeid. Dat zou mooi zijn.
excuses van mijn kant.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Natuurlijk grapte ik. Als je je daarvoor al moet excuseren. Het was daarom trouwens dat ik er de 'pest-smiley' achteraan geplaatst heb. 
DRJeFF
-
- 604 messages
- 0 votes
Jeff is mn naam en ik hield er altijd al van om doktertje te spelen. 
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Ja, ja zoals in een bezemsteel in het poepgaatje van je buurmeisje duwen om erachter te komen dat ze dertig centimeter koorts heeft
?