• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.574 votes
Profile

Zet hier een foto van je film- of postercollectie

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Mooi inderdaad. Maar dat zoveel spul je collectie niet waard is. Ik heb het omgekeerd, alles wat ik koop is me even dierbaar. Maar goed, leuke beeldjes ja.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

mjk87 wrote:

Maar dat zoveel spul je collectie niet waard is.

Zoals ik aangaf wil ik het bij horror laten. En dan wil ik wel een duidelijke grens trekken, ook al zitten er goede films tussen die ik wegdoe

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

FillumGek wrote:

Na jaren geleden gestopt te zijn met dvd's verzamelen toch maar weer begonnen. Het is lang niet zoveel als de meeste hier hebben, maar 5 weken geleden stond er nog niks! En aangezien ik het uitsluitend bij horror houdt is het goed het kaf van het koren te scheiden, want in dat genre bestaat ook enorm veel meuk. Ikzelf vind dat ik in ieder geval al wat pareltjes heb gescoord.

Posters (lijstje doet wonderen ):

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Verder weet ik nog niet of ik het zo laat staan. Onderin de kast nog een bende en misschien wat chaotisch met die figurines er tussendoor. Ben er nog niet over uit.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Die laatste foto zijn mijn collectie niet waard. Mocht je interesse hebben dan verwijs ik je door naar mijn Marktplaats

Ik mis veel Friday the 13th, Halloween en Hellraiser films, of kijk ik niet goed?

Horror collectie is verder mooi! Alleen....2 euro voor 7eventy 5ive en Penny Dreadful....Ik haak af

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

@Filmgek, jij hebt de hellraiser collectie beeldjes niet compleet ? of wel.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Ik mis veel Friday the 13th, Halloween en Hellraiser films, of kijk ik niet goed?

Horror collectie is verder mooi! Alleen....2 euro voor 7eventy 5ive en Penny Dreadful....Ik haak af

Je mag ze beide hebben voor 2 euro samen Ben vaak een beetje gaan zitten tussen nieuwprijs volgens MM en Marktplaats aanbod.

En inderdaad mist er nog een hoop. Hoewel ik bovenstaande series niet per se compleet hoef. Halloween 2 mag nog wel, Friday the 13th nog sowieso maar ben op zoek naar een goede uitgave en Hellraiser t/m 4 is het plan.

@606

Nope, heb er slechts 4, en dus de kubus ook niet compleet.

starwars321

• 167 messages
  • 915 votes

Van mij mogen ze ook wel eenn mooie boxset uitbrengen waar alle delen van friday the 13th inzitten

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

starwars321 wrote:

Van mij mogen ze ook wel eenn mooie boxset uitbrengen waar alle delen van friday the 13th inzitten

Zoiets? Maar vind hem sowieso (ook tweedehands) te duur.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

FillumGek wrote:

(quote)
Zoiets? Maar vind hem sowieso (ook tweedehands) te duur.

Er zijn 10 delen (11 als je Freddy VS Jason meerekent) dus die box is niet compleet. Deel 9 is trouwens nooit op regio 2 uitgebracht. De reeks is voor de rest vrij makkelijk verzamelbaar doordat ik het zelf heb gedaan voor de verjaardag van mijn broer in juni. 7 delen in de Mediamarkt, 3 in de Saturn en deel 9 via Play.com voor in totaal iets van een 50 euro.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

FillumGek wrote:

Na jaren geleden gestopt te zijn met dvd's verzamelen toch maar weer begonnen. Het is lang niet zoveel als de meeste hier hebben, maar 5 weken geleden stond er nog niks! En aangezien ik het uitsluitend bij horror houdt is het goed het kaf van het koren te scheiden, want in dat genre bestaat ook enorm veel meuk. Ikzelf vind dat ik in ieder geval al wat pareltjes heb gescoord.

Posters (lijstje doet wonderen ):

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Verder weet ik nog niet of ik het zo laat staan. Onderin de kast nog een bende en misschien wat chaotisch met die figurines er tussendoor. Ben er nog niet over uit.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Die laatste foto zijn mijn collectie niet waard. Mocht je interesse hebben dan verwijs ik je door naar mijn Marktplaats

Echt een toffe collectie Fillumgek !

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Metalfist wrote:

(quote)

Er zijn 10 delen (11 als je Freddy VS Jason meerekent) dus die box is niet compleet. Deel 9 is trouwens nooit op regio 2 uitgebracht. De reeks is voor de rest vrij makkelijk verzamelbaar doordat ik het zelf heb gedaan voor de verjaardag van mijn broer in juni. 7 delen in de Mediamarkt, 3 in de Saturn en deel 9 via Play.com voor in totaal iets van een 50 euro.

Vind ik ook altijd een beetje het probleem met boxsets. Heb je hem dadelijk mooi staan, komt er straks weer een sequel. Maar ik mag dan horrorgek zijn, vooralsnog heb ik alleen het eerste deel gezien (en Freddy vs Jason) dus geen idee of het het waard is. Als ik er voor een mooi prijsje tegen aan loop wil ik ze best mee pakken.

En thanks MMK!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

FillumGek wrote:

ben op zoek naar een goede uitgave en Hellraiser t/m 4 is het plan.

@606

Nope, heb er slechts 4, en dus de kubus ook niet compleet.

Dat is jammer, ik ben er blij mee is een mooie collectie.

En heb ook de originele dvd boxset van deel 1 tot en met 4.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Metalfist wrote:

(quote)

Klopt als een bus, die heb ik ook in Amerika moeten kopen. Wel fijn om te hebben verder, ook al stelt de film niets voor

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Mijn collectie de laatste maanden helemaal omgegooid, dit staat er nu nog:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Mist nog veel maar hard bezig om zo veel mogelijk compleet te krijgen

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Het hart van de verzamelaar(s) gaat sneller slaan bij die aanblik.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ken geen enkel film op een paar na, maar des te knapper natuurlijk om zoiets bij elkaar te verzamelen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Mooie collectie Jeroen

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Mooie Shaw Brothers Je hebt praktisch alles dat ik nog zoek in die reeks

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik heb ook nog even te gaan zie ik

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gutterballs!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Thanks allemaal! Heb ook nog zo'n 600/700 andere (horror)films staan, maar die mogen dus weg / worden vervangen.. Toch lastig als je vroeg begint met verzamelen, want je smaak verandert nog wel een beetje haha

Metalfist wrote:

Mooie Shaw Brothers Je hebt praktisch alles dat ik nog zoek in die reeks

Aha, dan heb jij dus wat ik zoek...

Elineloves wrote:

Gutterballs!

Met smakelijke foto's erbij

(afbeelding)

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

het heeft mij ook een tijdje gekost om destijds de Nederlandse Shaw collectie compleet te krijgen, nu misschien zelfs onmogelijk, behalve met 2e hands plekken af te speuren....

mooie cult collectie!!

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Volgens mij hè is horror je favoriete genre.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Ik stuur even een mailtje naar Peter van der Vorst.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Thanks beavis! Werd trouwens erg jaloers toen ik jouw collectie zag... Zal zelf waarschijnlijk nooit zo ver komen haha.

j0enne wrote:

Volgens mij hè is horror je favoriete genre.

Mwha, af en toe tussendoor..

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Geen Cannibal Holocaust van Shameless trouwens?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ik ben wel van het compleet maken van dat soort reeksen, dus ze zullen er ongetwijfeld komen. Zat eerst te twijfelen of ik de Shameless uitgaves wil van films die ik al bezit, maar ze zijn vrijwel altijd zo erg verbeterd en gevuld dat ik ze toch wel wil hebben. Zeker t.o.v die kale NL releases altijd (zoals CH)

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja ik heb de Nederlandse, ik zocht nog naar de beste versie maar die is 350 euro op zijn minst helaas.

(afbeelding)

L_T_B

• 266 messages
  • 504 votes

Nieuw huis, nieuwe kansen (en oude kast).

(afbeelding)

(afbeelding)

Mijn overige dvd's zitten nog in verhuisdozen.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik kan de foto's niet zien, L_T_B.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dropbox error inderdaad.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.