- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Precies. Raar dat disneystore gelijk zulke suggesties wekt.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Precies. Raar dat disneystore gelijk zulke suggesties wekt.
Zou totaal niet weten waarom hij niet in Tunesië zou kunnen wonen. Zo raar is het dus niet, ik denk dat er wel meer Nederlanders in het buitenland wonen. Maar goed, was gewoon een gedacht, want vind 't vreemd dat er nog echt Westerse mensen zo denken (vooral als zelf een "twijfelaar" te zijn over seksualiteit) is het wel een raar gevoel en voel je jezelf toch aangesproken maar goed.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Maar het gaat erom dat hij (hoogstwaarschijnlijk) niet in Tunesië woont, kijk eens naar de link van mjk87 nog eens.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Zou totaal niet weten waarom hij niet in Tunesië zou kunnen wonen. Zo raar is het dus niet, ik denk dat er wel meer Nederlanders in het buitenland wonen. Maar goed, was gewoon een gedacht, want vind 't vreemd dat er nog echt Westerse mensen zo denken (vooral als zelf een "twijfelaar" te zijn over seksualiteit) is het wel een raar gevoel en voel je jezelf toch aangesproken maar goed.
Het gaat om de suggestie 'hij is niet tolerant ten aanzien van homoseksuelen, dus zal hij wel uit Noord-Afrika komen'. En vervolgens lees je wat je wilt lezen en maak je van Tuinesië Tunesië. Helaas zijn er nog genoeg westerse mensen die zo denken (klik).
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik ben zelf ook Biseksueel of hoe ze het noemen A seksueel. Dan ben ik toch ook niet ziek, raar dat zo iemand dat überhaupt denkt. Dan vinden mensen het gek dat je het zo lang voor je houd en niet durft te zeggen. Hierom dus.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik ben zelf ook Biseksueel of hoe ze het noemen A seksueel.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Je weet dat deze twee termen totaal verschillend zijn?
EDIT: heb het op gezocht, weet nu wat het betekend, En nee ben alleen Biseksueel.
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Ik ben zelf ook Biseksueel of hoe ze het noemen A seksueel. Dan ben ik toch ook niet ziek, raar dat zo iemand dat überhaupt denkt. Dan vinden mensen het gek dat je het zo lang voor je houd en niet durft te zeggen. Hierom dus.
Komt denk ik van vroeger vandaan. M'n levensbeschouwingdocent zei eens in de les tijdens een uurtje homo- en biseksualiteit dat hij vroeger moest lesgeven dat het inderdaad een ziekte was. Nu doet hij dat natuurlijk niet meer.
Helaas zijn er nog mensen die zo denken ,ja.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Komt denk ik van vroeger vandaan. M'n levensbeschouwingdocent zei eens in de les tijdens een uurtje homo- en biseksualiteit dat hij vroeger moest lesgeven dat het inderdaad een ziekte was. Nu doet hij dat natuurlijk niet meer.
Helaas zijn er nog mensen die zo denken ,ja.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Je houdt gewoon van mensen
desondanks dat veel mensen mij pijn hebben gedaan.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Maar het gaat erom dat hij (hoogstwaarschijnlijk) niet in Tunesië woont, kijk eens naar de link van mjk87 nog eens.
Ondertussen wel door, had gewoon totaal nog nooit van die woordspeling gehoord.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Het gaat om de suggestie 'hij is niet tolerant ten aanzien van homoseksuelen, dus zal hij wel uit Noord-Afrika komen'. En vervolgens lees je wat je wilt lezen en maak je van Tuinesië Tunesië. Helaas zijn er nog genoeg westerse mensen die zo denken (klik).
Tja, toch geen toeval dat de meeste gay bashers van Noord Afrikaanse origine komen, zelf ben ik ook al een paar keer nageroepen op straat of uitgescholden, ga je automatisch ook wel vooroordelen krijgen. Ik ben trouwens nooit opgevoed met die mentaliteit.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
EDIT: heb het op gezocht, weet nu wat het betekend, En nee ben alleen Biseksueel.
Zelf ben ik ook biseksueel, maar als 15 jarige kom je er niet zo rap uit. Ik kleed me vaak wel "uitdagender" en dat wordt vaak verkeerd opgevat door mensen. Vooral als je net buiten een klein Belgisch stadje met 100.000 inwoners woont.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Zelf ben ik ook biseksueel, maar als 15 jarige kom je er niet zo rap uit. Ik kleed me vaak wel "uitdagender" en dat wordt vaak verkeerd opgevat door mensen. Vooral als je net buiten een klein Belgisch stadje met 100.000 inwoners woont.
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Heb er eigenlijk niet zo'n behoefte aan om te weten wie er allemaal gay en bi is. Zullen we maar weer terug gaan naar de Memorabele Quotes.....?
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
In het MM Memorabele quotes topic.
Heb er eigenlijk niet zo'n behoefte aan om te weten wie er allemaal gay en bi is. Zullen we maar weer terug gaan naar de Memorabele Quotes.....?

606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik denk dat het niet alleen voor Jordandejong geldt. En daarbij hoort het niet in dit topic thuis.
Misschien dat we dit topic kunnen veranderen: De Site >> Gebruikers >> Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!! in Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd/uit de kast gekomen!!!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
. Of Het grote geaardheid topic ofzo.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Tegenwoordig is er vraag voor veel hier, blijkbaar. De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic #2
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Dat was er ooit op musicmeter. Werd na een tijdje gesloten. Je weet wel waarom: zet een hoop homo's samen en je krijgt al snel een orgie.

Niet waar hoor,
Ik heb geen flauw idee waarom het gesloten werd. Maar ik weet wel nog dat het best een leuk topic was. Ik ben voor een heroprichting.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Dit is toch wel een van de meest verwarrende films aller tijden!!! Dit is gewoon een 'in the closet' GAY film. Het is toch duidelijk dat deze acteurs (die waarschijnlijk allemaal in de kast zitten) zich even konden uitlaten hoe ze werkelijk zijn en waar ze werkelijk van houden. Dit is niet alleen een film voor vrouwen, maar zeker ook voor mannen die genieten van mannelijke schoonheid. Vooral Matthew in zijn veel te strakke work out T-shirt, die is afgeknipt tot boven de navel en die vieze strakke hotpans, echt om te lachen zo gay. De personages zijn stuk voor stuk ook nog eens erg dom en dat spelen ze trouwens erg goed. Er zit totaal geen diepgang in deze film. Ook het macho gedrag van deze strippers. Vreselijk. Alleen maar om het niet te 'gay' te laten lijken, maar daar keken wij zo doorheen. Ben benieuwd hoe homo's deze film ervaren. Wij vonden hem echt VRESELIJK en erg ONREALISTISCH.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Laat me raden, Magic Mike (2012) ?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Dat verschijnt ook in de (perma)link van het stukje.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Kom zeg... Er zijn hier een aantal jonge mensen die zich kwetsbaar opstellen en uit de kast komen, weet niet of dit nu zo gepast is.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Je houdt gewoon van mensen
Dat is dus panseksualiteit...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Kom zeg... Er zijn hier een aantal jonge mensen die zich kwetsbaar opstellen en uit de kast komen, weet niet of dit nu zo gepast is.