- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoe kom je aan je nickname?
Hoe kom je aan je nickname?
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Bovendien een vreselijk irritant nummer. Werd er vroeger helemaal mee doodgegooid.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Bovendien een vreselijk irritant nummer. Werd er vroeger helemaal mee doodgegooid.
oohh de slow versie is klote ja, maar degene die in 2000 ofzo uit kwam was best wel goed moet ik zeggen! 
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Ik heb ook goeie herinneringen aan dat nummer. Kwam uit in een voor mij geweldige tijd.
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Simpel; Edie is mijn voornaam, en hij was nog niet in gebruik.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Nu je het zegt! Kan me alleen niet meer herinneren wie het juist was?
Liessa
-
- 16 messages
- 0 votes
Liessa is de Dragonlady van de Wyrmberg in The Coulour of Magic, het eerste deel van de Discworld serie.
Oh ja, Liessa heeft DRIE lettergrepen, Li-es-sa... Veel mensen spreken het uit als Lisa, en zo heet ik niet. NOu heet ik natuurlijk ook eigenlijk geen Liessa, maar ik reageer er wel op.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Liessa is de Dragonlady van de Wyrmberg in The Coulour of Magic, het eerste deel van de Discworld serie.
Inderdaad ja. Briljant boekje 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Oh ja, Liessa heeft DRIE lettergrepen, Li-es-sa...
Ik moet terug naar school, zucht...
frenske
-
- 11 messages
- 66 votes
Ik heet Renske maja die naam was al gebruikt....En mijn moeder zegt wel eens frens(kdenk omdat ze dan eignelijk friso men broertje wil roepen) en toen dacht ik ohh. Dat is eigenlijk wel grappig.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dat misroepen doet mij ook aan mijn moeder denken. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Pff, bij ons gaat ze heel de familie af.
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Mijn oma noemt we wel eens Frits in plaats van Flip, maar dat komt omdat mijn oom zo heet.
Maar dat is niet eens zo'n rare fvergissing, als je zelf 'n Frits opvoedt, gebeurt zulks gewoon.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Mijn vader slaagt erin om altijd de foute naam te gebruiken voor mijn broer en mij. Het leuke is dat hij zich altijd vergist, dan is het eigenlijk geen vergissing meer 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik ben er een van een zesling, maar mijn andere vier broertjes zijn door de buren ontvoerd.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Kwou eerst NOPEZ doen als nickname, maar die heb ik al bij wat andere accounts staan, dus dacht ik dan maar iets anders .
CAPI = Capirossi uiteraard
psv = vanzelfsprekend.
NOPEZ = mijn achternaam is NIKS, dus NOPEZ is ook niks en dat zeggen mijn klasgenoten nog wel eens tegen mij
NOpez klinkt wat beter als niks
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Kwou eerst NOPEZ doen als nickname, maar die heb ik al bij wat andere accounts staan, dus dacht ik dan maar iets anders .
CAPI = Capirossi uiteraard
psv = vanzelfsprekend.
NOPEZ = mijn achternaam is NIKS, dus NOPEZ is ook niks en dat zeggen mijn klasgenoten nog wel eens tegen mij
NOpez klinkt wat beter als niks
hehe hele handleiding bij je nick 
Maar PSV? Kom aan... Ajax rulezZ!! 
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Mijn vader slaagt erin om altijd de foute naam te gebruiken voor mijn broer en mij. Het leuke is dat hij zich altijd vergist, dan is het eigenlijk geen vergissing meer 
Misschien zijn jullie het wel die zich vergissen? Die man was eerder bij je geboorte aanwezig, dan jullie zelf.
Wablief?
iggi
-
- 22 messages
- 101 votes
mijn heeeeeeeeele klas en al mijn vrienden noemen me iggi

Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2863 votes
Had iets teveel naar The Gremlins gekeken. Wou eerst Gizmo doen, maar er was al een Gremlin Gizmo. Gizman klonk leuk, maar toen heb ik het maar iets specialer gemaakt door de 'z' twee keer te doen. Toen heb ik er ook nog een extra 'n' achter gezet en dat verwijst naar het eind van mijn achternaam. Het klinkt best leuk, alleen vind ik dat het er een beetje te hip en breezah achtig uitziet. 
De "Cult" tussen mijn echte naam verwijst naar het anders zijn dan anderen. En zutomatisch heeft dat er ook mee te maken dat veel films die je op de een of andere manier met cult kan bestempelen door mij best gewaardeerd worden (niet omdat ik er een kenner van ben).
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
het had eigenlijk 'johanm6' moeten zijn, die is veel vetter 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
mijn heeeeeeeeele klas en al mijn vrienden noemen me iggi

Logisch als je ook zo heet. 
johanm3