- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
drink ook niet.
Het is dat ik het gisteren tegenkwam in het 'Bier en andere alcoholische dranken'-topic, maar wat je daar zegt is pertinent onwaar:
Safari ook wel, toch? Dat lust ik sinds kort ook. Normaal ga ik ontiegelijk over mijn nek van alcohol, maar Safari en Passoa gaat er af en toe wel in.
Safari en Passao zijn ook alcoholische versnaperingen, voor het geval je het nog niet wist. 
Maar jij gaat dus nooit met je vriend of vriendinnen stappen? Saaaaaai! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Well excuse me detective.
Sporadisch dan, een keer in de zoveel weken/maanden eens een glaasje. En als ik dan al drink is het eigenlijk sinaasappelsap met een paar druppels alcohol, dan hoor ik er ook weer een beetje bij.
Ik kan er ook niet goed tegen, dus doe ik het liever niet.
En nee, ik ben geen discotheken meisje, heb die behoefte niet. Nooit gehad ook. Alleen op vakantie vind/vond ik het wel leuk. Ik ben inderdaad een vrij saai, burgerlijk meisje als je het zo bekijkt.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Er zijn natuurlijk ook andere uitgaansmogelijkheden dan discotheken? Zelf haat ik het ook maar dat houd me niet tegen om met wat vrienden op café te kruipen
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Een cafeetje bezoeken vind ik niet echt 'uitgaan', dat is voor mij meer een uitje met vrienden om bij te kletsen. Ik had het over het echte stappen, het zuipen-tot-je-kruipt, tot in de vroege uurtjes, etc.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Stappen? Dat is toch voor mensen die nooit aantrekkelijk gevonden worden door nuchtere mensen?
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Alsof ze in Zeeland überhaupt weten wat stappen is... Gezellig naar de Hooizolder dit weekend?
Zelf ga ik een paar keer per maand naar de kroeg, maar dan blijft het tegenwoordig bij een paar glaasjes. Mijn drukke stapperiode ligt alweer wat jaartjes achter me. Ik kijk er met plezier op terug, maar heb echt niet meer de behoefte om elk weekend tot 4 of 5 uur 's nachts ergens in een club, disco of whatever te staan. Uiteraard raad ik het iedereen aan, zeker als je jong bent.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Stappen deed ik altijd in Rotterdam, geeft niet hoor, je grossiert altijd in onwetendheid. Al stelt stappen in Nederland sowieso niets voor.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Brrrr, Rotterdam, daar wilde ik niet dood gevonden worden. Veel te veel clubs en hippe (mega)discotheken. Ik ging altijd naar Amsterdam of Utrecht, waar de kroegen toch domineren.
Uiteraard ga jij me nu vertellen dat Spanje veel beter is?
kos
-
- 46695 messages
- 8850 votes
Stappen? Dat is toch voor mensen die nooit aantrekkelijk gevonden worden door nuchtere mensen?
.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ik ga bijna elke week wel stappen! Heel gezellig, met vrienden of de vriendin. Overigens versta ik onder stappen ook uitjes naar de bioscoop, bowlen en wat drinken in een café. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Uiteraard ga jij me nu vertellen dat Spanje veel beter is?
Ik zou niet durven, maar eens in de VS gaan stappen en er is geen eer meer te behalen in Nederland.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vrij weinig, vooral niet na een wereldkampioenschap. Al is het al aardig lang geleden dat ik er geweest ben.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes

jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2791 votes
Alsof ze in Zeeland überhaupt weten wat stappen is... Gezellig naar de Hooizolder dit weekend?
Zelf ga ik een paar keer per maand naar de kroeg, maar dan blijft het tegenwoordig bij een paar glaasjes. Mijn drukke stapperiode ligt alweer wat jaartjes achter me. Ik kijk er met plezier op terug, maar heb echt niet meer de behoefte om elk weekend tot 4 of 5 uur 's nachts ergens in een club, disco of whatever te staan. Uiteraard raad ik het iedereen aan, zeker als je jong bent.
heb toch nog wel erg leuke herinneringen aan de hooizolder hoor. Tenminste wat ik er nog van weet
Maar dat is dan ook al wel weer 15 jaar geleden...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Brrrr, Rotterdam, daar wilde ik niet dood gevonden worden. Veel te veel clubs en hippe (mega)discotheken. Ik ging altijd naar Amsterdam of Utrecht, waar de kroegen toch domineren.
Beetje vreemde uitspraak. Ga naar de Binnenweg, Oude Haven, Westelijk Handels Terrein of Meent. Daar heb je ook enkel kroegen. Geen (mega) disco te vinden daar. Schijnbaar ken jij Rotterdam enkel uit de Nieuwe Revu.
Fortune
-
- 4316 messages
- 2772 votes
Ben 2 keer in Rotterdam op stap geweest en wil er eigenlijk ook nooit meer heen.
Mijn eigen schuld natuurlijk wel om naar de Hollywood te gaan bijvoorbeeld maar de mensen die daar op stap waren waren echt arrogant, lomp en irritant.
En de 2e keer dat ik er heen ging werd voor iemand anders aangezien en de kroeg uitgegooid en mocht ik niet meer naar naar binnen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Hollywood is idd voor 15 jarige Breezersletjes en lomp volk. Niet echt the place to be. Net als Stadhuisplein, moet je ook met een grote boog omheen lopen.
Meent (Laurenskwartier), Oude & Nieuwe Binnenweg, Witte de Withstraat en Westelijk Handelsterrein, zijn prima buurten met veel leuke cafe's en goed restaurants. Qua club disco scene heeft Rotterdam zijn beste tijd gehad (1992-2005). Zou nu geen goede locatie meer kunnen noemen.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Die periode die je noemt was voor mij inderdaad een reden om naar Rotterdam af te reizen. Kwam toen veel in de Now and Wow, LasPalmas en Off Corso. Nu die clubscene daar een beetje is doodgebloed heb ik in Rotterdam niks meer te zoeken. Toegegeven, ik ken de stad en die buurten die je noemt niet goed genoeg maar op kroegengebied blijft ik dan liever in Utrecht of Amsterdam, inderdaad.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
@NW
Grappig, in de VS (lees NYC) kon ik dan weer totaal mijn draai niet vinden op uitgaansgebied. Niet dat er niks te doen was natuurlijk, maar op het gebied van elektronische muziek/clubscene lopen ze daar echt lichtjaren achter. Wat dat betreft is Nederland echt veel beter juist, maar ook voor wat betreft de festivals etc. Daar werd ik overal maar weer met de meest vreselijke r&b en urban geconfronteerd.
Nee op het gebied van de clubscene en goede uitgaansvibe is er voor mij maar 1stad die echt de rest laat verbleken : Berlijn! 
Fortune
-
- 4316 messages
- 2772 votes
Clubs zijn ook gewoon aan het uitsterven. Maar Nederland is een van de beste festival landen en werelds beste muziek producers komen uit Nederland qua elektronische muziek dan, en staat bovenaan de lijst.
In Amerika naar een elektro feest gaan zuigt gewoon als je het in Europa gewend bent.
Genoeg underground feestjes in Nederland door kunstenaars in elkaar gezet en dan kan je denken aan een kamer met honderden tv's met retrobeelden waar je ook even mario kunt spelen. Tussendoor een bioscoopzaal waar je achterovergeleund manga kunt bekijken.
Dat soort dingen zijn er genoeg in Nederland.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Klopt wel ja dat het clubleven aan het uitsterven is, ben blij dat ik dat actief heb meegemaakt. Maar in een stad als Berlijn is het nog springlevend en vooral beter. In Nederland bevinden zich de leukste feestjes in het illegale circuit vind ik.
Maar in Amerika is het inderdaad echt kut met peren. Andere dingen (musicals, theater etc.) zal daar dan weer beter en grootser zijn. Ach het is maar net wat je zoekt ook in uitgaan.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Qua stappen is er uiteraard nog steeds niets beters dan Groningen. Maar dat is alom bekend bij de mensen. 
Jammer dat toen ik Amerika was dat ik nog 20 was, kwam nergens in
Overigens drinken ze in Amerika alleen mietjesbier(Bud light over het algemeen). Was daar genoodzaakt om te genieten van Heineken 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Deze snap ik niet....
Stappen is toch gewoon een avondje uitgaan? Waarom zou je lelijk zijn als je stapt?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
NW is elitair en is het liefst tegendraads 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Jammer dat toen ik Amerika was..
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ok, maar ik snap nog steeds niet hoe je Amerika kunt zijn toen je 20 was
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
@NW
Grappig, in de VS (lees NYC) kon ik dan weer totaal mijn draai niet vinden op uitgaansgebied. Niet dat er niks te doen was natuurlijk, maar op het gebied van elektronische muziek/clubscene lopen ze daar echt lichtjaren achter. Wat dat betreft is Nederland echt veel beter juist, maar ook voor wat betreft de festivals etc. Daar werd ik overal maar weer met de meest vreselijke r&b en urban geconfronteerd.
In dat geval helemaal eens. Ik ben dan van de hiphop, blues, soul en jazz kant. Dan ben je daar gewoon veel beter op je plek, en vind Amerikaans volk ook veel fijner in de omgang.
Nooit verder gekomen dan Hamburg, maar voor de clubscene lijkt me dat ook prima vertoeven, maar dan blijf ik lekker thuis.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heeft Robert de grammaticale fout al door?