• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.360 votes
Profile

MM Memorabele Quotes

De Knip

• 1885 messages
  • 3681 votes

Tja, Diesel, je komt nou eenmaal moeizaam op gang....

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

(afbeelding)

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Lukic bij Strangedays:

Lijkt trouwens wel een beetje op Marlies uit idols met dat rode haar soms... Oh shit... ik keek geen idols... :-|

Nou kijk ik zelf (echt) geen Idols dus het zal wel

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Kleze bij Kill Bill Vol. 2:

Ik heb hem niet gezien, maar ik wou kill bill beetje uit de lijst halen Zulke films horen niet bovenin ranglijsten. Ik begrijp ook echt niet waarom zoveel mensen deze film leuk vinden, dat gaat er bij mij niet in. Jullie stemmen vast en zeker links of niet?

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

je was me net voor kapp. met het plaatsen van dit bericht in dit topic deze gaat idd. de boeken in.

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

kappeuter wrote:

Kleze bij Kill Bill Vol. 2:

Ik heb hem niet gezien, maar ik wou kill bill beetje uit de lijst halen Zulke films horen niet bovenin ranglijsten. Ik begrijp ook echt niet waarom zoveel mensen deze film leuk vinden, dat gaat er bij mij niet in. Jullie stemmen vast en zeker links of niet?

MM is weer 1 IQ rijker...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De berichten waardoor ik blij wordt deze site begonnen te zijn, inderdaad

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Anatolia wrote:

MM is weer 1 IQ rijker...

Of armer...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Marti bij The Two Towers

het was lekker spannend

toen ik hem keek

vooral die enter halverwege doet het 'm

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Van Marti kan je tenminste nog zeggen dat hij de film gezien heeft, tegen Kleze bij Kill Bill.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Erg leuk topic vind ik dit.. Ik stel voor dat we aan het einde van het jaar (bijvoorbeeld) d.m.v. stemmen 'De Quote van het Jaar' kunnen kiezen..

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

ThaMovieVoter schreef bij The Godfather:

En over dat bekritiseren van films door bijv. de VPRO of de andere Nederlandse omroepen, het zijn goede zenders voor documentaires en kerkgezang (met alle respect natuurlijk) voor films moet je ergens anders zijn, en vooral als je geinformeerd wilt worden over 'echte goede films' en niet die achterlijke drama's of onbekende Buitenlandse troep.

Altijd mooi, die kortzichtige uitspraken.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Zelden zoiets vreemds gehoord idd Boordappel

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

lol

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Na lang zoeken heb ik hem toch gevonden, hier heb ik dan ook echt een half uur krom van gelegen.

Van alle uitspraken bij de film Figting Fish, blijft de quote (zeg maar gerust levensverhaal) van ronsmoor het meest memorabel.

Ron "ik ben een vechtsportster" smoor () schreef:

Beste filmliefhebbers

Ik wil me er toch even mee bemoeien, want ik denk dat veel mensen niet weten hoe zommige dingen in elkaar zitten wat Jackie betreft..

Ik heb mijn hele leven al getraind op filmvechten etc.. ( ... nu al memorabel) Jackie is zo ongeloofelijk veeleisend (Donnie trouwens ook), maar dan heb je wel goed resultaat.. Het ergste is als je weet dat je bepaalde trappen gewoon zelf kan maar dat ze voor 1 a 2 trappen een dubbel gebruiken omdat het op dat moment sneller werkt... Ik moest namelijk leren hoe Jackie vocht en ik wist dat ik me kon beheersen want ik kan bewijs van spreken een haar uit iemand zijn neus halen met mijn voet, maar ik vecht altijd heel overtuigend (maar toch beheerst) Jackie wend daar een beetje bang van en wilde dat ik op afstand bleef. Zo zit het... Ik had na 2 dagen zijn tempo etc onder de knie omdat ik tijdens de pauzes niet gegeten had maar op de wc's van het nedloid gebouw heb geoefend om z.s.m. te leren. Jackie is zo veeleisend.. Als je bepaalde moves kan betekent het niet dat je een filmgevecht met Jackie aankon.. Jackie heeft gelukkig gezegd dat ik een ster kan worden als ik meer ervaring opbouw ( ) ... Dat heb ik afgelopen jaren gedaan. Donnie is ook niet een van de makkelijkste en is (eigenlijk) og strenger... MAAR JA.... ik ben blij dat het allemaal zo gelopen is omdat ik de beste leermeesters heb gehad en dat heeft mijn kijk op regisseren en filmvechten echt verbreedt... Ik ben ze echt dankbaar... Ik wil danook zoveel mogelijk kritiek hebben om mezelf contunu te verbeteren !!!!

( Soms lopen mensen op de set rond die altijd zeggen tegen Jackie dat hiuj het goed doet, maar ook hij maakt fouten, die mensen zijn bang om hun kostbare baan te verliezen) Dus jongens wees alsjeblieft eerlijk dan zorg ik dat het de volgende keer weer beter is ( een woord: fantastisch)...... groetjes

Ron Smoorenburg

Hij is wellicht lang, maar daarom niet minder leuk.

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

Misschien is die gast wel echt Ron Smoorenburg.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja, is 'm echt.

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Ik weet niet over deze al geplaatst is in dit topic. Kwam hem tegen toen ik wat info aan het verzamelen was over Adaptation.

Film_Freak over deze film:

Ik vond de film zo ernstig saai, maar opzich is het niet verkeerd, alleen het blijft een klotefilm.

Smaken verschillen.

2.5*

DaveV

• 327 messages
  • 5179 votes

kappeuter wrote:

Ja, is 'm echt.

Oei! Quote wordt ineens een stuk minder leuk. Ik geloof dat Ron al een bijrolletje in gedachte heeft voor Pascal. Het schijnt dat hij met zijn voeten de haren uit iemands neus kan trappen.

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

DaveV schreef:

(quote)

Oei! Quote wordt ineens een stuk minder leuk. Ik geloof dat Ron al een bijrolletje in gedachte heeft voor Pascal. Het schijnt dat hij met zijn voeten de haren uit iemands neus kan trappen.

Heb ik even geluk dat ik mijn neusharen knip

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

Dixi schrijft bij The Ring (2002):

Ik heb de originele dvd box (dus de chinees gesproke versie) gekocht maar ik mis toch de amerikaanse invloed, Ik vind de originele versie maar moeilijk te volgen doordat al die chinezen op elkaar lijken...

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Leuke vent. Misschien zonder het zelf te beseffen, maar toch...

FeZ

• 460 messages
  • 3170 votes

Nouseforaname schreef bij Kill Bill Vol. 2:

ik schijt op deze film

Tja, sommigen bekijken een film, maar schijnbaar kan je er nog veel meer leuks mee doen

eeflien

• 383 messages
  • 261 votes

Vond deze ook wel leuk:

martijn77 schreef bij Pipo en de P-P-Parelridder :

w w wat een kutfilm..

xq6 voor mijn taalgebruik maar wat een kutfilm

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

eeflien wrote:

Vond deze ook wel leuk:

(quote)

xq6, duurde even voordat ik die doorhad

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Bij ons ons ook zo'n tv-programma: W817.

Eer ik dat doorhad. En die altijd maar dacht, wat een stomme naam voor een programma...

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

remy schreef in het forumtopic R.I.P???:

hoe kan ik een film zien mail please [email protected]

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Wat wil je met zo'n e-mailadres

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.