- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Zo te zien werd het inderdaad tijd om te vertrekken Martijn 
Weer eens iets anders dan zonnige plaatjes, maar ook mooi.
Toen zagen de ook de water sporters.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Onlangs terug gekomen uit het magische IJsland. Erg mooi land is dat!
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
@Macmanus
Daar heb je toch zeker wat sfeervolle foto's aan overgehouden ? 
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ijsland is tof, vorig jaar ook geweest in de winter
Heb je ook het noorderlicht gezien?
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Helaas geen geluk gehad
Wel een mooie sterrenhemel, condities waren perfect maar geen geluk helaas. Komt zeker wel een keer!
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Wij ook niet, halve nacht in de vrieskou gestaan met 50 chinezen die in ieder wolkje het Noorderlicht dachten te zien. Wel een avontuur op zich hoor maar toch jammer had dat graag eens willen meemaken.
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
Enkele foto's van mijn roadtrip door Florida, USA. Onderstaande foto's zijn oa. genomen in Wakulla Springs, Key West, Key Largo, de Everglades en Bahia Honda State Park

Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
@ Macmanus & Le Edzel:
Enorme temperatuurverschillen en landschappen, maar allemaal schitterende foto's 
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
Thanks!
IJsland staat bij mij ook erg hoog op het lijstje voor 2013! Als ik de foto's van Macmanus zie, wordt deze drang enkel weer groter!
ibendb
-
- 5037 messages
- 3218 votes
Binnen een dik uur vertrekken we naar Amsterdam voor twee dagen. Voornamelijk voor het Carré Kerstcircus, maar we gaan proberen om The Amsterdam Dungeon en Madame Toussauds te zien.
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
@ibendb : Circusliefhebbers in de familie Iben? 
Het is een sterk programma dat Carré dit jaar heeft te bieden.
Veel plezier gewenst.
Toevallig vandaag op TV NED2 > 22:10 uur >Het uur van de Wolf: Circushart. De Droom van Oscar Carré.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3218 votes
Mijn grootouders zijn verslaafd aan circus. Ikzelf ben er geen grote fan van, maar Dat wij eens meemogen is natuurlijk erg leuk.
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
De grootouder zouden van mijn leeftijd kunnen zijn, misschien ken ik hen zelfs wel als ze "verslaafd" zijn aan circus. 
Jarenlang in het circus gewerkt, in België en (kort) in Frankrijk.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3218 votes
Wauw. Leuk. Wat deed je allemaal, daar in het circus?
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Ik ga er verder op in via een PM bericht Iben, anders raken we te ver off-topic hier.
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
De dagen voor kerst, 22 - 24 december, weer naar Parijs gegaan. Altijd erg leuk, zo rond de kerstdagen. Helaas ook heel erg druk, maar dat mocht de pret wederom niet drukken. Parijs is eigenlijk een ieder jaar terugkerend tripje. De 3 uur rijden is ook niets uiteraard.
De volgende trip moet nog geboekt worden, dit gaat waarschijnlijk een trip naar Beijing worden. Iemand ervaringen in Beijing?
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Vannacht een weekje naar Gran Canaria.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
@t Lefgozer: Dat zijn mooie berichten! 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Voor het eerst in het buitenland tijdens oud en nieuw, is ook weleens lekker. Eindelijk geen stress om te bedenken waar je heen moet tijdens de jaarwisseling (en welke vriendengroep/familie je in de steek laat)!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Vandaag onze laatste boeking gedaan voor de rondreis door West Amerika. Het hotel in LA. We zitten in het Loews Hollywood Hotel pal naast het Kodak Theatre (heet tegenwoordig Dolby Theatre) aan Hollywood Boulevard, de locatie waar de Oscar uitreikingen plaatsvinden 
Nog 5 maanden geduld hebben maar we hebben er echt zin in!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Meh, ik wil ook!
Moet echt weer gaan sparen ervoor.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Wij slaan de lange vliegreizen nog maar even over, want ver vliegen met een baby zie ik nog niet zo zitten. Eerst maar eens wat dichterbij huis op vakantie, al gaat het wel weer kriebelen als ik hier de vakantieplannen lees.
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
Alright! Wij (mijn vriendin en ik) hebben zondag een trip naar China geboekt! Vanuit Beijing een hoop excursies etc. Ben heel erg benieuwd, daar het de eerste keer is dat ik naar Azië ga.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Lijkt mij geweldig Le Edzel! Wellicht kom je naast de mooie bezienswaardigheden ook nog wat Aziatische films tegen op Markten e.d.
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
Dat lijkt mij ook! Grote kans uiteraard, maar zonder ondertiteling erbij wordt dat geen succes haha.