- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Ze zijn weer mooi. Leuke reisjes maak je.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Hele mooie foto's Halcyon! Dit doet me denken aan onze rondreis door Noorwegen in 2009.
Voor de mensen het wat dichter bij huis willen houden zeker een even mooi alternatief voor Canada.
Paar impressies van toen:

Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes

Al die foto's... Ik moet echt ergens heen binnenkort.
Allemaal geweldig mooie foto's.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
@ jarno1975: waar in Noorwegen ben je allemaal geweest? Zelf heb ik in 2008 het Peer Gynt-pad gedaan (Besseggen, Jotunheimen).
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Wauwww dat ziet er prachtig uit, ik moet ook eens snel naar Noorwegen!
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Prachtig jarno !!
Die brug 
Maar voordat ik m'n vriendin op zo'n gevaarlijk plekje zou fotograferen, deed ik toch eerst een touw om haar heen 
-
- 10971 messages
- 2790 votes
We hebben een rondreis gemaakt. Via Denemarken over de brug naar Zweden. Via Oslo naar Hammar, Lillehammer, Røros, Flåmsbahn, Bergen, Prekestolen, Keragbolten.
Echt een van onze mooiste vakanties geweest.
thunderball
-
- 5880 messages
- 1414 votes
Vorige week een week naar Limburg geweest.
Het meest verschrikkelijke wat Limburg te bieden heeft: Aardbeienland! The horror, the horror! 
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Prachtig jarno !!
Die brug 
Maar voordat ik m'n vriendin op zo'n gevaarlijk plekje zou fotograferen, deed ik toch eerst een touw om haar heen
Die brug is een van de vele bruggen die daar allerlei eilandjes verbindt en is ooit uitgeroepen tot de mooiste weg ter wereld. Hij heet de Atlantic Road.
Hier zie je een overzichtsfoto daarvan en een hoe het er bij wat onstuimiger weer uit ziet

Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Niet om haar nek neem ik aan 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@ Joy4ever: Nee, echt niet, ik had 'middel' erbij moeten zetten. (hoewel, ik heb eens een vriendin gehad...
)
@ jarno> Waauw !!!
Ik ben zeer onder de indruk!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vorige week een week naar Limburg geweest.
Het meest verschrikkelijke wat Limburg te bieden heeft: Aardbeienland! The horror, the horror!
Lol, in Horst is dat toch? Is niks dus?
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Horst?
Dat is toch niet echt Limburg, het heuvelland in !
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Of een middagje het Vrijfhof op als het zonnetje schijnt, dan ben je horrorland zo vergeten. 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Morgen een tripje Jeruzalem; een beetje vakantie in eigen land. 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Terug vanuit Malawi, Afrika! Hoewel ik me nog niet echt thuis hier voel heb ik 1 ding zeker gemist: films! Iemand nog een leuke update van de laatste 2 maanden
?
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Niet echt vakantie, maar we hebben via Radio 538 gratis kaartjes weten te bemachtigen voor het 20-jarige bestaan van Disneyland Parijs op 28 september. Disney Studio Park is dan heel de avond open en van 12 tot 2 uur is er een optreden van Armin van Buren. F1 hotelletje geboekt voor 30 euro.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
Vanavond vertrekken wij naar Canada voor een 8-tal dagen. Eerst blijven we 2 dagen bij de familie daar en dan vertrekken we met het vliegtuig richting Jesper. Hierna rijden we door naar Banff en bezoeken we het Banff National Park, Lake Louise en de ice glacier. Verder doen we ook een soort trekking tocht met een gids.
Dus je zal een week niks van mij horen.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@ibendb:
Een geweldige vakantie en goede reis gewenst,
Het zal beslist geweldig worden.
Hopelijk krijgen we achteraf wat foto's te zien?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Terug vanuit Malawi, Afrika! Hoewel ik me nog niet echt thuis hier voel heb ik 1 ding zeker gemist: films! Iemand nog een leuke update van de laatste 2 maanden
?
En veel Plezier gewenst ibendb.
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Limburg is horrorland.
Oppassen jij.
Ik heb 't juist erg naar mijn zin in Limburg.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
@Brix: Dank je. En natuurlijk krijgen jullie foto's te zien. 
@606: Dank je wel!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Nog een week of 5 dan ben ik aan de beurt voor vakantie, dik 4 weken even mijn bolleke leeg maken.
Energie opkrikken en even genieten.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Spanje? Griekenland?
Zuid Spanje ( Fuengirola )
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Met de auto? Groepje vrienden?
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Als je maar plezier en veiligheid beleeft. En zo te lezen ben je best een levensgenieter. We wachten met smart af op leuke foto's wanneer je terug bent, 606