- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Ik denk het wel!
Ik zal als ik thuis ben even er naar kijken!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Vandaag bij American History X:
...Vind zowiezo deze acteur erg onderschat. Heeft wel meer mooie rollen neergezet. Ook deze was weer waarheidsgetrouw neergezet. ...
Edward Norton onderschat? Hij is een erg goede acteur en volgens mij vinden de meeste mensen dat ook gewoon...

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik begon ook even te twijfelen aan mijn gevoel voor humor. 
Don Gertus
-
- 1543 messages
- 0 votes
Ik niet, ik heb een briljant gevoel voor humor.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dacht ik ook van mijzelf, alleen blijken veel dingen multi-interpretabel te zijn. Ik las het blijkbaar net anders dan de mensen hier, zo te lezen. Het is maar net op welk deel van de tweede post je de aandacht vestigt, maar goed, de volgende keer zal ik beter mijn best doen. Post maar snel een nieuwe. 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Nu snap ik hem ja! Niet zo grappig, maar wel leuker dan eerst 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij About Schmidt:
Geweldig ! Da's snel !
Ik lees net in de krant dat het leven van Annie M.G. Schmidt verfilmd gaat worden... hebben ze Nicholson weten te strikken !
Speelt haar vader, zo te zien. Strenge dominee in Kappelle, Zeeland.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Het duurde effe voordat de grap hier tot me doordrong, maar hij inderdaad best grappig 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij Big Lebowski:
Omdat ik hem al ZO vaak gezien heb, vorige week maar eens keer voor een groot deel in spiegelbeeld gekeken. Ik kan het iedereen aanraden, het werpt in 1 keer een heel ander licht op de film. De Dude die nu ipv aan de rechterkant aan de linkerkant zit enzo, heel erg leuk
.
gotti
-
- 14075 messages
- 5885 votes
The Dude zou het zo zelf gedaan kunnen hebben. Echt te lam voor woorden!
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Wie doet nou zoiets
?! Nou ja, eigenlijk niet eens zo raar als je een Film eens op een andere manier wilt bekijken
!
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
We hebben ook een aantal scènes op z'n kop geprojecteerd, maar daar was de lol snel vanaf. 'In spiegelbeeld' was wél een regelrechte hit.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik meen serieus dat ik dat een geniaal idee vind, jammer genoeg niet makkelijk met m'n dvdtjes voor elkaar te krijgen (om nou een dvd opnieuw te gaan encoden gaat me wat ver)
gemaster
-
- 1005 messages
- 2716 votes
Je kan de film toch via een spiegel bekijken?
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Dat zou kunnen, wij hebben gewoon op de beamer de spiegelbeeld-functie ingesteld
.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je kan de film toch via een spiegel bekijken?
Ja erg comfortabel 
gemaster
-
- 1005 messages
- 2716 votes
Comfortabel is inderdaad anders, maar wel een stuk goedkoper dan een beamer.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Ha ha, oersimpel, maar het bedenken is geniaal. Net als dat gaatje in het beschuit van Bolletje. Ik vind het maar overschatte onzin, want je kan net zo goed een mooi blik voor die beschuitjes kopen en met 1 ruk heb je zo het sterke papier eruit gehaald. Zo doe ik het altijd met B-merk beschuit.
Maargoed, dat spiegelen wil en ga ik eens uitproberen met Das Boot. Gewoon met een grote spiegel die ik natuurlijk wel vies maak, om de boel wat realistischer te laten ogen.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Ik begrijp echt niet waarom iemand een film gespiegeld zou willen kijken, al was het nog zo makkelijk. Een scene heeft toch een bepaalde visuele compositie waarin links links is en rechts rechts? Waarom zou je dat verkeerd om willen zien?
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Bij mij precies wat tovenaar zegt; meer halen uit weinig. Omdat je de film al zo vaak hebt gezien, wil je weleens de boel op een andere manier bekijken. Bij mij zou dat verfrissend werken en mij vooral erg bezig houden.
Wat betreft het meer uit weinig halen, kan je ook doen door de beelden bijvoorbeeld langzamer te laten draaien, maar zover zou ik in ieder geval niet gaan.
davidov
-
- 3466 messages
- 2165 votes
Ik zou alleen maar moeten denken "verdomme dit is vervelend, alles staat precies verkeerd om" 
Nah serieus ik zie er de lol ook niet van in,
"kijk wat leuk alles is andersom"
duh je kijkt via een spiegel...
Kan je ook door een 3d bril een film gaan bekijken, of maar met 1 oog open, of door op je rug te gaan liggen met je benen omhoog, of wat dacht je van door je tv in bad te gooien en mee te zwemmen met jaws? 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Wat betreft het meer uit weinig halen, kan je ook doen door de beelden bijvoorbeeld langzamer te laten draaien, maar zover zou ik in ieder geval niet gaan.
Heel lang geleden inderdaad ook gedaan bij The Big Lebowski, scènes op halve snelheid draaien, maar dat hou je maar 2 scènes vol ongeveer.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik hoorde gisteren dat er een media student was en die heeft alle scenes uit memento op de juiste volgorde (in tijd) aan elkaar geplakt, om te kijken of hij dan ook echt klopt. ook leuk maar een beetje nutteloos.