- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Zijn taalgebruik onderbouwt heel het stukje. 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Over Inception:
Ik weet niet precies wat het is, maar ik voel dat ik me moet inhouden hierop te reageren. Is dat raar?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Over Inception:
Ik weet niet precies wat het is, maar ik voel dat ik me moet inhouden hierop te reageren. Is dat raar?
Nogal.
Wat is de bedoeling van je quote. Ik denk er net zo over, niks memorabels gewoon kwestie van smaak dus.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Ik hoef me echt niet bovengemiddeld in te spannen bij films als Insepsjon. Ik zie 't probleem dus ook niet echt.
NYSe
-
- 1749 messages
- 1611 votes
Begrijp me niet verkeerd: het gaat me voornamelijk om het taalgebruik dat bij mij (onbedoeld?) komisch overkwam.
De kern van het bericht: dat hij/zij Inception niks vindt, valt inderdaad onder de aloude en verder weinig interessante kwestie van smaak en dat zal me verder worst wezen. Zo weg ben ik niet van die film.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Begrijp me niet verkeerd: het gaat me voornamelijk om het taalgebruik dat bij mij (onbedoeld?) komisch overkwam.
Aha bedoelde je dat, dan heb ik je verkeerd begrepen, ... ken gebeuren. 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Moest hier wel om lachen.
Over de avatar van Reinbo:
maar ik ben wel een fan van avonturen- en ridderfilms. Je icon verbaast me dan des te meer. Je bent vast fan van Laurence of Arabia

jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Vond deze ook wel grappig 
Nic kan niet zo goed acteren en dat stukje met ik wis niet dat ik te maken had met de beste bankrobber zag er best wel fake uit. dat word smullen
Acteren, Schrijven.... Allebei best wel moeilijk, toch?
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Moest hier wel om lachen.
Over de avatar van Reinbo:
(afbeelding)
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Niet één quote, maar een heel topic:
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Sommige personages beginnen je op een gegeven moment ook echt op de zenuwen te werken. De moeder wordt je gestoord van. Met die nepkop van haar. Niet nep als in plastische chirugie of zo (al zou ik dat niet uitsluiten, het is nou eenmaal Zuid-Korea), nee, er is gewoon iets aan die kop dat mij echt irriteert. Mooie vrouw en ik zou haar natuurlijk doen, maar in deze film is ze werkelijk niet om aan te zien.
Moest hier wel om glimlachen, een stukje vol tegenstrijdig heden. Nepkop maar toch een mooie vrouw, maar niet in de film. Ook echt dat 'ik zou haar natuurlijk doen' 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
excuseer thunderball en AGE411 voor het blijven zagen over die commerciële stuntjes in Bond films. Ik hoop dat ik nog recht heb op een advocaat en ik zie jullie over 6 maand in de rechtbank.

speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik weet niet wat hij/zij bedoeld, maar ik vind het fantastisch.
DonPeliculón
-
- 775 messages
- 980 votes
Bij The Two Towers:
Mee eens, die gasten zijn altijd stoned. Vooral Gandalf, die ouwe baas.
Hehe. 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Homoseksualiteit is een psychische ziekte....
Forum-nominatie voor intelligentste uitspraak van het jaar.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Vast een gefrustreerde weigerambtenaar..
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Homoseksualiteit is een psychische ziekte....
Wow.... WTF?!
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
En in welke context is dit geschreven? Zou wel handig zijn om dat erbij te zetten in plaats van zo een nietszeggend zinsdeel te quoten.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik geloof dat 't bericht verwijderd is (door Spetie) bij Skyfall. Google:
www.moviemeter.nl/film/82188/info/1800
9 uur geleden – Homoseksualiteit is een psychische ziekte....oftewel een ziekte. Is dat erg? Nee, alleen kijk ik er niet graag naar als twee gozers met elkaar ...
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Komt inderdaad van de pagina van Skyfall, een discussie die wellicht terecht van de pagina verwijderd is omdat het niet met de film te maken heeft. Maar ik schrok toch wel even dat er toch nog gebruikers zijn die zo kortzichtig denken... Eerder jammer dan memorabel.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Op zijn profielpagina staat dat hij in Tu(i)nesië woont, is het niet normaal voor mensen rond Noord-Afrikaanse streken om zo te redeneren?
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Overigens zou ik wel eens in een Arabische bioscoop willen zitten terwijl Silva over Bond's borst en benen strijkt. Moet geweldig zijn.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Op zijn profielpagina staat dat hij in Tu(i)nesië woont, is het niet normaal voor mensen rond Noord-Afrikaanse streken om zo te redeneren?
Hij heeft dan ook een erg Noord-Afrikaanse naam, maar niet heus.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Hij heeft dan ook een erg Noord-Afrikaanse naam, maar niet heus.
Dus om in Noord-Afrika te wonen moet je natuurlijk een Noord-Afrikaanse naam hebben. Precies alsof hij heeft trouwens gewoon Nederlands geleerd om zich in te schrijven hier. Je kan toch ook gewoon verhuizen. In Londen heet toch ook niet iedereen Jack Smith, James Thompson, Logan Roberts of Daniel Johnson. Maar ok, het gaat dus blijkbaar om een lollige woordspeling van megaman. Maar goed dat ik de (i) tussenhaakjes heb gezet.