- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Euhm, wil je wippen? West in Peace? Wat betekent dat haha?
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Lid van de Veronica gids? Zie er wat herkenbare titels tussen staan.
L_T_B
-
- 266 messages
- 504 votes
Ik denk Wait In Peace
Of Work In Progress? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Of Work In Progress?
Die bedoelde ik! Maar Wait in peace is ook goed. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lid van de Veronica gids? Zie er wat herkenbare titels tussen staan.
Ja, ik heb ze alle 10 besteld. Maar heb er nu ivm verhuizing nog geen plaats voor, eerst alle andere spullen een plek geven.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Lange verhuizing ja
Eindelijk naar het noorden verhuizen? 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ja, ik heb ze alle 10 besteld. Maar heb er nu ivm verhuizing nog geen plaats voor, eerst alle andere spullen een plek geven.
Ik vier. Drie zijn er al binnen. Zal binnenkort ook eens een fototje maken van mijn collectie.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lange verhuizing ja
Eindelijk naar het noorden verhuizen?
We gaan toch samenwonen, dat vergt voorbereiding hoor!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Ben benieuwd timbo_
Ben wel benieuwd naar de collectie van alle dudes uit het voetbaltopic 
Ik heb de Geraniums al klaar staan hoor Eline 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zal mijn collectie misschien ook eens op foto zetten. Vind dit topic altijd leuk om door te bladeren.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Doe maar snel ja, je hebt meer dan 900 originelen lees ik in het wie heeft de meeste dvd's topic?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zoiets 
En best veel serie-boxen. Friends, 24, Lost etc etc. Dit boxen vind ik eigenlijk mooier dan de dvd film collectie.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Boxsets zijn altijd mooi(er)
Zelfde geldt ook voor collector's editions van films wat mij betreft. Zit natuurlijk ook meer geld in dan bij alleen een film.
altivista
-
- 14 messages
- 0 votes
Sorry voor de wat late reactie dan maar. Maar moest eerst foto's maken, toen ergens uploaden etc. Maar goed. Hierbij een kleine ipressie dan:
altivista
-
- 14 messages
- 0 votes
Oh ja, die torrentjes zijn draaibaar en bestaan uit 4 rijen. Verder heb ik ook nog 1 doos met dvd's enkel heb ik hier (nog) geen plaats voor. Ben bezig een nieuwe stellage te maken.
altivista
-
- 14 messages
- 0 votes
[quote]Elineloves wrote:
Ben mijn S.E. er nu aan het opzetten, maar heb plaatsgebrek.
[quote]
Ook lid van de veronica-gids zeker
Heb dezelfde ook in mijn collectie staan.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ziet er groots uit, jammer van de kwaliteit. Kan niet inzoomen om de titels te bekijken. Leuk die Woody-pop!
altivista
-
- 14 messages
- 0 votes
Ziet er groots uit, jammer van de kwaliteit. Kan niet inzoomen om de titels te bekijken. Leuk die Woody-pop!
Heb jammer genoeg niet zoveel schijruimte meer op de server daarom heb ik van alle foto's 1 gemaakt.
En ja Woody pop heb ik van de week nog gekocht bij de AH.
Ik zal nog wel wat foto's uploaden van dichtbij, met name mijn Special Editions en Merchandise.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat is nog eens een mooie collectie 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Sorry voor de wat late reactie dan maar. Maar moest eerst foto's maken, toen ergens uploaden etc. Maar goed. Hierbij een kleine ipressie dan:
(afbeelding)
Mooi! 
(Ik ben ook wel een beetje nieuwsgierig naar de titels)
altivista
-
- 14 messages
- 0 votes
Mooi! 
(Ik ben ook wel een beetje nieuwsgierig naar de titels)
Heb geen lijst gemaakt met alle titels. Wil ik binnenkort wel gaan doen. Is namelijk best veel werk en er komen wekelijks nieuwe titels bij. Heb ook veel import-dvd's aangezien releases in andere landen soms maanden eerder zijn dan bij ons in NL en ik heb weinig geduld
. Verder probeer ik alle klassiekers en top-films in mijn collectie te hebben of te krijgen. Heb ook wel persoonlijke smaak films zoals: Kevin Smith-films an Steven Seagal (kan er niets aan doen, maar ik ben een groot fan). Horror-films heb ik in mindere mate omdat het genre mij gewoonweg niet trekt (uitgezonderd klassiekers zoals bv Halloween, Saw, Excorsist etc) en mijn lievelingsgenre's zijn Comedy en Aktie. Gelukkig heb ik ook een vrouw en zo zijn mijn genre's: Drama en Thrillers ook vrij compleet.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@altavista:
Vooral niet verontschuldigen voor het feit dat fan van Steven Seagal bent!!
Wat anderen er van denken boeit niet.
Alleen je eigen smaak telt is mijn mening. 
Je hebt een interessante collectie lijkt mij.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Heb jammer genoeg niet zoveel schijruimte meer op de server daarom heb ik van alle foto's 1 gemaakt.
En ja Woody pop heb ik van de week nog gekocht bij de AH.
Ik zal nog wel wat foto's uploaden van dichtbij, met name mijn Special Editions en Merchandise.
Oh, ik dacht dat je hem uit Parijs had gehaald, daar had ik bijna buzz meegenomen... Maar blijkbaar kunnen we hem dichter bij huis halen haha 
altivista
-
- 14 messages
- 0 votes
Oh, ik dacht dat je hem uit Parijs had gehaald, daar had ik bijna buzz meegenomen... Maar blijkbaar kunnen we hem dichter bij huis halen haha
Ben enig tijd geleden ook een Buz-pop tegengekomen (was kinder-shampoo) maar die zag er echt cool uit. jammer dat ik hem heb laten staan. was volgens mij bij de makro als ik me niet vergis.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Inderdaad veel dvd's
Heb je er een aparte kamer voor? Is het misschien niet mooier om een grote kast aan de muur te hebben om ze vervolgens allemaal naast elkaar te kunnen showen?
Maar moet wel weer zeggen dat ik die soort van videotheek opstelling wel weer mooi vind!
altivista
-
- 14 messages
- 0 votes
Inderdaad veel dvd's
Heb je er een aparte kamer voor? Is het misschien niet mooier om een grote kast aan de muur te hebben om ze vervolgens allemaal naast elkaar te kunnen showen?
Maar moet wel weer zeggen dat ik die soort van videotheek opstelling wel weer mooi vind!
Elke keer zoek ik naar een vrij goedkope manier om de boel uit te breiden, aangezien de dvd's al genoeg geld kosten. Maar ik zit er wel aan te denken om een grote kast aan te schaffen, maar kost weer zoveel geld.
altivista
-
- 14 messages
- 0 votes
Cartman
hmm is eigenlijk het enige poppetje dat ik nog niet heb.
Wel Kyle en zelfs Shelly (die kan nog praten ook).
Maar waar zag je deze dan?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ben ik gek? Cartman staat toch op de 3e foto van boven bekeken?
En dan daar de 3e van rechts boven op de kast.