- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Bruin? Roodverbrand zal je bedoelen 
Leuke foto's! Mooi weer ook zeg. Ligt Hvar in Istrië?
Hvar is een eiland dat voor de kust van Split ligt. Istrie ligt in het noorden wat ook erg mooi is. Zijn we ook 2 keer geweest.
Maar zojuist zijn de plannen gewijzigd, we vertrekken volgende week maandag al en gaan nog langs vrienden die in Frankrijk staan. Wel grappig trouwens, zij worden gefilmd door campinglife deze week en zijn dus over een tijdje op tv te zien. Ze zijn makkelijk te herkennen, 2 stelletjes en ze hebben allebei een tweeling 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Hier eindelijk zekerheid. In de vroege ochtend van donderdag 11 augustus rij ik met m'n wederhelft naar Kopenhagen. Vanaf dan en daar zullen we zo'n drie weken door Scandinavie rijden. Niks besproken, niks gepland, tent in de auto en alles lekker op de bonnefooi ontdekken. Stockholm en Oslo zullen zeker ook op het programma staan, maar verder zien we wel waar het een beetje leuk is. Mag het wel wat beter weer worden dan nu overigens, want camperen en rondtrekken is best leuk, maar tot op je enkels door de modder moeten ploeteren is nou niet echt mijn favoriete bezigheid. Vanaf 11 augustus tot ergens begin september dus graag een beetje een zonnige periode in het noorden!
Mooie trip! Wij willen volgend voorjaar ook zo'n tocht maken. Ben benieuwd hoe je het vindt en welke route jullie uiteindelijk zullen rijden. Zelf zijn we net terug van een weekendje Kopenhagen (als voorproefje op volgend jaar), mooie stad (negen uur rijden trouwens, ik zou de brug nemen ipv de veerpont, is goedkoper). Afgelopen weekend was het erg mooi weer, ik hoop dat jullie dat ook hebben. Oslo zijn we een paar jaar geleden geweest, was ook wel leuk, maar vond ik persoonlijk minder dynamisch dan Kopenhagen. Stockholm staat hoog op mijn lijstje, daar gaan we volgend jaar ongetwijfeld naartoe. Wat willen jullie verder nog zien/doen in Scandinavië? Veel plezier alvast! 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik ga zondag 10 daagjes naar Rhodos, houden jullie het heel hier? 
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Veel vakantie plezier gewenst ,en kom heel terug
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
IK ga uit eten bij de voedselbank
Niks mis mee 
Ik vertrek vrijdag voor 2 weken naar Toscane. Hoog in de bergen, weg van beschaving tot rust komen! Uiteraard gaat de PS3 wel mee.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Geef je wachtwoord maar voor de zekerheid, dan pas ik wel op het fort. 
Veel plezier!
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Niks mis mee 
Ik vertrek vrijdag voor 2 weken naar Toscane. Hoog in de bergen, weg van beschaving tot rust komen! Uiteraard gaat de PS3 wel mee.
Fijne contradictie 
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Leuk Jarno. Het is dat ik absoluut campingallergisch ben, maar verder leuk
.
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Enjoy. Vergeet niet van die relaxte quads te huren, die roeleren.
.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Zoals Linn al zei, enorm genoten van 10 dagen Thailand! Supervriendelijk volkje en prachtig groen. Hier alvast wat fototjes van ons ietwat (te) korte verblijf in Bangkok:

En een linkje naar de volledige gallery
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Mooie foto's Onderhond.
wat voor Fototoestel gebruik je?
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
SONY DSC-W90, al een redelijk oud toestelletje. Zou graag een wat nieuwere Cybershot hebben, die zijn beter uitgerust voor donkere fotos.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
ok, en met wat voor programma doe je nog na bewerken?
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Beetje bijwerk met Paint.Net, een zeer basic progje. Veel meer dan wat noise verwijderen en met saturation/contrast spelen zit er niet bij.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Leuk, Thailand lijkt me ook erg tof om eens doorheen te reizen. Wel grappig, neem jij serieus een foto om de tijd te weten te komen? 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Inderdaad een vriendelijk volk, de Thai, maar ze halen bij lange na niet bij de Japanners, vind ik.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Wel grappig, neem jij serieus een foto om de tijd te weten te komen?
Vaak het eenvoudigste alternatief. Een horloge (zeker in dat soort landen) is vaak nogal zweetgevoelig en dus niet zo fijn om dragen. Verder ben ik niet zo'n gsm-mens en heb ik dat ding vooral op de hotelkamer liggen. Als je dan ergens in een uithoek van Thailand zit op een bommeltreintje is zo'n camera vaak het enige vlotte middel om zelf aan de tijd te komen 
En als je geluk hebt levert het soms nog een leuke foto op ook 
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ik gebruik in die gevallen mijn reispartner, maar dat levert minder vaak leuke foto's op geef ik toe 
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Ik ben toch liever een beetje zelfbehulpzaam dan. Anders word je al snel zo'n zeur die de hele reis naar de tijd loopt te jengelen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31152 messages
- 5450 votes
Knappe foto's, je hebt er echt wel talent voor. En hopelijk viel de reis natuurlijk ook heel goed mee.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Tijdens vakantie hoor je helemaal niet met tijd bezig te zijn!
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Behalve als je een vliegtuig/trein/boot/bus/kameel moet zien te halen... Alhoewel tijd in de meeste Aziatische landen ook een vrij rekbaar begrip is 
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
In Thailand was men aardig stipt moet ik zeggen. Meestal zelfs een minuutje of vijf eerder als er tijdstippen afgesproken werden.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
@ Madicineman: Behalve in Japan, want daar reed de Shinkansen op de seconde op tijd. 
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Over Thailand en Japan kan ik niet spreken, Vietnam viel me nog mee maar Cambodja en vooral in Indonesië is tijd niet echt van waarde zeg maar... Daar kan de boot of bus best een dag later vertrekken.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
En dan nog de fotos van Koh Samui. Prachtig eilandje met mooie nabijgelegen koralen. Ideaal om wat uit te rusten na het gekrioel in Bangkok.

En nog een linkje naar de volledige gallery natuurlijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Wauw, mooie foto's weer Onderhond. Zouden zo canvasdoeken kunnen zijn.