- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
@HJS: daar wil ik ook nog wel eens heen. Lijkt me ook erg mooi. Eerste keer Amerika?
Afgelopen december zijn we naar Orlando, Florida geweest. Erg mooie ervaring en de eerste keer in Amerika voor ons maar zeker niet de laatste.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Jij meer dagen minimaal 2 a 3 toch ? en ja tijd gebonden wel.
Tot nu toe weinig slechte ervaringen met vliegen.
Ieder zijn eigen vakantie plannen natuurlijk, wens ja natuurlijk erg veel plezier.
2 Dagen inderdaad, het is 1600km. Meestal rij ik de eerste dag ca 1000km. Dus dan komen we de 2e dag in de loop van de middag aan.
Heb zelf ook vliegvakanties gedaan, ook niks mis mee.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4895 votes
Top Harm Jan, erg leuk. Red Rock Canyon ook niet skippen, moet ik ook echt zien. Als ik naar de states ga proberen mee te pikken al heeft New Orleans dan wel de hoogste prioriteit. National Conservation Parcs zijn echt een must ja.
Moet sowieso nog ff een route uitstippelen waar we allemaal langsmoeten. In L.A. moet ik sowieso ook ff over Mulholland Drive rijden natuurlijk.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
2 Dagen inderdaad, het is 1600km. Meestal rij ik de eerste dag ca 1000km. Dus dan komen we de 2e dag in de loop van de middag aan.
Heb zelf ook vliegvakanties gedaan, ook niks mis mee.
Ook HJS erg veel plezier gewenst alvast.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4895 votes
@HJS: daar wil ik ook nog wel eens heen. Lijkt me ook erg mooi. Eerste keer Amerika?
Afgelopen december zijn we naar Orlando, Florida geweest. Erg mooie ervaring en de eerste keer in Amerika voor ons maar zeker niet de laatste.
Wij zaten te dubben tussen Florida en dit, hebben we toch hier maar voor gekozen. Valt ook zoveel te zien. Ik ben bang dat dit de 1e van de vele keren zal zijn. L.A. en Las Vegas (sowieso de USA) hebben met altijd heel erg getrokken.Ook HJS erg veel plezier gewenst alvast.
movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
Ik heb 't hier niet gemeld. Maar in 27 april was ik ook in de USA en begon ik ook In LA. Zo ben ik door Californië, Nevada en Arizona een stuk gereisd. Ik was uiteraard ook in Las Vegas geweest, maar daar heb ik geen foto's van omdat ik daar vorig jaar al wat foto's van had gemaakt. Ik zet de foto's ook hier op de site omdat ik dat gezegd heb tegen Brix. Dit is wel een kleine verzameling natuurlijk.
Walk of Fame.
Death Valley:

Dit was bij de laatste dag in LA, bij een strand met opvallend veel Mexicanen.

606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Mooi Foto's om jaloers op te zijn, ik kan er niet heen is veel te duur.
En aangezien ik geen werk heb wordt het extra lastig.
movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
Vorig jaar waren we in een ander gebied. En die foto's waren veel mooier en indrukwekkender. Jammer dat het moeilijk voor je is om daar heen te gaan. Het is echt een top land.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Have fun HJ. Wil volgend jaar ook die kant op om een rondreis te maken door het westen van de VS. Dit jaar wat dichterbij huis, komend weekend Brussel en in September 2 weken Portugal.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
Veel plezier, HarmJanStegenga! Eind augustus ga ik ook (ongeveer) die kant op. Naar Canada. We zijn van plan om Simcoe, Lake Louise en een klein deel van de Rocky Mountains te bezichtigen. Het is wel erg druk om in 10 dagen te doen, maar ik zie het zitten.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Mooie foto's movie acteurs! Mijn broer heeft een aantal jaar geleden dezelfde trip ondernomen (ik herken een aantal van de plaatsen) en was daar ook erg van onder de indruk. Sowieso vind ik Amerika een erg interessant land om heen te gaan, ben vorig jaar zelf naar New York gereisd en dat was echt de moeite. Ook veel plezier trouwens aan HarmJanStegenga en ibendb. Canada is een bestemming die ik ook wel eens zou willen doen.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@ movie acteurs
Mooie plaatjes en herinneringen 
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Ben momenteel een NY - Philly - Boston - Washington tripje aan t plannen voor na de zomer.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Zeer jaloers op iedereen die naar Amerika gaat of is geweest. Hoop er zelf ook nog ooit naartoe te gaan, of te emigreren naar een rustig buitenwijkje.
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Ja, dat bedoelde ik ook.
. Al is het nog wat zoeken qua volgorde. uit dezelfde stad vertrekken als aankomen is wel een stuk goedkoper vaak.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Wow, wat een ultieme trip, kos! Als ik nu de keus had een deel van USA te zien zou ik ook voor New England gaan geloof ik.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Heb een aantal jaar geleden de combo NY - Boston gedaan. Twee erg verschillende steden. Na de adrenalinerush die NY is was het rustige Boston een verademing 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Heb een aantal jaar geleden de combo NY - Boston gedaan. Twee erg verschillende steden. Na de adrenalinerush die NY is was het rustige Boston een verademing
True that. Als heb je in het oude gedeelte van Manhattan ook erg fijne rustige stukken.
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Manhattan ga ik sowieso vermijden dit keer. Liefst alleen Brooklyn.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Zuidelijk Manhattan (niet wall street) en langs de oevers (zuid)oost en (zuid)west blijft altijd prachtig ronddwalen als je het mij vraagt.
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Ja hoor, is ook zo. Maar ik heb maar een beperkte tijd en dat gedeelte ken ik inmiddels wel.
DBTim
-
- 854 messages
- 1151 votes
Ooit wil ik voor een paar maanden een appartement oid huren in de buurt van Washington Square Park in New York, echt prachtig daar en heb m'n hart er verloren ghehe 
Net met m'n broer een city tripje naar Londen geboekt, we vertrekken de 16e al en komen de 20e terug. Echt veel zin in. Iemand nog tips over interesante en mooie plekjes in Londen?
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
Piccadilly Circus, Leicester Square, De West End is een aanrader, The Movieum of London, The London Dungeon, Millennium-, London- en Towerbridge, St. Pauls Cathedral, Shakespeares Globe, Camden Town (wel wat verder van het centrum),...
Dit zijn dingen die wij in vijf dagen hebben gedaan. Ook de Hop-on/Hop-Off bussen zijn een must.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Net terug van een road trip door Canada. Hieronder een overzichtje van de vele mooie dingen die ik gezien heb:

Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Schitterend Halcyon !
Overweldigend is wellicht nog een betere uitdrukking 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik wil toch ooit ook eens naar Canada geraken, prachtig land lijkt me. Erg mooie foto's!