- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
Knicks
cool, ben ik ook geweest. En toen waren ze veel en veel slechter dan nu 
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
En in Madison Square Garden kun je tenminste fatsoenlijk bier drinken

jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Wij hadden ook graag naar een basketbalwedstrijd gegaan maar helaas spelen die niet op het moment dat wij er zijn. Enige sport die nog wel spelen op dat moment is baseball. Maar dat is ook geen straf denk ik 
Ook best een aardig stadion 

gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Heb jij niet ooit een soortgelijke foto in Fenway Park, Boston geplaatst? Bij de Green Monster?
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
Haha, baseball ben ik alleen Fenway Park geweest

wel tegen de Yankees, dat wel. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Qua sportbeleving gaat niets boven NFL. Wat een happening is dat zeg.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Qua sportbeleving gaat niets boven NFL. Wat een happening is dat zeg.
Ik wist niet dat jij van Football hield! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik ben een stille genieter, spreek ook nooit mijn frustratie uit enzo
.
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
Ja footbal lijkt me ook wel wat ja. Maar da's meestal eind buiten de stad. Tenminste, in ieder geval de Giants en de Patriots.
Echte football sfeer moet je vooral voor naar Texas en dat soort redneck plekken. 
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Ja footbal lijkt me ook wel wat ja. Maar da's meestal eind buiten de stad. Tenminste, in ieder geval de Giants en de Patriots.
Echte football sfeer moet je vooral voor naar Texas en dat soort redneck plekken.
College football vooral, zie bijv. de serie Friday Night Lights. Kan Eline ook over meepraten 
Ik zou het stadion van de Cowboys wel eens van binnen willen zien, volgens mij is dat echt een reusachtig groot stadion.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eens, al schijnt New England ook geweldig te zijn. Ik was destijds naar de Redskins, lekker gebarbecued vooraf. Erg gezellig, maar hetzelfde geldt al in sport bars, daar NFL kijken is ook een hele happening.
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
College football vooral, zie bijv. de serie Friday Night Lights. Kan Eline ook over meepraten
Ken de serie niet, maar de Longhorns zijn natuurlijk wel epic.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ben destijds als klein Lefgozertje naar Orlando Magic - Charlotte Hornets (toen het nog niet New Orleans was) geweest. In de tijd van o.a. Armstrong, Ben Wallace en Bo Outlaw. Bij de Hornets speelde Eddie Jones. De eindstand was 104-96, dat zal ik mijn hele leven onthouden. Ben mijn hele leven al basketball-fan en piste dus zowat in mijn broek van spanning toen we erheen gingen. En als slagroom op de taart mocht ik na de wedstrijd nog een lay-up lopen op het veld (uiteraard ging ie raak).
Deze wedstrijd heb ik bezocht blijkbaar: Charlotte Hornets/Orlando Magic NBA recap on ESPN - assets.espn.go.com
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Zojuist mijn ticket geboekt voor 14 Maart a.s. naar Barcelona voor 3 maanden verblijf op ons landgoed in Tortosa. Doelen;
Veel sporten, stoppen met roken, onderhoud plegen, boek schrijven, hiken, bootcampie maken en heerlijk ff tot mezelf komen.
Even 3 maanden geen luxe, geen films, geen telefoons (alleen voor nood), geen laptops, niks nada noppes. Gewoon back to basic en genieten van de rust en de mooie omgeving.
Heb er zin in 
p.s. voor foto's van het landgoed zie topic(permalink) De Site >> Gebruikers >> MovieMeter User Pics
Ik zeg alvast Adios Amigos! Hasta alrededor de tres meses

606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik zeg alvast Adios Amigos! Hasta alrededor de tres meses
david bohm
-
- 3074 messages
- 3439 votes
Binnenkort wil ik op vakantie. Sowieso naar Spanje omdat ik de taal spreek en de cultuur waardeer.
Nu zit ik te denken aan Alicante. Is dat wat? Zijn hier mensen die daar al geweest zijn?
Ik hoor graag ervaringen! Of heb je een andere tip in Spanje? Ik hoor het graag!
Gracias de antemano.
PS Córdoba, Granada, Sevilla, Murcia, Málaga, San Sebastian, Valencia, Madrid, Mallorca, Barcelona ben ik al geweest liefst ga ik nu naar een andere stad.
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
Ik ken Alicante behoorlijk goed mag ik wel zeggen, kom er een paar keer per jaar voor werk.
Ik vind het zelf een erg fijne stad. Groot en compact tegelijk met alles in de buurt. Zelfs het stadsstrand is fijn. En veel prettig eten en drinken. Ook goed bereikbaar met de luchthaven vlakbij.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Waar ik altijd heen ga voor 4 weken is Fuengirola, erg mooi plaats en super mooi strand.
david bohm
-
- 3074 messages
- 3439 votes
¡Vale!
Gracias Kos + 606.
Het wordt Alicante! Donderdag polsen wanneer ik gemist kan worden en gelijk boeken.
Hoppa!
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Uitgaande van 3 Maanden Spanje, heb ik het een klein maandje volgehouden. De belangrijkste werkzaamheden zijn verricht op ons landgoed in Tortosa, en vanaf heden ben ik weer actief hier op MM. Door persoonlijke redenen kon ik niet langer blijven dan een Maand. Maar goed, ik ben wel poepie bruin en heb veel doelen bereikt. O.a het verzorgen van het landgoed, genoten van de stilte, de natuur, veel sightseeing gedaan, mijn Spaanse taal een beetje opgeschroeft en om niet te vergeten; elke dag heerlijk gegeten en naar het strand geweest.
So far 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Binnenkort wil ik op vakantie. Sowieso naar Spanje omdat ik de taal spreek en de cultuur waardeer.
Of heb je een andere tip in Spanje? Ik hoor het graag!
. Misschien Tortosa? 25min rijden vanaf Tortosa heb je een mooi, rustig en toeristisch stadje. En een mooi Strand: Sant Carles! (zie foto's)

mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
movie-addicted,gezellig dat je er weer bent.
Mooi op tijd ook voor de top 1000.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Yes yes Mar, 3 maanden werden het helaas niet! maar terug zijn heeft zijn voor en nadelen. Ik zeg maar zo, het leuke van vertrekken is het thuiskomen.
Anyway, 15 April hé? de uitslag! ik ben benieuwd wat The One Ring er van gebakken heeft!
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
Ik ben ook benieuwd,15 april is de deadline...wanneer the one ring de uitslag
plaatst weet ik niet.
Inderdaad is het dan ook wel weer lekker om thuis te zijn,nu nog wat beter weer.
$pecial
-
- 1147 messages
- 553 votes
Aanstaande zondag voor ruim 7 weken naar Thailand! Allereerst Bangkok en dan zien we wel verder. In deze 7 weken ook nog naar Hong Kong en Macau. Ben benieuwd!