- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Zelf ben ik ook biseksueel, maar als 15 jarige kom je er niet zo rap uit. Ik kleed me vaak wel "uitdagender" en dat wordt vaak verkeerd opgevat door mensen. Vooral als je net buiten een klein Belgisch stadje met 100.000 inwoners woont.
Maar je kleed je toch uitdagender om iets uit te stralen of een statement te maken? Tsja dan lok je reactie's uit. Niet dat ik homofobe opmerkingen goedkeur maar als jij door middel van kleding rebeleert tegen homofobie lijken reactie's me juist een doelstelling?
Bovendien; 100.000 inwoners is toch niet zo klein? Of zijn ze in Belgie conservatiever?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Maar je kleed je toch uitdagender om iets uit te stralen of een statement te maken? Tsja dan lok je reactie's uit. Niet dat ik homofobe opmerkingen goedkeur maar als jij door middel van kleding rebeleert tegen homofobie lijken reactie's me juist een doelstelling?
Bovendien; 100.000 inwoners is toch niet zo klein? Of zijn ze in Belgie conservatiever?
Ik zie dat er 'Leuven' in zijn profiel staat.
Leuven en Gent zijn net de 2 meest 'open' steden in Vlaanderen. (Zo ervaar ik ze toch).
Dat kleden en uitstralen is voor de meesten een fase. Hetzelfde kan in 50% van de gevallen ook gezegd worden van biseksualiteit. Veel tieners die beweren bi te zijn, hebben jaren later niets meer met het andere geslacht. (Er is niemand van 15, 16, 17 jaar die 'plots' wakker wordt en homo is. Die fase van accepteren kan best lang duren.)
Er zijn natuurlijk ook zat veel bi's die altijd bi blijven.
Oproep aan de moderatie: Kan dit naar een apart topic aub?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik ben hetero en val dus op vrouwen. Vooral Japanse, Koreaanse en Chinese vrouwen vind ik vaak aantrekkelijk.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Een vriend van mij heeft dat ook (alleen is die niet hetero). Beperk je jezelf dan niet heel erg in je partnermogelijkheden?
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Ik zie dat er 'Leuven' in zijn profiel staat.
Leuven en Gent zijn net de 2 meest 'open' steden in Vlaanderen. (Zo ervaar ik ze toch).
Dat kleden en uitstralen is voor de meesten een fase. Hetzelfde kan in 50% van de gevallen ook gezegd worden van biseksualiteit. Veel tieners die beweren bi te zijn, hebben jaren later niets meer met het andere geslacht. (Er is niemand van 15, 16, 17 jaar die 'plots' wakker wordt en homo is. Die fase van accepteren kan best lang duren.)
Er zijn natuurlijk ook zat veel bi's die altijd bi blijven.
Kom nou, dat uitstralen en daarnaar kleden is een fase? Loop eens op straat; voldoende mensen die zich kleden naar hun geaardheid en die het ook proberen uit te stralen.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Ik ben hetero en val dus op vrouwen. Vooral Japanse, Koreaanse en Chinese vrouwen vind ik vaak aantrekkelijk.
Yellow fever!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Kom nou, dat uitstralen en daarnaar kleden is een fase? Loop eens op straat; voldoende mensen die zich kleden naar hun geaardheid en die het ook proberen uit te stralen.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Bij mij was het een fase.
Als ik nu terug kijk op foto's van toen ik 18 jaar was heb ik iets van: oh my god
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ligt het aan mij of zijn er enkele berichten verwijdert? Het leest wat vreemd zo, deze discussie.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ligt het aan mij of zijn er enkele berichten verwijdert? Het leest wat vreemd zo, deze discussie.
Op het eerste zicht niet
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik zie allemaal berichten van Jordandejong, Stephan en Disneystore gequote worden die bij mij niet in dit topic verschijnen...
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Een quote van een quote is niet zichtbaar. Dat hoort ook zo.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Een vriend van mij heeft dat ook (alleen is die niet hetero). Beperk je jezelf dan niet heel erg in je partnermogelijkheden?
Hoezo? China heeft 1,5 miljard inwoners, keuze genoeg lijkt mij... 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ik ben hetero en val dus op vrouwen.
Sherlock in the house.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ach, een voorkeur hebben kan altijd.
NYSe
-
- 1749 messages
- 1611 votes
Ik ben hetero en val dus op vrouwen.
Sherlock in the house.
Een paar vriendinnen van me zijn ook hetero, maar hebben daarentegen een vriend.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ja, dat is zo bij hetero vrouwen...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Iedereen hier weet dat Nomak man is, en het staat ook in zijn profiel.
nakada
-
- 2203 messages
- 1666 votes
Een paar vriendinnen van me zijn ook hetero, maar hebben daarentegen een vriend.
Een memorabele quote in het topic memorabele quotes.
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4513 votes
Dat klinkt nogal vreemd zo ja, tenzij zijzelf geen vriend heeft, of dat NYSe een man is (dus als hetero een vriendin heeft). Dan is die zin wel te verklaren
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Een quote van een quote is niet zichtbaar. Dat hoort ook zo.
Dat was niet wat ik bedoelde. Niettemin lag het probleem bij mezelf, ik las gewoon niet ver genoeg terug.
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
Dramatisch vierde deel in de reeks die dus nooit geschoten had mogen worden. Slechte CGI, 'plastic' decors, enkele achtergronden waar geen enkele aandacht aan schijnt te zijn geschonken, blammerende dialogen... Driewerf jammer! Meest lachwekkende shot? In het begin van de film zie je hoe een atoomexplosie huis en haard wegvaagt... in een van de shots zie je een meisje met vlechten op de voorgrond (linksonder in beeld). O-VER-DUI-DE-LIJK een pop!!! Resumerend: een gedrocht, Steven Spielberg onwaardig!
Wat de memorabele quotes betreft, is dit toch werkelijk een pareltje. De besproken film is overigens Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull. Ik geloof niet dat ik ooit harder heb gelachen dan om deze en-als-klap-op-de-vuurpijlopmerking! 
Lennert
-
- 2412 messages
- 1400 votes
Oh God ja, die overduidelijke pop die ook niets anders dan een pop moest zijn 
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Hehe, inderdaad 
Ik heb trouwens het vermoeden dat die melkboer ook een pop is hoor 
NYSe
-
- 1749 messages
- 1611 votes
Dat klinkt nogal vreemd zo ja, tenzij zijzelf geen vriend heeft, of dat NYSe een man is (dus als hetero een vriendin heeft). Dan is die zin wel te verklaren
Met een beetje gevoel voor sarcasme valt die opmerking van mij hopelijk ook wel op z'n plek
De zin "Ik ben hetero en val dus op vrouwen" is feitelijk natuurlijk onjuist en daar grapte ik enkel over.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Haneke staat natuurlijk niet bekend als lachebekje, de man heeft een cynisch wereldbeeld en is in staat een vers getapt biertje direct dood te laten slaan.

Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Bij Once Upon a Time in America:
Met twijfel de mooiste film allertijden.