- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Opvallendste films in je top 10
Opvallendste films in je top 10
Devastation HCT
-
- 405 messages
- 1414 votes
Ik zag laatst nog How High op één bij iemand. Nou weet ik wel dat smaken verschillen, maar ik kan het niet plaatsen tussen de 9 andere films die daar stonden. Heeft iemand anders nog iets vergelijkbaars gezien?
Mister_Pink
-
- 632 messages
- 0 votes
De topic opener bedoelt met aparte films, 'slechte' films. Films die afwijken van de smaak van de meeste MM'ers.
eeflien
-
- 383 messages
- 261 votes
Vond deze top 10 wel opvallend: top 10 van xodix
De meeste films staan in de top 250 en de overigen hebben hier op MM ook een redelijk goed gemiddelde, behalve de nr. 1.
flipsen
-
- 1696 messages
- 482 votes
Ik probeer koste wat kost The Blair witch project in mijn top 10 te houden, die verdient daar wel een plaatsje vind ik.
Verder heb ik the LOTR TTT en ROTK maar onder een noemer gegooid met LOTR:TFOTR en Kill Bill 1 heb ik maar onder dezelfde noemer gegooid als deel 2, Dit scheelt weer 3 andere films die ik er ook wel in wil hebben.
agent smith
-
- 301 messages
- 121 votes
raare top 10 van deze gast: http://www.moviemeter.nl/?over... 
Devastation HCT
-
- 405 messages
- 1414 votes
De topic opener bedoelt met aparte films, 'slechte' films. Films die afwijken van de smaak van de meeste MM'ers.
Dát en ook als een film niet past bij de andere 10 films qua kwaliteit en zo. Dus als iemand 10 middelmatige of slechte films heeft, dan kan het nog. Maar als hij/zij 9 hele goede films heeft en 1 hele slechte, dan hoort hij ook hier thuis.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
In mijn toch best standaard top 10 met nog redelijk veel top 250 films, past hier voor de meeste A Nightmare on Elm Street niet zo tussen ... 
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
Bij mij is dat denk ik The Crow, die zie je ook niet vaak in een top 10, maar ach, ik vind het een wereldfilm 
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Ja, die had ik ook een tijdje in mijn top10 staan. Het is inderdaad ook een werelfilm ! 
De Vries
-
- 97 messages
- 1778 votes
Tja bij mij staat ie er ook nog steeds maar wel op het randje
en platoon is ook niet zo erg veel voorkomend. Maar blijft de eerste echte grote klassieke oorlogsfilm voor mij
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Een erg wonderlijke combinatie vind ik de top 10 van martin.hooi met op 1 : The Passion of the Christ en op 4 : Scooby-Doo 2: Monsters Unleashed....:)
Devastation HCT
-
- 405 messages
- 1414 votes
@ pjotr
allemaal recente films, niet echt de beste. Scooby-Doo 
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Heel mijn top10 is wat anders dan de rest vind ik.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Buiten mij hebben er maar twee deze in hun top tien staan:
Devastation HCT
-
- 405 messages
- 1414 votes
@ speedy23
Ach ja. Charlton Heston speelt erin 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik hou meer van de tronie van Edward G. Robinson... 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
4 films van m'n top 10 zijn in geen enkele andere top 10 terug te vinden. Wie doet beter ? 
Devastation HCT
-
- 405 messages
- 1414 votes
agent smith
-
- 301 messages
- 121 votes
deze heeft ook een zeer opvallende top 10: http://www.moviemeter.nl/?over...
maar liefst 4 keer denzel washington....
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Agent Smith kijk dan maar eens bij deze,10x Robin Williams 
eerdekes
-
- 1529 messages
- 587 votes
Ik vind het maar een redelijk
forum ..
Ok, meningen zijn uiteenlopend.
Maar bv. ( je ziet graag 'n film met jim carrey.. en toevallig ken je vijf goede van hem.. en die vijf behoren tot je favorieten. Valt toch weinig over aan te merken, toch
Ik houd me er niet mee bezig of andere leden hun top 10 al dan niet opvallend zijn.
Mijn mening dan toch ...
Devastation HCT
-
- 405 messages
- 1414 votes