- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes

het is meer het west side gedeelte.
Central Park ligt aan de west side van de stad en dat vond ik toch echt het mooiste gedeelte van de stad.
Mooie huizen, veel groen. mooiste musea ed.
Niet te vergelijken met de east side hoewel daar aan de east river weer de geweldige Brooklyn Bridge ligt.
Toch de west side van NJ die mij heeft aangetrokken.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
het is meer het west side gedeelte.
Central Park ligt aan de west side van de stad en dat vond ik toch echt het mooiste gedeelte van de stad.
Mooie huizen, veel groen. mooiste musea ed.
Niet te vergelijken met de east side hoewel daar aan de east river weer de geweldige Brooklyn Bridge ligt.
Toch de west side van NJ die mij heeft aangetrokken.
Ik neem aan dat je met west side NY Manhattan bedoelt en met en met east side NY Brooklyn enzo? Wij hebben er zo'n twee dagen over gedaan om Central Park een beetje goed te kunnen zien.
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Ik neem aan dat je met west side NY Manhattan bedoelt en met en met east side NY Brooklyn enzo? Wij hebben er zo'n twee dagen over gedaan om Central Park een beetje goed te kunnen zien.
Nee eigenlijk niet.
Manhattan kan je verdelen in down town en up town .
Ik bedoel echt de West en East side of de stad. Brooklyn niet eens mee gerekend.
East is echt meer het levende/winkelende/bedrijven leven. West toch meer het cultuur/groene/ontspannen gedeelte van de stad.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Nee eigenlijk niet.
Manhattan kan je verdelen in down town en up town .
Ik bedoel echt de West en East side of de stad. Brooklyn niet eens mee gerekend.
East is echt meer het levende/winkelende/bedrijven leven. West toch meer het cultuur/groene/ontspannen gedeelte van de stad.
Hmm, wij hadden een appartement in upper east Manhattan en de omgeving waarin wij zaten was juist heel erg groen en veel mooie statige huizen. Wij zaten ter hoogte van het midden van CP, Dus het geldt zeker niet voor heel de east side. Het was overigens een erg relaxte plek, want vanaf daar kon je vrijwel overal heen lopen op Manhattan. Central Park ligt overigens in het midden van Manhattan wat east/west betreft.
wfiret
-
- 39 messages
- 0 votes
Ik ben een aantal dagen naar Londen geweest. Het was zelfs droog!
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5752 votes
Ik ben ook eindelijk weer terug. Nu nog even over mijn jetlag heen komen.
Lui (crew films)
-
- 3492 messages
- 11908 votes
was het leuk matthijs? je bent flink rondgegaan heb ik gelezen 
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Morgenochtend om 4 uur vertrek ik naar het Como-Meer voor 2 weken.
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Ik vertrek morgen voor 3 weken naar Costa Rica. Doei. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Doei! (moet zelf nog wachten tot 12 september maar begint wel steeds meer te kriebelen met iedereen die maar gaat)
Lui (crew films)
-
- 3492 messages
- 11908 votes
ik ga er morgen ook even een paar daagjes tussen uit, naar het altijd gezellige weert (in limburg) 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ben van maandag tot vrijdag relexen op Centerparcs dus jullie moeten het zonder mijn gezeur hier doen 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Veel plezier Lui en Ajax&Litmanen1! 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
ik ga er morgen ook even een paar daagjes tussen uit, naar het altijd gezellige weert (in limburg) 
Lui (crew films)
-
- 3492 messages
- 11908 votes
ja en wandelen, winkelen en film kijken natuurlijk
maar vooral uitrusten inderdaad
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
ja en wandelen, winkelen en film kijken natuurlijk
maar vooral uitrusten inderdaad
Lui (crew films)
-
- 3492 messages
- 11908 votes
nee alleen in weert, we gaan van maandag tot vrijdag. alleen omdat we er gewoon even uit wilden, we gaan niet te veel doen 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Ik ga morgen naar Lowlands, dus jullie moeten mij een paar dagen missen
.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ik ben van maandag tot vrijdag relexen op Centerparcs dus jullie moeten het zonder mijn gezeur hier doen 
Nu grijpt de anti ajax beweging hun kans in het studio sport topic joh 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik ga morgen naar Lowlands, dus jullie moeten mij een paar dagen missen
.