- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Królikiewicz box, Mekas box, Mondo Vision limited edition Zulawski's 
Out 1 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ziet er goed uit Beavis! Diehard filmcollector 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
thanks guys
en een beetje vrolijker kijken hoor Mcsavah, zijn erg mooie boxjes 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Bijna asociaal om zulke foto's hier te plaatsen... 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Hoeveel zijn het er? Het schatten wordt een beetje lastig gemaakt zo. Dubbele laag in de kasten(zijn volgens mij diepe modellen)?
En bewaar je nou whisky's(?) tussen je dvd's? 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
het staat allemaal in de woonkamer, dus plaats voor een aparte drank-kast was er niet meer 
als ik mijn Excel bestand even raadpleeg, dan zie ik momenteel 3287 stuks, maar ik heb het niet per film gespecificeerd dus boxjes tellen voor één... en daar heb ik er ook nogal wat van zoals je ziet; ook op de kastten staan die in dubbele rijen... bijna asociaal inderdaad
maar ook wel een waargemaakte droom waar ik veel voor laat schieten zoals vakantie's, auto, hippe kleding (een groter huis zodat het niet in de woonkamer zou hoeven staan) en andere luxe's 
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Heb deze bijzondere VHS-, DVD- en BR-collectie vorig jaar in het écht mogen aanschouwen. 
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4689 votes
Geweldige collectie, beavis. Veel mooi spul! Die whisky's ook trouwens.
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
Opvallend dat er meer users zijn die blijkbaar van film en whisky houden 
Herken Talisker, één van mijn favorieten 
Dragon.
-
- 40 messages
- 0 votes
Wauw zeer mooie en indrukwekkende collectie zeg! 
msLynch
-
- 78 messages
- 493 votes
Jeetjemina, ik durf hier niet eens aan te komen met mijn bescheiden collectie.
Echt heel vet ^^
Ik heb wel deze hangen:

33333
(en dat is dan ook meteen de enige filmposter die ik heb, al zou ik het graag uitbreiden)
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Hier maar even, geen idee waar anders. Weet iemand een goede (online) winkel waar je verstelbare lijsten of lijsten in zelf te bepalen formaat kunt kopen/bestellen? Ik heb nog wat (kleine) posters formaat 28-42 liggen die ik op wil hangen. Dank!
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Mijn huiskamer (en bijkamer) voorzien van nieuwe wanddecoratie. Posters moeten nog een keer ingelijst worden eigenlijk.

gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Hier maar even, geen idee waar anders. Weet iemand een goede (online) winkel waar je verstelbare lijsten of lijsten in zelf te bepalen formaat kunt kopen/bestellen? Ik heb nog wat (kleine) posters formaat 28-42 liggen die ik op wil hangen. Dank!
Google anders op 'lijsten op maat'. Er zijn er vast meer.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Dan zou je op die van 30x45cm komen, dezelfde als ik heb.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Dank voor de tips, ik zal er eens naar kijken. De prijzen voor inlijsten vielen me nog vies tegen bij de meeste (online)winkels en ook bij Expo start het zo'n beetje vanaf €30 per (aluminium)lijst. Dat is het inlijsten van vijf posters (eventueel zeven, want ik heb ze ook nog liggen van Clerks en One flew over...) me niet waard. De posters bijknippen is voor mij ook geen optie. Vandaar eerst deze goedkope MacGyver-oplossing van knipbare hangdinkies en visdraad. Zou zomaar ook blijvend kunnen zijn.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Een lijstje eromheen doet wel wonderen
Ik zal vandaag of morgen ook een wat foto's posten van mijn posters en (weer beginnende) dvd verzameling.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Na jaren geleden gestopt te zijn met dvd's verzamelen toch maar weer begonnen. Het is lang niet zoveel als de meeste hier hebben, maar 5 weken geleden stond er nog niks! En aangezien ik het uitsluitend bij horror houdt is het goed het kaf van het koren te scheiden, want in dat genre bestaat ook enorm veel meuk. Ikzelf vind dat ik in ieder geval al wat pareltjes heb gescoord.
Posters (lijstje doet wonderen
):

Verder weet ik nog niet of ik het zo laat staan. Onderin de kast nog een bende en misschien wat chaotisch met die figurines er tussendoor. Ben er nog niet over uit.

Die laatste foto zijn mijn collectie niet waard. Mocht je interesse hebben dan verwijs ik je door naar mijn Marktplaats 
starwars321
-
- 167 messages
- 915 votes
Zeer mooie collectie. Met veel zeldzame dvds
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
An impressive collection. Je doet je naam eer aan!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mooie collectie, vooral de horrorbeeldjes vind ik mooi.Waar haal je die?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Thanks guys!
Mooie collectie, vooral de horrorbeeldjes vind ik mooi.Waar haal je die?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Goed bezig, ik heb zelf alle hellraiser poppen en een van the thing