• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.072 votes
Profile

Vakantie

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Le Edzel wrote:

maar zonder ondertiteling erbij wordt dat geen succes haha.

Komt wel goed. Meestal zijn Chinese (Aziatische) films met bijgesloten Engels ondertiteling.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Dat is vaak niet zo als je ze in het land zelf koopt. In Japan was dat in ieder geval niet zo.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Persoonlijk ben ik zelf nog nooit echt een Chinese film tegen gekomen, waarvan er geen Engels ondertiteling bij zat. In China zijn ze veel meer met Engels bezig. Maar zou best kunnen hoor dat films uit Japan vaak niet met Engels ondertiteling zijn

(p.s. in Hongkong zijn Chinees en Engels 2 officiële talen)

Anyway, @t Le Edzel i'm jealous! Have fun in Beijing

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Chinese dvd's in China zelf of via internet? In Japan spreken ze nauwelijks Engels inderdaad.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

In het verleden heb ik wel eens wat films uit China bestelt op Amazon.com, uiteraard met bijgesloten Engels ondertiteling. Dus niet door amateurs vertaald of softsubbed (internet) maar ik weet wel een ding zeker dat ze in China wel degelijk Engels spreken. Meestal wel in gebieden waar veel toeristen komen dan. Als je meer door de streken heen trekt word het wat minder, en word er zeer gebrekkig Engels gesproken. Haast niet verstaanbaar.

(vlgs mijn zwager dan, die veel zaken doet met Chinezen import/export)

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Via internet bestellen is niet echt een probleem, maar in het land zelf in een dvd-kopen met Engelse subs lijkt me wat moeilijker.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Dat kan best en ik geloof je ook zeker! (alleen ik kan dat niet beamen, omdat ik zelf nooit in China ben geweest of Japan) Ik heb het min of meer van horen, zien, zeggen.

Le Edzel

• 879 messages
  • 2624 votes

We (ik) zullen het wel zien! 12 april vertrek, dus nog heel even geduld hebben. Uiteraard zullen er hier weer wat fototjes verschijnen tegen die tijd.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Zojuist mijn ticket geboekt voor 14 Maart a.s. naar Barcelona voor 3 maanden verblijf op ons landgoed in Tortosa. Doelen;

Veel sporten, stoppen met roken, onderhoud plegen, boek schrijven, hiken, bootcampie maken en heerlijk ff tot mezelf komen.

Even 3 maanden geen luxe, geen films, geen telefoons (alleen voor nood), geen laptops, niks nada noppes. Gewoon back to basic en genieten van de rust en de mooie omgeving.

Heb er zin in

p.s. voor foto's van het landgoed zie topic(permalink) De Site >> Gebruikers >> MovieMeter User Pics

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Ik had het destijds al gelezen Movie-Addicted. Er waren toch plannen om een camping te beginnen? Avontuurlijk plan in ieder geval! Ga je daar alleen naar toe?

PS: Met een permalink kun je eenvoudig linken naar de betreffende post. Zo dus:

De Site >> Gebruikers >> MovieMeter User Pics

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Thanks voor de permalink Jarno (aangepast)

Én jeps ik ga in mijn eentje. In die 3 maanden krijg ik natuurlijk wel af en toe een paar dagen vrienden en/of familie op bezoek, maar hoofdzakelijk verblijf ik daar alleen. Dit ook omdat de rest van mijn familie en vrienden gewoon een 9 till 5 job hebben, en ik werk zelf 7 dagen in de week gemiddeld 35u in de Catering (bedrijf van mijn moeder en ik) En aangezien ik NU de kans heb om er een tijdje tussen uit te knijpen (dit mede doordat wij momenteel ook minder afnemers van de maaltijden hebben), doe ik dat

Óok een van de redenen is, dat ik niet meer met zekerheid kan zeggen of ik wél verder wil in de Catering (na die 3 maanden). En zoals eerder ook gezegd, wellicht daar een Camping of iets in die zin wil gaan beginnen. Maar daar komt veel bij kijken. Ik zal het avontuur eerst aan moeten gaan en veel in de omgeving moeten verkennen (want je moet natuurlijk wel wat te bieden hebben, wil je daar wat gaan beginnen in de toekomst)

Het is nog allemaal even koffiedik kijken... en ik/wij/we hebben er geen haast bij

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

@ Movie-Addicted:

Een goede reis en fijne tijd gewenst.

Succes met de camping plannen.

En weer behouden terugkomen hoor

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

@ Movie-Addicted: Heel veel plezier, en heelhuids weer terug komen he

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

@movie-addicted

veel plezier en ik hoop dat je de innerlijke rust kan vinden en over een paar

maanden weet hoe je verder wil met je leven.

(ik had ook het een en ander gelezen in andere topics en best pittig hoor..)

maar geen internet?hoe moet het dan zonder mm?

in ieder geval maak er wat van

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

mar007 wrote:

@movie-addicted

maar geen internet?hoe moet het dan zonder mm?

Ik probeer daar wel een internet café op te zoeken, want ik wil sowieso de top 1000 project van TOR in de gaten houden, en soms mijn email checken (maar eigenlijk wil ik zo min mogelijk gebruik maken van: ja ik noem het even luxe)

Anyway,

@t Brix, 606, en Mar: Bedankt voor jullie positieve feedback!

Gaat allemaal goed komen, heb er zin in! Begin volgende week alleen nog even de belangrijke zaken afronden zoals: rekeningen en bekeuringen betalen, maaltijdschema's maken, rijbewijs ophalen (moest verlengd worden) mijn klerenkast overhoop halen, spullen inpakken, en nog even naar de drogist voor eventuele kwaaltjes. Oja en om niet te vergeten naar de Action! voor een wekkertje, batterijen, zaklamp, dagboek, schrijfgerei, noem maar op!

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

*jaloers*

Klinkt helemaal te gek! Veel plezier!

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Thnx

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Movie-Addicted wrote:

@t Brix, 606, en Mar: Bedankt voor jullie positieve feedback!

Ik weet wat het is om lang ergens anders te zijn !!! Ik ben 14 maanden in Winterberg (Duitsland) geweest, heb veel geleerd ook heb ik mezelf leren kennen.

• 10971 messages
  • 2790 votes

Vandaag tickets ontvangen voor de San Francisco Giants vs Oakland Athletics. Zin in!!

(afbeelding)

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Dat ziet er goed uit Jarno, mooie vooruitzichten is het alleen de wedstrijd of pak je daarnaast ook paar dagen vakantie mee?

• 10971 messages
  • 2790 votes

Het is onderdeel van een vakantie van 3 weken. We zijn eerst 3 dagen in San Francisco en gaan vervolgens 17 dagen met een camper door West Amerika trekken. Daarna zijn we nog 2 dagen in LA.

Zie ook: permalink

Mmm, geen idee waarom die pernalink nu niet werkt. Nouja moet je maar even zoeken in dit topic

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Sounds Nice! permalink werkt, ik ga ff kijken

Edit: gekeken. Leuke route. De Grand Canyon lijkt mij al een hele ervaring opzich!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Het gaat bijna gebeuren Movie-Addicted, ben je er helemaal klaar voor

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Goeiemorgen Martijn! Jeps, vandaag nog ff de puntjes op de i zetten (ff naar de kapper e.d), vanacht vroeg me nest uit om de trein naar Schiphol te pakken (hopelijk rijden ze een beetje optijd ivm sneeuwval) en dan om 7.30u morgenochtend vliegen naar Barcelona (ook hopende op geen vertraging)

Heb er zin in!

• 10971 messages
  • 2790 votes

Goede reis MA en veel plezier de komende 3 maanden!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

jarno1975 wrote:

Vandaag tickets ontvangen voor de San Francisco Giants vs Oakland Athletics. Zin in!!

(afbeelding)

Oakland Athletics . Jaloers!

Verenigde staten gaat het voor mij pas volgend jaar worden. Nu al aan het plannen, zoveel opties. Gaat in ieder geval Florida worden, thuisbasis in St. Pete iig.

• 10971 messages
  • 2790 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Oakland Athletics . Jaloers!

Verenigde staten gaat het voor mij pas volgend jaar worden. Nu al aan het plannen, zoveel opties. Gaat in ieder geval Florida worden, thuisbasis in St. Pete iig.

Cool! Wij zijn in december 2011 ook in Florida geweest (dat was onze eerste Amerika ervaring). We zaten toen in Orlando en hebben voornamelijk de pretparken gehad. We zijn toen helaas ook maar 8 dagen geweest.

Waarom specifiek St. Petersburg als ik vragen mag?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Heb St. Petersburg zelf verder niet als een enerverende stad ervaren. Maar zal wel sport gerelateerd zijn...

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Ik vond het wel een leuke stad.

Vanuit St. Pete zijn Orlando en Miami beide redelijk te doen, redelijk centraal.

NW kennende: Wedstrijdje van de Rays meepikken en als hij later in het jaar gaat: Buccaneers!

A's - Giants! Nice! Have fun!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

jarno1975 wrote:

Waarom specifiek St. Petersburg als ik vragen mag?

Locaties bezoeken van Spring Breakers zal o.a. centraal staan, dus vandaar St. Pete gekozen en dan nog Sarasota meepikken (Ringling College of Art and Design) en het Salvador Dali museum schijnt ook in St. Pete te staan.

Echt de grotere steden, de National Parks tours, mijn geliefde Louisiana komen een andere keer wel. Eerst een vakantie die in het teken staat van mijn obsessie .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.