• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.158 actors
  • 9.373.530 votes
Profile

Hoe kom je aan je nickname?

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Ik durf hem bijna niet te vertellen omdat iedereen die film haat. Barbara Streisand in The Way We Were. Ik kon me erg in haar rol en het verhaal herkennen. In haar rol, niet in haar uiterlijk.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Hahaha

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Hoef je je niet voor te schamen hoor Katie

Yeah!

• 16 messages
  • 77 votes

Ik luisterde naar Usher.. niet iets wat 'k vaak doe.. k baal wel wat van deze naam.. weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Helaas voor je kan dat niet. Het is tenminste een positieve naam en makkelijk herkenbaar.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Inderdaad, je kan toch best leven met "Yeah!" ik bedoel, vergeet Usher en wees een lekkere, uhm, schreeuwer?

Yeah! Baby, yeah! (Austin Powers )

The Untouchables vind ik een erg vermakelijke film. Vind het wel een stoere naam, dus vandaar is het mijn nickname geworden.

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Had een stomme nickname meestal, en ben wel fan van Transformers, zo doende heb ik op een andere forum tijd geleden een poll gehouden met een aantal keuzes, en deze won. Klinkt ook wel lekker met all de S'en

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7943 votes

Wat waren de andere keuzes?

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Lastige vraag, is alweer even geleden,

Ik geloof dat in ieder geval "superswindle" en "superswipe" er tussen zaten. Heb altijd super voor mijn nicknames gehad, dus die wou ik wel behouden.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7943 votes

Je nick nu is i.i.g. inderdaad leuker dan die twee Die drie S-en doen het em!

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Mijn nickname bij een muziekforum waar ik bij zit is Pegasus. Genoemd naar het mythische paard met de vleugels. Omdat die naam hier al bestond, heb ik er Film voor gezet.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Toch raar hoe sommige mensen aan een nick komen.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Tsja, sommige zijn echt een raadsel anderen niet echt. Namen als Mikoz, Goodfella en Hannibal laten zich niet zo heel lang raden.

Muja

• 56 messages
  • 58 votes

Mn echte nick name is " Zulfiqar " ( Zo heette het zwaard van de Profeet Muhammad SAW ) maar ik heb toch voor Muja gekozen, afkorting van " Mujahideen " ...

S.Y

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

mijne ligt denk ik voor de hand.

Da Jando

• 1383 messages
  • 1063 votes

Hoezo?

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Omdat Eternal Sunshine of the Spotless Mind te lang is als nickname natuurlijk, suffie .

zip

• 119 messages
  • 236 votes

Ik zou m'n naam willen veranderen. (en m'n email ook) Weet iemand of dat kan?

Zip is een hip personage uit een kinky jeugdboek, waarvan ik de naam liever niet vermeld. Achteraf bekeken was het toch maar een moralistisch, slijmerig en vooral puberaal verhaaltje.

Maar hé, ik was 16 ...

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

zip wrote:

Ik zou m'n naam willen veranderen. (en m'n email ook) Weet iemand of dat kan?

Nee en nee.

Wat wel kan, is overnieuw beginnen met een ander nickname, maar dat is wel databasevervuiling en of het dus mag weet ik niet.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

zip wrote:

een kinky jeugdboek

Bestaan die?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

zip wrote:

Maar hé, ik was 16 ...

En nu ben je oud! je bent al 18.

Sam wil een pup, hij noemt hem Zip.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Zip is zeer ziek. Ze zevert, zeurt en zucht. Haar zus Zup zuivert de zuurpruim zelfs zonder te zagen. Zwak en zwaarmoedig zit ze in de zetel, zwammend over zon en zout zeezand. Zut, zonde zeg, zo'n zootje.

Kinkyer kan ook, maar ik vond dingen als zaad zuigen niet zo geschikt voor publicatie .

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Freud wrote:

Kinkyer kan ook, maar ik vond dingen als zaad zuigen niet zo geschikt voor publicatie .

Is wel zeer leuk.

zip

• 119 messages
  • 236 votes

starbright boy wrote:

(quote)

Bestaan die?

Jeugdboeken lijken mij vaak stukken rauwer dan boeken voor volwassenen. Zeker zo van die jeugdrama's (mishandeling, incest, prostitutie ...), die verslond ik vroeger bij de vleet. 3/4 daarvan is achteraf bekeken ontzettend slecht.

speedy23 wrote:

(quote)

En nu ben je oud! je bent al 18.

Oei, misschien klonk dat wel wat hooghartig...

Maar ik hoop en hoop maar dat ik uit die 'niemand aanvaard mij en de wereld is zwart' fase ben gegroeid. Dat zou mooi zijn.

excuses van mijn kant.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Excuses? Hij dolde maar wat

zip

• 119 messages
  • 236 votes

Oh, gelukkig ...

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Natuurlijk grapte ik. Als je je daarvoor al moet excuseren. Het was daarom trouwens dat ik er de 'pest-smiley' achteraan geplaatst heb.

DRJeFF

• 604 messages
  • 0 votes

Jeff is mn naam en ik hield er altijd al van om doktertje te spelen.

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Ja, ja zoals in een bezemsteel in het poepgaatje van je buurmeisje duwen om erachter te komen dat ze dertig centimeter koorts heeft ?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.