- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
't lijkt zo minder dan eerst 
Alles op Alfabetische volgorde ditmaal ?
blabla
-
- 2070 messages
- 5242 votes
Heb je een goede inboedelverzekering blabla? 

't lijkt zo minder dan eerst 

U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Grappig, je hebt nog meer dan onze plaatselijke Videotheek.
samdeman
-
- 16 messages
- 17 votes
Zorg idd dat je je huisje diefstal beveiligd is, ik moet er niet aan denken dat ze die kast in een A-team busje gooien en wegrijden! 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
De nieuwe kast (in het nieuwe huis).
Ik wens twee dingen. Eerst en vooral dezelfde kast als jij hebt, en ten tweede een vrije muur om die kast te plaatsen. 
blabla
-
- 2070 messages
- 5242 votes
een vrije muur om die kast te plaatsen. 
Daar heb ik dan ook voor moeten verhuizen 
Niet echt, was een noodgedwongen verhuizing, eind volgend jaar wordt de flat waar ik woonde gesloopt.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Niet echt, was een noodgedwongen verhuizing, eind volgend jaar wordt de flat waar ik woonde gesloopt.
Gecondoleerd 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Dat verklaart die grote collectie, meestal krijg je in zulke gevallen een hele smak geld. 
blabla
-
- 2070 messages
- 5242 votes
meestal krijg je in zulke gevallen een hele smak geld. 
Ik klaag ook niet. 
black_shadow
-
- 113 messages
- 5 votes
Nice, zo'n grote collectie ik heb er ook heel veel, maar ik denk dat dit er nog een pakje meer zijn.
Leuk om te zien zo'n collectie.:-)
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Heb nu precies 400 films. 300 op dvd en 100 op VHS (ongeveer). en dan reken ik de films die op zolder liggen (en ik niet goed vind) niet mee. zal eens kijken of ik ook een foto kan plaatsen.
JonathanTucker
-
- 764 messages
- 0 votes
De nieuwe kast (in het nieuwe huis).
(afbeelding)
Ik kan er voorlopig weer zat bijkopen. 
OMG!
i.vd.staal
-
- 21 messages
- 11 votes
ik weet niet of hier nog intresse naar is....
maar dit is mijn collectie.....ben momenteel hard aan het sparen en stukje bij beetje word mn collectie steets iets groter

m.v.g
ischa
i.vd.staal
-
- 21 messages
- 11 votes
cadeautje van mn ouders geweest 4 jaar terug ongeveer, toen was ik helemaal gek van alles wat met het leger te maken had, dus toen heb ik die kogel gehad........
heb me laten vertellen dat het een oefenpatroon is .... 
pink_roosje
-
- 1792 messages
- 807 votes
Dit zijn mijn films. ik heb net een nieuw kastje gekocht en hij is al weer bijna vol. de grote kast is voor VHS. Denk dat ik daar ook maar DVD's in moet gaan doen. want ik heb anders geen ruimte meer. 
ropjuh89
-
- 127 messages
- 149 votes
Ik ga hier mijn collectieje nie bij zetten hoor. Dat valt gewoon in het niets bij die van jullie! Maar misschien interesseert jullie mijn stripboeken collectie jullie wel? 
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Ik heb zo'n 225 DVD's waarvan een stuk of 100 films en 125 muziek DVD's (de helft zijn daarvan bootleg DVD's).
Dan heeft me vader er zo nog 125, dus in totaal hebben we 350 DVD's in huis.
Ik vermaak me dus wel 
Ik zal eens een foto proberen te regelen.
Ow ja en ik ben 16 jaar (iedereen die 16 is, schijnt dat erbij te moeten vermelden)
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5736 votes
Ik zet later wel even een foto. Ik ben nog niet echt volwassen (dus ook niet rijk
) en moet elke film zelf betalen. Heb er nu rond de 600, waaronder een verzameling van films van Alyssa Milano, Drew Barrymore, Mary Pickford, Rose McGowan, Jean Harlow, Jamie Lee Curtis, Mischa Barton, Christina Applegate en Chiaki Kuriyama. Mijn favoriete films tussen al die 600 zijn Kill Bill en Battle Royale (beiden met Kuriyama
)
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Ik zet later wel even een foto. Ik ben nog niet echt volwassen (dus ook niet rijk
) en moet elke film zelf betalen. Heb er nu rond de 600, waaronder een verzameling van films van Alyssa Milano, Drew Barrymore, Mary Pickford, Rose McGowan, Jean Harlow, Jamie Lee Curtis, Mischa Barton, Christina Applegate en Chiaki Kuriyama. Mijn favoriete films tussen al die 600 zijn Kill Bill en Battle Royale (beiden met Kuriyama
)
Doe je zeer goed voor een 14-jarige!
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
ik ben ook 14 en die van mijn blijft steken bij 40 stuks
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik wou net zeggen voor een 14 jarige, tegen de 600 films dat is goed hoor 
Ik kom nog niet eens op de helft 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ben 17 en heb er zo'n 400. Ben eerlijk gezegd ook pas anderhalf jaar bezig met films 
Maareh...ik post wel een keer en foto....ooit...als ik er net zoveel heb als blabla of zo 
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
ik krijg geen zakgeld dus kan ik het me ook niet veroorloven om een 10 tal dvd's per maand te kopen 
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Of ga vakken vullen, maar ik raad je wel af om te gaan afwassen in een restaurant... 
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5736 votes
Ik plaats over paar dagen wel een foto, ik moet alles nog ff ordenen.