• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.239 actors
  • 9.373.991 votes
Profile

Vakantie

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nu ik er bij nadenk klopt dat wel, maar wat betreft Amerikaanse meiden is dat natuurlijk een no brainer .

Fortune

• 4316 messages
  • 2772 votes

Naomi Watts wrote:

Nu ik er bij nadenk klopt dat wel, maar wat betreft Amerikaanse meiden is dat natuurlijk een no brainer .

Pun intended.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

laundromat wrote:

vind dat wel gezellig!

Ik ben in het verkeerde land geboren. Ergens is iets mis gegaan.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Moet altijd wel lachen als Nederlanders altijd maar zeiken over medelanders in het buitenland en hun gewoonten, rare vorm van de eigen nationaliteit naar beneden trekken en andere de hemel inprijzen.

In noodsituaties komen de ware eigenschappen bovendrijven. Ik heb toen orkaan Emily in Mexico vol over ons heenkwam met ons groepje en veel andere nationaliteiten moeten schuilen in een oude discotheek dat als enige betonnen gebouw groot genoeg was. 24 uur lang opgesloten zonder airco, veel teveel mensen in een veel te krappe loei-hete ruimte, dus onderlinge irritaties en ruzies. Best heftige toestanden want de glazen koepel kwam op een gegeven naar beneden zeilen.

De verschillen tussen nationaliteiten werden erg duidelijk. Degenen die voordrongen in de rij voor wat voedsel waren bijna stuk voor stuk Fransen (zelfs ten koste van kinderen) en schraapten bij het leven. Vreselijk aanstellerig, luidruchtig en egocentrisch gedrag. Groepjes Italianen die geen millimeter wilden wijken voor nieuwe mensen die werden binnengebracht, dan heb je het dus ook over ouderen en kinderen. De meeste Amerikanen hysterisch alsof de aarde verging maar puntje bij paaltje staken er maar 2 of 3 hun klauwen uit om te helpen en iets te doen.

Aan het gedrag kon je 9 van de 10 keer goed raden welke nationaliteit het was. De enigen die de Mexicanen actief hielpen bij het organiseren en het barricaderen van deuren en ramen waren Nederlanders en Belgen die eigenlijk allemaal kalm bleven, en een verdwaalde Fransman en Amerikaan. Ook toen de orkaan bezig was naar buiten gegaan om losgerukte platen tegen grote raampartijen beter vast te schroeven terwijl binnen o.a. de Franzosen ruzie maakten om de paar blowers die er waren Is na afloop van de orkaan nog erg gezellig geworden.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Op zulke momenten komt het ware karakter naar boven drijven.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Observator wrote:

(quote)
Ik ben in het verkeerde land geboren. Ergens is iets mis gegaan.

Het kan echt wel erger hoor! Zie bericht Bottleneck

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Heb je mijn Hurricane filmpje in D.C. niet gezien?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Fortune wrote:

(quote)

Pun intended.

Ik kan helaas niet zeggen dat dat het geval was .

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Observator wrote:

Heb je mijn Hurricane filmpje in D.C. niet gezien?

Oja...daarna lekker geblowd?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ga weer een weekendje naar Antwerpen! Iemand tips waar we zeker heen moeten? Niet specifiek om te shoppen, maar meer gezellige terrasjes?

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

Metropolis natuurlijk

De groenplaats is wel gezellig volgens mij en anders even hier klikken

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Thanks! We zijn zaterdagavond/nacht in het Sportpaleis, concert van Anouk, daarna willen we nog wel even kijken wat Antwerpen 's avonds te bieden heeft.

ibendb

• 5037 messages
  • 3219 votes

Yay, België! Het theaterplein is erg leuk om eens te doen en er is daar soms een marktje en in de straat daarachter zijn er ook een paar leuke terrasjes. En als je eens lekker wilt eten is de Amadeus in de St-Paulusstraat erg lekker.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Paar maanden geleden nog geweest. Terrasjes genoeg. Ik zou adviseren om gewoon lekker bij de grote kerk te zitten (sorry ken de officiële naam niet van dat ding). Daar spelen namelijk ook straatartiesten en het is er gewoon chill. Eettentjes zijn daar ook aanwezig.

De enige club zit midden in de hoerenbuurt, waar zich overigens top-notch hoeren bevinden in vergelijking met Alkmaar. Qua looks dan hè, ik heb ze niet uitgeprobeerd. Pak dan ook meteen een peepshow mee als je dat nog nooit gedaan hebt.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Ha ik opende deze pagina en de filmpagina Melancholia te gelijk en dan lees ik 'terrasjes genoeg'. En dan gaat het over een kerk en Ik denk huh? Goedemorgen...ik heb vakantie nodig!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nou die peepshow is het niet geworden.

We zaten in de buurt van het Koningin Astridplein en daar wilden we 's avonds na het concert wat rondgehangen (de eettentjes, cafeetjes) maar het was er rond 01.00/01.30 al behoorlijk dood toen wij eindelijk aankwamen. We hadden al snel door dat het niet echt veel voorstelde aan die kant, maar ook geen zin meer om verder te gaan zoeken. Café Breda (?) sprak ons ook niet echt aan.

Overdag gaan shoppen (en ik had al flinke blaren, nu helemaal), paar terrasjes gehad (waarvan 1 terras naast een pizzeria ofzo waarbij een hele vervelende luidruchtige Italiaan de propper uit aan het hangen was (zwaar irritant) en daarna tegen de avond richting sportpaleis voor het concert van Anouk. Ja, top natuurlijk.

Leuk weekend gehad! Totdat.. ik vandaag in Hasselt op het station liep en door mijn enkel ging en VOL op mijn knie terecht kwam, waardoor ik nu een zeer pijnlijk blauw/paars ei er op heb en een paar smerige schaafwonden op mijn hand. Gelukkig ben ik totaal niet lomp ofzo.

Ach ja, was allang blij dat het niet in Antwerpen zelf was gebeurd, dan was mijn weekend echt naar de *piep* geweest.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Ondanks leuke belevingen zit er toch weer een addertje onder het gras (of een "pechvogeltje" op een tak )

Die schaafwonden heb je hopelijk wel goed ontsmet? (kan anders gevolgen hebben)

beterschap met die knie, ook geen pretje.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja ik hoop het, volgens mij wel goed ontsmet. Ik hoorde al toen ik thuis kwam ; ''Goh, nu heb je letterlijk een gat in je hand!''

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Elineloves wrote:

Overdag gaan shoppen (en ik had al flinke blaren, nu helemaal), paar terrasjes gehad (waarvan 1 terras naast een pizzeria ofzo waarbij een hele vervelende luidruchtige Italiaan de propper uit aan het hangen was (zwaar irritant)

Giovanni's op de Groenplaats Is inderdaad niet de meest gezellige tiep om naast te zitten maar als je echt terrasjes wilt doen kun je beter wat in de zijstraten gaan zien aan de Kathedraal of de Grote Markt.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

De volgende keer toch maar die stilettohakken thuis laten

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Metalfist wrote:

(quote)

Giovanni's op de Groenplaats Is inderdaad niet de meest gezellige tiep om naast te zitten maar als je echt terrasjes wilt doen kun je beter wat in de zijstraten gaan zien aan de Kathedraal of de Grote Markt.

Achter 't putteke van Quinten Matsijs

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Bij de Kathedraal in de buurt was het iig gezelliger ja! Die gast van Giovanni's leek maar 2 zinnen te kennen: 'Hallo Superman!' en 'Hey topmodellen!'

@ Jarno, ik had inderdaad hakken aan maar geen stiletto's, dan zou ik helemaal 2 meter zijn. en als ik die zou dragen zou ik om de vijf minuten vallen..

Nu alvast uitkijken naar het volgende weekendje weg, rond mijn verjaardag willen we 3 a 4 dagen ergens heen. Had een hotelbon voor ons gekocht waar we zelf konden kiezen uit honderden hotels in verschillende landen, dus als iemand suggesties heeft..Italie, Frankrijk e.d. kan ook maar zo ver hoeft niet zonodig voor ons. Nederland ook niet, Duitsland niet.. Jeetje, ik ben kieskeurig. blijft Belgie nog over, haha.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

In de geest van: "waar kan ik heen? "...België (Het Goede Doel...ook letterlijk )

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Nog even aansluitend op de discussie van laatst: Oostenrijkers vriendelijkste mensen van Europa

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Vanaf morgenvroeg even weekje op het strand hangen van Fuerteventura.

(afbeelding) .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Waarom zeg je dat nou, jij gemene man.

ibendb

• 5037 messages
  • 3219 votes

Het is niet echt vakantie, maar het is wel een reisje: ik ga morgen met school naar Parijs. Ik zie het alleszins zitten.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Vaak is het gezellig om met de hele klas op reis te gaan. 9 van de 10 keer is het Parijs. Waarom weet ik niet...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Veel plezier Iben!

ibendb

• 5037 messages
  • 3219 votes

Dank je!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.