• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.495 votes
Profile

Welke versnapering bij welke film?

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Die dingen heb ik al lang niet meer op zeg. Zo héél af en toe wil ik nog wel eens wat popcorn maken voor tijdens een (lekker lompe/foute) film. Verder leut ik altijd enorm veel thee of limo tijdens films.

Insignificance

• 3220 messages
  • 5587 votes

Mijn filmfood en dan vooral de Zuid-Amerikaanse paranoot:

(afbeelding)

boozebelly

• 1428 messages
  • 1905 votes

Als ik door de weeks een film kijk dan eet ik praktisch niks. Mischien een beetje notenmix. In het weekend kijk ik geregeld een aantal films achter elkaar en daar hoort een stevige borrel met een hapje bij

Chips e.d eet ik nooit. Standaard altijd stokbrood met salade erop. Kip saté, Selderij en Beenham zijn mijn favorieten. Droge worst en blokjes kaas (met een zilveruitje ) gaan er ook altijd wel in net zoals blokjes roggebrood met haring.

Het voordeel van dat stokbrood met smurrie erop is dat het een stevige bodem legt voor de drank. Beter dan b.v. chips. Chips is zoveel vet en in combinatie met bier krijg ik daar altijd oprispingen van. Zo'n vies gevoel zeg maar

Oh ja, een plakje zalm past ook perfect op een stukje stokbrood

Damn! Ik heb alweer zin in het weekend...

dave

• 1079 messages
  • 885 votes

Bier en chips is voor mij ook een dodelijke combinatie.

lantana

• 119 messages
  • 0 votes

Nodig: Eén Buffelmozzarella"bol" (uit AH, neem alsjeblieft niet die onzinnige neppe varianten), verse basilicum blaadjes, één tomaat.

-Mozzarella in schijfjes snijden

-tomaat in schijfjes snijden

-basilicum blaadjes afhalen

Op bord mozzarella-schijfjes plaatsen, daarop je schijfjes tomaat, en bovenop op elk mozzarella-tomaat schijfje een basilicum blaadje. Beetje olijfolie en zout en peper erover.

Jammmie, jammie. heel makkelijk en lekker.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wil je met me trouwen lantana? Als je mij elke dag aan de telefoon op mijn werk zo goed kan laten visualiseren wat we 's avonds eten zeg ik in ieder geval al volmondig JA.

lantana

• 119 messages
  • 0 votes

Hahaha. Sorry schat, mijn hart behoort al toe aan iemand anders..

Dus ik zal toch echt nee moeten zeggen.

maar in ieder geval fijn dat mijn eten je bevalt.

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

Wat zal ik bij Reservoir Dogs gaan eten/drinken?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Zet de barbecue aan net als ik bij het voetbal zo meteen planet. Misschien een hotDOG erop of zo.

lantana

• 119 messages
  • 0 votes

LU Cote d'Or Fine & Intense Puur.

Net ontdekt. Zo lekkerrrrrrrrrr. Voor mensen die van pure choco houden een must have.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Laatste dagen alleen maar Doritos sweet chilli pepper (zwarte zak) met een aantal grote glazen cola malibu bij de film pfff wat lekker

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Toffifees ofzoiets.

lantana

• 119 messages
  • 0 votes

Zelfgemaakte pasteitjes....hmm met veel knoflook, knapperige taugé en kalkoenstukjes hmhmm en daarbij een ketchup-sojasaus mengsel....

...Alleen wel bij een onzinfilm waarbij je niks mist, als je met je pasteitje bezig bent..

lantana

• 119 messages
  • 0 votes

Cabrales, hmmmmmmmmmm

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Regelmatig zit ik een stuk of 5-6 frikandellen weg te kniezen bij films.

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Ik probeer niks te eten tijdens een film,meestal alleen drank een fruitsapje..Maar als ik goesting heb in iets heb ik altijd Popcorn in huis

@ Lantana, njammie!! Ik eet dat ook super maar dan Mozzarella di Buffala met Prosciutto Cotto en Olijfolie, zout....

Of als niemand is maak ik een pasta klaar met gewoon look,olijfolie en pepertjes.. En dan véél kaas erover...(kwijl)... =D

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

Als ik één van de Saw delen kijk krijg ik altijd honger . Voorkeur gaat dan uit naar zure matten en soja-yoghurt.

Bij andere films meestal chips of stokbrood met tapenade .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Soja yoghurt bij een film? Wat een feest! Delûh.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Heerlijk spul...

Aard van de film maakt niet uit. Als ik alleen kijk eet ik soms brandnetelkaas erbij (smul). Met gezelschap altijd popcorn. In de bios altijd van die cheap koffie (heerlijk!)

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

Wel soja yoghurt met fruit he! Naturel is het niet te vreten .

Brandnetelkaas , superlekker!

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Naturel vind ik 'm ook best lekker hoor (net als de melk), maar met fruit is inderdaad beter.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Een doos pringles gaat er altijd wel in tijdens een filmpje

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Verkopen ze tegenwoordig ook in dozen?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

In een doos zitten twintig kokers.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Chocolade-pepernoten natuurlijK! Mmmmm.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Don Dijk wrote:

Chocolade-pepernoten natuurlijK! Mmmmm.

Bij de nieuwe horrorfilm "Sint"?

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

John Lee Hooker wrote:

Verkopen ze tegenwoordig ook in dozen?

In Boechout en omstreken spreken we van een doos

Sorry, daar kan ik niet aan doen !

Leviwosc

• 883 messages
  • 335 votes

Tijdens een goede film vergeet ik te eten... tijdens een slechte film ga ik eten en dan is het meestal iets met chocolade of een zoutje.

Luite

• 192 messages
  • 1730 votes

Ooit me helemaal misselijk gegeten in een grote zak gele M&M's tijdens The Hunt For The Red October.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Als ik films kijk die gewoon bij mezelf in de kast staan dan pak ik meestal niet zoveel te eten tijdens een film.

Mijn ouders hebben een videotheek en als ik daar een film pak, dan neem ik meestal ook wel popcorn of suikerspin mee. Ligt aan waar ik zin in heb.

Als ik met mijn vriend film kijk (wat niet zo heel vaak gebeurd), dan gaat het bed omhoog, dienblad op schoot, toastjes, salades, etc..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.