• 178.096 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.961 votes
Profile

Vakantie

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

gillie24 wrote:

Ik vond het wel een leuke stad.

Vanuit St. Pete zijn Orlando en Miami beide redelijk te doen, redelijk centraal.

NW kennende: Wedstrijdje van de Rays meepikken en als hij later in het jaar gaat: Buccaneers!

A's - Giants! Nice! Have fun!

Rays zal ik zeker wel mee willen pikken (wat betreft football zou ik voor de Dolphins gaan). Ja, vond de liggen oo kwel ideaal .

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Dali museum inderdaad in St. Pete. Zeker de moeite waard!

Spring Breakers en Hudgens? Ik had het kunnen weten Wat vind je vriendin eigenlijk van je obsessie? Of ga je samen met AHWA?

Dolphins is natuurlijk ook leuk. Marlins niet?

Louisiana en New Orleans (Saints) staan bij mij ook hoog op het lijstje.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

New Orleans lijkt me sowieso al een hele happening. Doe het niet voor sportieve redenen maar Saints/Hornets zou ik wel meepikken als het kon. Dolphins en Marlins zijn ook een optie, ik pik zoveel mogelijk mee.

Ik ben single dus misschien plan ik het wel tijdens Spring Break in .

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Naomi Watts wrote:

New Orleans lijkt me sowieso al een hele happening. Doe het niet voor sportieve redenen maar Saints/Hornets zou ik wel meepikken als het kon. Dolphins en Marlins zijn ook een optie, ik pik zoveel mogelijk mee.

Ik ben single dus misschien plan ik het wel tijdens Spring Break in .

Over happenings gesproken! Salou is er niets bij.

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Rianneke Dan je vriendin was, zeker in de war met een ander.

M.b.t. New Orleans: Met een dochter van nu bijna 10 zal dat voorlopig niet reëel zijn. Als het al de VS wordt, dan ligt een Disney-vakantie voor de hand. En sportwedstrijden bezoeken met vriendin en dochter: zie ik ook niet gauw gebeuren.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat heb je goed gelezen, al is dat inmiddels niet meer zo en mijn obsessie had er niks mee te maken . Ook geen zaak die je graag openbaar maakt.

Begrijp ik volledig

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Snap ik.

Dat je dan in Florida een nieuwe vriendin mag vinden, al lijkt mij een 'Spring break-girl' er niet een voor de lange termijn. Je kunt er wel een heleboel plezier aan beleven

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

gillie24 wrote:

Ik vond het wel een leuke stad.

Vanuit St. Pete zijn Orlando en Miami beide redelijk te doen, redelijk centraal.

Toen ik daar (St Petersburg) jaren geleden kwam, viel het meteen op dat het grootste gedeelte van de bevolking uit zwarte Amerikanen bestond.

Het leek welhaast of er geen blanken woonden

Het was een gewaarwording waar ik wel even aan moest wennen, haha.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Brix wrote:

(quote)

Toen ik daar (St Petersburg) jaren geleden kwam, viel het meteen op dat het grootste gedeelte van de bevolking uit zwarte Amerikanen bestond.

De helft van de Amerikanen is ook zwart. In Louisana en andere Zuidelijke staten zijn er ook meer zwarten dan blanken. Ik raad jou een tripje naar Afrika of het Caribisch gebied bij deze af, ik vrees dat je dan helemaal niet kan wennen

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Ja, dat klopt natuurlijk.

Maar het viel nergens in Florida zo op als juist daar vond ik.

Mijn "basis"was destijds drie weken lang Titusville, vlak bij Cape Kennedy.

Daar logeerde ik bij familie.

Van daaruit, met huurauto, uitstapjes naar Orlando, St.Petersburg, Daytona en nog meer plaatsen gemaakt, met overnachtingen in motels.

Disney World, Sea World, Sunken Gardens, Bush Gardens, Circus World, The Ringling Bros. circus musea, Daytona Beach, en wat weet ik al niet meer bezocht.

Ik had het niet willen missen.

Edit:

In Jamaïca verwachtte ik niet anders dan dat de bevolking een donkerder kleurtje zou hebben, dus dat deed niet zo onwennig aan, haha.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Florida is prachtig, maar zeker niet het mooiste gedeelte van de VS. Het westen van de VS is nog veel diverser en heeft eigenlijk alles. Als ik er zo over nadenk: Het wordt tijd dat ik ga emigreren!

Wat doe ik hier nog?

Ze kunnen in Jamaïca in ieder geval wel sprinten!

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

gillie24 wrote:

Ze kunnen in Jamaïca in ieder geval wel sprinten!

Zeg dat wel, zelfs met de bobslee zijn ze daar snel (als we Cool Runnings mogen geloven tenminste )

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Brix wrote:

(quote)

Een beetje net als Rotterdam dus

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

@jarno1975;

Haha, alleen met beter weer.

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

gillie24 wrote:

De helft van de Amerikanen is ook zwart.

.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Brix wrote:

Ja, dat klopt natuurlijk.

Maar het viel nergens in Florida zo op als juist daar vond ik..

Ik verbaasde me vooral over de hoeveelheden palmbomen toen ik landde in Orlando. Verwacht je toch niet in Amerika.

• 10971 messages
  • 2790 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Ik verbaasde me vooral over de hoeveelheden palmbomen toen ik landde in Orlando. Verwacht je toch niet in Amerika.

Niet? Als je aan Florida of Californie denkt denk je toch palmbomen. Tenminste ik wel

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Florida zeker. Dat is bijna een aaneenschakeling aan palmbomen en bikini's. Californië kent dan wel meer diversiteit, maar ook daar denk je aan palmbomen lijkt me.

• 10971 messages
  • 2790 votes

Zuiden van Californië zeker (LA San Diego). Santa Monica, Venice Beach, Malibu, Long Beach, Sunset Beach zijn toch redelijk bekende plaatsen met volop palmbomen.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

kos wrote:

(quote)

.

Van alle baby's die in de VS geboren worden is meerr dan 50% niet blank. Het percentage daarvan wie niet weet wie de vader is, ligt een stuk hoger .

Maar in totaal ligt het % een stuk lager, daar heb je gelijk in.

Palmbomen zijn er echt wel, ik denk dat jullie door al die bikini's nogal afgeleid zijn

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het lijkt soms zo maar volgens de laatste statistieken is 80% blank, en zo ongeveer 12% zwart. Valt ook wel mee dus .

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

63% is blank, 37% is zwart of gekleurd.

Maakt verder ook niet uit: Amerika is geweldig vanwege zijn cultuur, natuur, sport(mentaliteit) en ook niet te vergeten: de film- en tv-wereld. Zonder de VS valt er veel minder te discussieren hier op MM

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Overigens komen de meeste niet-blanke Amerikanen uit Latijns-Amerika.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Knisper wrote:

Overigens komen de meeste niet-blanke Amerikanen uit Latijns-Amerika.

True.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En midden-Amerika ook nog. Aantal Mexicanen is toch behoorlijk groot meen ik.

De VS, is het walhalla voor eigenlijk alles .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh jongens, het begint weer te kriebelen zeg, zeker als ik dit allemaal zo lees. Wij hopen volgend jaar weer te kunnen gaan. Vriend is een groot basketbal liefhebber dus hij moet en zal wedstrijden bijwonen in New York. Dat belooft wat...

Eerst maar even sparen.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

jarno1975 wrote:

(quote)

Niet? Als je aan Florida of Californie denkt denk je toch palmbomen. Tenminste ik wel

Bij Miami of Key West wel. Of andere tropische oorden. Als ik land met het vliegtuig in Orlando denk ik niet aan palmbomen wanneer ik het vliegveld uit loop nee Gelukkig waren ze er dus wel haha. Bij Florida denk ik verder vooral aan de Everglades en daar ben ik ook geen palmbomen tegen gekomen.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Elineloves wrote:

Oh jongens, het begint weer te kriebelen zeg, zeker als ik dit allemaal zo lees. Wij hopen volgend jaar weer te kunnen gaan. Vriend is een groot basketbal liefhebber dus hij moet en zal wedstrijden bijwonen in New York. Dat belooft wat...

Eerst maar even sparen.

Basketbalseizoen wel grotendeels in de winter. Kun je beter de Yankees gaan bekijken in juli of augustus.

Wat is Nederland toch eigenlijk een k*tland!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik moet onder lichte dwang toch echt mee naar de New York Knicks....

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat moet een baketballiefhebber nou in New York .

edit: Oh ja, de Brooklyn Nets .

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Waarschijnlijk vanwege Madison Square Garden

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.