- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoe kom je aan je nickname?
Hoe kom je aan je nickname?
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
De M van Mauro neem ik aan en de N de achternaam?
Ja inderdaad, en 'Don' omdat een voetbaltrainer m'n naam niet kon uitspreken en me Marlon noemde, toen vond ik de Godfather trilogie ook al leuk. 'Don' heb ik maar bij enkele accounts, ik gebruik eigenlijk veel verschillende namen.
pumpking
-
- 442 messages
- 0 votes
Ik keek toevallig ooit eens naar Voetbalvrouwen toen ik Italo Ferrero zag chatten onder de naam 'Pumpking'.
Ik vond die goed klinken en sindsdien zelf gebruikt en nog niemand tegengekomen op het net die hem ook gebruikt.
Of ie nou werkelijk goed klinkt in andermans oren weet ik niet...
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Ik heb ook gewoon blind wat letters ingetypt en tot mijn verbazing stond er toen moviemafketel, heel apart.
Er sluimeren verborgen krachten in je denk ik.
Wie weet waar die nog toe kunnen leiden? 
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Ja inderdaad, en 'Don' omdat een voetbaltrainer m'n naam niet kon uitspreken en me Marlon noemde, toen vond ik de Godfather trilogie ook al leuk. 'Don' heb ik maar bij enkele accounts, ik gebruik eigenlijk veel verschillende namen.
En die prachtige avatar, waar komt die vandaan?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Naam + geboortejaar 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Ik heb ook gewoon blind wat letters ingetypt en tot mijn verbazing stond er toen moviemafketel, heel apart.
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Een quote van een Duitse detective.
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1905 votes
Dat was ook niet zo moeilijk, zoveel Duitse detectives zijn er niet... 
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
Kijk maar op wikipedia, wat die van mij betekent, maar niet schrikken
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Dan zit jij vast ook op the rum diary te wachten!
aspro
-
- 569 messages
- 1518 votes
de nickname die ik gebruik is van mijn kleine witte 4voeter uit cyprus en ''ASPRO'' is het griekse woord voor wit.
heb ze ook als avatar.
maar er zijn iderdaad hele mooie nicknamen bij.

starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Een berg onzin verwijderd.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Waarom is mijn reactie op rep_robert weg? Dat ging over een vraag over mijn nickname..
aspro
-
- 569 messages
- 1518 votes
dank je wel brix jou avatar doet me denken aan een filmster uit vervlogen tijden Roy Rogers and his horse trigger.

Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
@ aspro:
Haha.
Maar het is Randolph Scott en zijn paard.
Ook uit die tijd, inderdaad.
Billy-Pilgrim
-
- 356 messages
- 620 votes
Billy Pilgrim is de hoofdpersoon uit Slaughterhouse 5. Een boek geschreven door Kurt Vonnegut, voor degenen die het niet kennen, laat je niet weerhouden door de titel want het is absoluut geen horrorverhaal, maar gaat over tijdreizen e.d.
Het boek is ook verfilmd trouwens
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Billy Pilgrim is de hoofdpersoon uit Slaughterhouse 5. Een boek geschreven door Kurt Vonnegut, voor degenen die het niet kennen, laat je niet weerhouden door de titel want het is absoluut geen horrorverhaal, maar gaat over tijdreizen e.d.
Het boek is ook verfilmd trouwens
Een erg goed boek inderdaad, gelezen voor Engels.