- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Leno
-
- 5921 messages
- 4402 votes
Het was w88 op het moment dat je dit taalgebruik hier krijgt, hopelijk is het maar voor ff! Maar ckr ben ik daar niet van..
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
of 'cu' wat neerkomt op 'Nog een prettige dag verder' 
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Bij Legionnaire
LMB'tje:
Laat, Moe en Biertje .
Uitdrukking voor films die je zeker niet klaarwakker kunt (of mag ) bekijken. Vaak worden de slechtere films hiermee aangeduid.
Bron (FK)ª
Ik vind het meer een AZD (aardslui, zat en dronken)
Bron: Spa.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Je kan al eens een letter missen, maar in zo'n zinnetje, met zo'n korte woordjes ... Te bewonderen bij Donnie Darko.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Taalfouten zijn niet memorabel, maar het is wel erg om te zien dat sommigen niet even nalezen wat ze geschreven hebben. Je kunt over een foutje heenlezen, maar dit is erg. Dat moet een kind van 13 toch ook kunnen zien, dat dit niet helemaal klopt.
zo'n korte woordjes ....
Het zijn ook nog zulke korte woordjes..... 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
In Vlaanderen zijn het enkel zulke korte woordjes als je al een baard hebt of extreem puriteins opgevoed bent
.
Het zijn ook niet zozeer taalfouten, wel het ontbreken van letters. een=één, mij=mijn, ien=zien, lisje=lijstje. Dat maakt er een soort van onleesbare aaneenschakeling van korte woordjes/klanken van. Wou er eigenlijk nog een tweede bijplaatsen (laatst bij The Game), maar die is alweer weg. Het wordt een equivalent van stotterende mensen als je zo'n posts probeert te lezen. Vond ik best memorabel.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik dacht al dat het met de Vlaamse taal te maken had, maar in Nederland is het heel erg verkeerd. 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Waarom ging JarJar eigenlijk niet dood in deel 3? Zoveel doden en de irritantste laten ze leven. Ze hebben hem bewust niet in een scéne met de Emperor gezet, omdat de emperor anders symphatiek zou overkomen.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8548 votes
Ja we hebben al zovaak dubbel gelegen om al die komische usernames bij "de nieuwste gebruiker".
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Nee, en bovendien snap ik ook niet wat er zo Grappig is aan de naam 'Baby'
?
Leno
-
- 5921 messages
- 4402 votes
Het gaat om het feit dat "baby" de nieuwste gebruiker was op dat moment. Vrij toepasselijk dus..
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Dat Baby de Nieuwste User was maakt 't voor mij nog niet leuk. Ik snap de Achterliggende Gedachte nu, maar ik vind 't nog steeds niet Lollig.
PartyMarty
-
- 3165 messages
- 1311 votes
Alsof er vanaf 8 juni 1530 (inclusief mijn bericht overigens
) nog memorabele quotes zijn toegevoegd.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Dood was grappig ja
Die user heeft trouwens bedroevend weinig uitgestoken sindsdien 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Alsof er vanaf 8 juni 1530 (inclusief mijn bericht overigens
) nog memorabele quotes zijn toegevoegd.
Ja mensen kom op!! waar blijven ze nou! De leuske heb ik overigens in een wordbestandje opgeslagen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
8 juni 1530
Een : was hier ook wel op z'n plaats geweest 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Ja mensen kom op!! waar blijven ze nou! De leukste heb ik overigens in een wordbestandje opgeslagen.