• 178.169 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.070 votes
Profile

Vakantie

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

(quote)

Deze snap ik niet....

Stappen is toch gewoon een avondje uitgaan? Waarom zou je lelijk zijn als je stapt?

Man, neem alles toch niet zo serieus wat ik zeg. En daar ben je normaal gesproken zo goed in .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Bij jou is het best lastig te merken wanneer je wel en niet serieus doet hoor

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Reinbo wrote:

Hollywood is idd voor 15 jarige Breezersletjes en lomp volk. Niet echt the place to be. Net als Stadhuisplein, moet je ook met een grote boog omheen lopen.

Meent (Laurenskwartier), Oude & Nieuwe Binnenweg, Witte de Withstraat en Westelijk Handelsterrein, zijn prima buurten met veel leuke cafe's en goed restaurants. Qua club disco scene heeft Rotterdam zijn beste tijd gehad (1992-2005). Zou nu geen goede locatie meer kunnen noemen.

Westelijk handelsterrein is wel leuk ja, alleen zijn dat voornamelijk restaurants.

Verder genoeg leuke cafeetjes (café Arie, etc.), al liggen ze vrij ver uit elkaar. Cinema en de Irish Pub zijn ook de moeite waard. Al moet je bij een live-optreden wel tegen biierregen kunnen. Verder is de sfeer in Rotterdam niet zo best.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

Bij jou is het best lastig te merken wanneer je wel en niet serieus doet hoor

Zit wat in maar bij zo'n opmerking moet er wel een belletje gaan rinkelen hoor .

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5073 votes

Off topic discussie verwijderd. Dit topic gaat over vakanties. Graag weer daarover.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

'Amerikanen zijn de meest onuitstaanbare toeristen'

Volkskrant.nl

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Dat heb je met een land die continu de bewoners inprent dat ze beter zijn dan andere landen.

Amerika is zowel een prachtig als een verschrikkelijk land.

kos

• 46694 messages
  • 8850 votes

Vind het maar een raar bericht, Britten en Nederlanders bijvoorbeeld lijken me zelfs vele malen irritanter dan de toch veelal weliswaar niet al te snuggere maar op z'n minst beleefde Amerikanen, maar goed.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Vergeet de Italianen niet. Of de Marokkanen. Als die op vakantie gaan, dan blijven ze er de rest van hun leven.

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Wat een racistische instelling. Marokkanen zijn destijds naar Nederland gehaald als gastarbeider, voor de verwende Nederlander die zich te goed voelde voor 'simpel werk'. De Marokkanen die nu veelal negatief in het nieuws verschijnen hebben vaak gewoon de Nederlandse nationaliteit. Het feit dat veel van die mensen de Nederlandse taal niet of nauwelijks spreken is te wijten aan de lakse houding van onze regering, die het toendertijd niet zo nauw nam met de regeltjes als dat nu het geval is.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat kos zegt. Geen irritanter volk dan die asociale ollanders en britten.

Raar bericht, Amerikanen vind ik dan misschien wel het prettigste volk dat er is. Juist geforceerd beleefd, maar alsof dat een probleem moet zijn.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12844 votes

Altijd gehoord dat Russen de meest onuitstaanbare hotelgasten zijn. Tot hun punt waar ze zelfs in bepaalde hotels geweerd worden.

kos

• 46694 messages
  • 8850 votes

Ja, Russen zijn ook vrij erg. Maar dat komt omdat met name die patserige figuren vaak naar de bekende vakantieoorden gaan.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Skycrawler wrote:

Wat een racistische instelling. Marokkanen zijn destijds naar Nederland gehaald als gastarbeider, voor de verwende Nederlander die zich te goed voelde voor 'simpel werk'. De Marokkanen die nu veelal negatief in het nieuws verschijnen hebben vaak gewoon de Nederlandse nationaliteit. Het feit dat veel van die mensen de Nederlandse taal niet of nauwelijks spreken is te wijten aan de lakse houding van onze regering, die het toendertijd niet zo nauw nam met de regeltjes als dat nu het geval is.

Ga er anders serieus op in.

Over Italianen ben ik overigens wel serieus als toerist zijnde. Enorm arrogant volk, dat denkt alles in pacht te hebben (als ik het volk over één kamp mag scheren hè...)

O ja, en vergeet de Russen niet natuuurlijk. Die staan natuurlijk op nummer 1 qua a-sociaal volk, met grote afstand.

Nederlanders en Britten zijn vooral a-sociaal als ze met een hoeveelheid jongeren naar jongerenoorden gaan, Russen zijn het overal.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Lijkt me ook erg afhangen van welk oorden je bezoekt. Denk dat Amerikanen die naar NL op vakantie gaan wellicht ander volk is dan Amerikanen die naar Canada op vakantie gaan. Net als een Nederlander die naar Ibiza gaat wel eens wat vervelender kan zijn dan een Nederlandse globetrotter die naar Vietnam gaat. Zelf nooit last van toeristen. Aandoenlijk altijd hoe ze op het fietspad lopen en zich doodschrikken als je er langs komt rijden. Als ik zelf op vakantie ben wil ik het liefst ook geen Nederlanders tegen komen. Maar dat is meer omdat ik het gevoel wil hebben ergens anders te zijn, niet per se omdat ze heel vervelend zijn.

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Ga er anders serieus op in.

Een hoop lieden zijn slecht geinformeerd en luisteren maar al te graag naar PVV verzinsels over de moslimgemeenschap die, voor eigen gewin, elk incident met buitenlanders breed uitsmeren in de pers. Ik kreeg de indruk dat jij zo iemand bent, aan de hand van je reactie.

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

Amerikanen in a'dam doen altijd redelijk normaal overigens,

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Macmanus wrote:

Lijkt me ook erg afhangen van welk oorden je bezoekt. Denk dat Amerikanen die naar NL op vakantie gaan wellicht ander volk is dan Amerikanen die naar Canada op vakantie gaan. Net als een Nederlander die naar Ibiza gaat wel eens wat vervelender kan zijn dan een Nederlandse globetrotter die naar Vietnam gaat. Zelf nooit last van toeristen. Aandoenlijk altijd hoe ze op het fietspad lopen en zich doodschrikken als je er langs komt rijden. Als ik zelf op vakantie ben wil ik het liefst ook geen Nederlanders tegen komen. Maar dat is meer omdat ik het gevoel wil hebben ergens anders te zijn, niet per se omdat ze heel vervelend zijn.

Klopt natuurlijk. Nederlanders zijn, nogmaals, vooral irritant als ze in groepen zijn in enorm toeristische gebieden. In mindere toeristische gebieden doen Nederlanders niet zo gek.

Ik ben nog geen normale Rus tegengekomen. Vrouwen met hoerenjurkjes, fles wodka in de hand, en waggelend over straat in Egypte. Met de ellebogen zwaaiend in het hotel bij het lopende buffet. Of net doen alsof ze een mes trekken als je ze per ongeluk aanstoot. Etc.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vrouwen met hoerenjurkjes? Moet niet kunnen nee. Ga dan naar Staphorst op vakantie.

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

Ik zou ook niet naar een resort gaan met 100-en dronken russen.

Alhoewel, leuke jurkjes hebben ze wel.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Naomi Watts wrote:

Vrouwen met hoerenjurkjes? Moet niet kunnen nee. Ga dan naar Staphorst op vakantie.

Zei ik vrouwen? Ik bedoelde mannen.

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

Onderhond wrote:

Altijd gehoord dat Russen de meest onuitstaanbare hotelgasten zijn. Tot hun punt waar ze zelfs in bepaalde hotels geweerd worden.

Dit is wel een beetje hokjes vormen hè.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

In het geval van Russen op vakantie: nee.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12844 votes

maxroelofs wrote:

Dit is wel een beetje hokjes vormen hè.

Ik citeer gewoon een bestaand cliché. Zelf nog nooit veel last gehad met Russen op vakantie. Geen idee of het komt omdat ze zich gedragen of omdat ze er gewoon niet zijn ..

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

Het is ook niet tegen jou gericht maar meer als inbreng in de hele discussie hier. Er komen veel clichés voorbij en dat stoort.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

Wat kos zegt. Geen irritanter volk dan die asociale ollanders en britten.

Raar bericht, Amerikanen vind ik dan misschien wel het prettigste volk dat er is. Juist geforceerd beleefd, maar alsof dat een probleem moet zijn.

Dit is ook weer clichematig. Niet elke Amerikaan zal beleefd en leuk zijn, zoals niet elke Nederlander of Brit de boel zit te verkloten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Je hebt altijd uitzonderingen maar je trekt vooral conclusies op grote schaal, en die gedragspatronen zie je terug.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Als je vakanties boekt naar oorden buiten de enorm toeristische gebieden (Salou, Kreta, etc), dan heb je ander gedrag op grote schaal.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Hoezo, clichés? Gaat er om welk volk als toerist door de meeste mensen als onuitstaanbaar wordt ervaren. Natuurlijk kom je dan bij de uitwassen uit. Niemand die serieus beweert dat alle Amerikanen, Russen of Friezen irritant of a-sociaal zijn.

Heb zelf nooit problemen gehad met Amerikaanse toeristen, niet in Amerika zelf en niet in Europa. Denk net als Macmanus dat de super toeristische gebieden het slechtste in de toerist naar boven kunnen halen. Mij zul je er niet snel vinden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nicolage Rico wrote:

Als je vakanties boekt naar oorden buiten de enorm toeristische gebieden (Salou, Kreta, etc), dan heb je ander gedrag op grote schaal.

Nooit naar dat soort gebieden geweest maar vaak genoeg ion aanraking gekomen met irritante Nederlanders en britten. Tuurlijk zijn er in deze gebieden veel meer voorbeelden omdat er daar ook veel meer zijn.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.