• 178.409 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.702 actors
  • 9.378.500 votes
Profile

Vakantie

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Dank! Dat plezier zal wel lukken. Alleen N*E*R*D en The Roots wil ik per se zien, de rest is mooi meegenomen.

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

Hoop dat het weer een beetje mee zit voor je.

Al geeft een lekkere plensbui ook wel weer sfeer

DieGo

• 5808 messages
  • 2366 votes

Tommeh, Wouters en Diego vertrekken zo ook voor een weekendje naar LowLands! Tot maandag!

salvatore

• 1937 messages
  • 3238 votes

Geen vakantie voor mij dit jaar en wel omdat ik a.s. dinsdag voor een half jaar in Florida ga studeren.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7953 votes

Bummer salvatore...

salvatore

• 1937 messages
  • 3238 votes

Het is niet anders

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Spijtig... (Daar zou ik ook wel geen vakantie voor willen hebben! )

Lui (crew films)

• 3492 messages
  • 11908 votes

ik ben weer terug, het was geweldig

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Lui wrote:

ik ben weer terug, het was geweldig

Dat tijd gaat dan snel. Welkom terug Lui!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hallo allemaal, ik ben er ook weer na mijn midweek Centerparcs. Was ideaal!

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Welkom terug Ajax&Litmanen1

brabusRUS

• 1628 messages
  • 2810 votes

Beetje de uitdagen lopen. Ook leuk!

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Slechts 1 half dode gevallen op de UIT. Viel mee.

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

salvatore wrote:

Geen vakantie voor mij dit jaar en wel omdat ik a.s. dinsdag voor een half jaar in Florida ga studeren.

Leuk! Wat is je homeuniversity als ik vragen mag? Worden de kosten aldaar ook gewoon gedekt door de studiefincanciering?

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

Hallo iedereen,

Ik ben weer terug na 2,5 maand door Japan rondgezwerfd te hebben... Het was een ervaring om nooit maar dan ook nooit te vergeten. Ik zal in het kort even vertellen waar ik allemaal geweest ben.

Mn reis begon in Tokyo waar ik anderhalve week bij vrienden in huis zat (Japanners ja). Daarna de shinkansen naar Osaka gepakt. Vanuit Osaka veel daytrips gemaakt naar o.a. Nara en Himeji - Kyoto - Nagasaki - Tokushima - Matsuyama - Terug in Tokyo, vliegtuig naar Okinawa gepakt - Weer terug in Tokyo - Kawaguchi-ko (klein dorpje aan de voet van Mt. Fuji, die ik overigens ook beklommen heb ) - Tokyo - Nikko - Tokyo.

HET WAS ZO LEUK! IK WIL TERUG! Japanners zijn zulke chille mensen. Zo vriendelijk. Was wel ff schrikken het akihabara incident, ik was er de dag voor het gebeurde.

Dan nu over films, Ik heb een hele mooie special edition van Su-ki-da gekocht, compleet met bladmuziek en location maps .

Dead End Run ook aangeschaft, special edition met set-fotoboekje.

Last Life in the Universe, ook een special edition maar helaas GEEN ENGELSE SUBTITLES!!! Ik had het nog zo gevraagd! ei-go yimaku arimasuka? hai, arimasu. niet dus... ach ja, mn Japans wordt steeds beter dus... Rest wel allemaal engelse subs trouwens. Verder nog party7 en survive style 5+ (de editie met de cover zoals op MM, erg fijn)

Ook wat posters van Asano Tadanobu gekocht en een Schwarzenegger - Predator poster compleet in het katakana, altijd leuk.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Welkom terug Kinjutsu! Kan je wat foto's plaatsen? Ben erg benieuwd.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5752 votes

Lui wrote:

was het leuk matthijs? je bent flink rondgegaan heb ik gelezen

Oeps, late reactie, maar oké. Het was heel indrukwekkend, maar ook vermoeiend. 6000 kilometer in de auto zitten doe je nou ook niet voor de lol . De ene plek was mooier dan de ander, maar eigenlijk stelde niets teleur (misschien Yosemite, maar ik heb ook gehoord dat het daar in de lente veel mooier is.. daarnaast was er een brand dus kon je ook niet ver kijken). De plekken in Californië en omstreken die het meer dan waard zijn, vond ik San Francisco, San Diego, Los Angeles en Las Vegas. Death Valley was ook een ervaring, maar daar wilden we eigenlijk met 55 graden zo snel mogelijk weg (om vervolgens een dag later in SF aan te komen, waar het 15 graden is). San Francisco heeft een rustige sfeer en hele mooie plekken (Fisherman's Wharf en Alcatraz), Los Angeles is leuk voor de filmfans, San Diego heeft een leuke Mexicaanse sfeer en een culturistische downtown-binnenstad en Las Vegas is gewoon een apparte ervaring op zich (luxe, luxe en nog meer luxe).

Enkele fotootjes:

Zo'n typisch Amerikaanse pier (in Santa Monica)

(afbeelding)

San Francisco's bekende zeehonden

(afbeelding)

Een iewat rokerige Yosemite

(afbeelding)

Het bekende Caesar's Palace in Las Vegas

(afbeelding)

Grand Canyon is ook niet te missen

(afbeelding)

Of van die Amerikaanse dolfijnenshows (in het Sea World van San Diego)

(afbeelding)

Tijdens het bezoek aan Warner Brothers Studio komen we deze set tegen

(afbeelding)

En een foto van Hollywood (Boulevard in de verte) kan neit ontbreken op MM.

(afbeelding)

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Leuke en mooie foto's Matthijs!

Lui (crew films)

• 3492 messages
  • 11908 votes

wow dat ziet er echt prachtig uit allemaal

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Prachtige foto's hoor!

606

• 23876 messages
  • 12278 votes

welkom terug allemaal

en super leuke foto's Matthijs!

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Ongelooflijk mooie foto's Ik ben echt jaloers, maar later wil ik ook een reis maken door Amerika. Ben je gewoon zelf op pad gegaan of was alles door een maatschappij geregeld ?

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

Wow Matthijs, mooie foto's

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

Reis van Kinjitsu klinkt wel als iets om jaloers op te worden.

Wat betreft de USA, het laatste wat ik daar wil doen is wel pretparken, Vegas en dolfijnen etc. zien, maar dat is een kwestie van smaak. .

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Wat betreft de USA, het laatste wat ik daar wil doen is wel pretparken, Vegas en dolfijnen etc. zien, maar dat is een kwestie van smaak. .

Ik heb wel het zelfde ja.

*Nientjah*

• 1441 messages
  • 369 votes

Prachtig kinjutsu en matthijs, ik ben echt jaloers!

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5752 votes

Bedankt iedereen

We zijn gewoon zelf gaan rondreizen, maar we hebben wel een heel schema uitgedacht.

Ennûh, dit was gewoon een kleine selectie, we hebben veel meer gedaan dan "pretparken, Vegas en dolfijnen zien". Maar de foto's van de natuur vond ik zelf niet echt gelukt. We wilden gewoon alles meemaken, maar ik moet zeggen dat ik wel een voorkeur had aan de grote steden. Je gaat ook niet naar Amerika om "cultuur op te doen", daarvoor kan je beter hier in Europa blijven.

Ik ben wel nieuwsgierig waarvoor jij dan naar Amerika wil, want volgens mij hebben we wel het meeste wat er te doen valt in Californië en omstreken ook wel gedaan.

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

En ik had nog zo gehoopt niet aanvallend over te komen. Maar goed, ik heb ook zeker een voorkeur voor de grote steden. Maar dan niet het pretparktoestandengedeelte.

Maar ik heb dan ook meer een voorkeur voor de Noord-oostkust en Boston etc.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5752 votes

Hmm, m'n reactie kan inderdaad opgevat worden als een aanval/verdediging, maar is het niet . Ik ben zelf ook iets nieuwsgieriger naar de oostkust, maar dat komt vooral door m'n hoge verwachtingen van New York City. Maar het westen (of in ieder geval, waar wij waren), was ook erg materialistisch allemaal. Maar Vegas was zo erg nog niet hoor . Het is echt leuk voor één dagje, al is het alleen om de cultuurshock.

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

O ja, een dagje zou ik me er ook wel zeker kunnen vermaken hoor. 2 ook wel. .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.